دکتر مژده نامداری / بارداری و زایمان / از بهترین متخصص نازایی در تهران
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

از بهترین متخصص نازایی در تهران

پروفسور نازایی در تهران, پروفسور زنان و زایمان تهران ,دکتر پنجه طلا نازایی, بهترین متخصص نازایی در تهران, نی نی سایت بهترین متخصص زنان و زایمان در تهران, دکتر مرد متخصص زنان در تهران, دکتر خوب برای درمان ناباروری, نی نی سایت بهترین دکتر نازایی مردان در تهران

معرفی بهترین متخصص نازایی در تهران

در صورتی که تلاش یک زوج جهت باردار شدن بدون استفاده از هیچ روش پیگیرانه ای بیش از یک سال به طول انجامد و در نهایت نیز به نتیجه مورد نظر خود دست نیابند، بایستی جهت بررسی مشکل اقدام به مراجعه به بهترین متخصص نازایی در تهران نموده و بعد از دریافت مشاوره از پزشک، مراحل درمان را آغاز کنند. امروزه با توجه به پیشرفت در درمان ناباروری، زوجین دیگر نباید نگران مسائلی از این دست باشند.

ولی ممکن است این سؤال پیش آید که چه مواردی در ناباروری زوجین نقش دارد؟ آزمایش های تشخیص ناباروری در زنان و مردان و در کل بررسی ناباروری و روش های درمان نازایی به چه صورت انجام می شود؟ خصوصیات یک متخصص نازایی چیست؟ بهترین متخصص نازایی در تهران چه کسی است؟

پروفسور نازایی در تهران, پروفسور زنان و زایمان تهران ,دکتر پنجه طلا نازایی, بهترین متخصص نازایی در تهران, نی نی سایت بهترین متخصص زنان و زایمان در تهران, دکتر مرد متخصص زنان در تهران, دکتر خوب برای درمان ناباروری, نی نی سایت بهترین دکتر نازایی مردان در تهران

منظور از ناباروری چیست؟

اگر پس از گذشت یک سال یا حتی بیشتر از برقراری رابطه جنسی منظم و بدون اقدامات پیشگیرانه، توانایی حاملگی یا حفظ آن وجود نداشته باشد، در این صورت به آن ناباروری اطلاق می گردد.

خیلی از زوج ها، قادر به غلبه کردن بر مشکلات باروری خود، با توجه به پیشرفت های پزشکی صورت گرفته در درمان ناباروری خواهند بود و می توانند صاحب یک یا چند فرزند شوند. بسیاری از زوجین جهت دریافت نتیجه مطلوب، به تلاش خود در این زمینه ادامه داده و در نهایت نیز به موفقیت دست پیدا می کنند. بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی مؤسسه ملی بهداشت، احتمال ناباروری یک زوج از هر 8 زوج وجود خواهد داشت.

پریشانی عاطفی از جمله مشکلاتی است که مسئله ناباروری به دنبال دارد. ولی در صورت تلاش در این زمینه، هرگز امیدتان را از دست ندهید. امروزه روش های درمانی ناباروری خیلی مؤثرتر و بی خطرتر از قبل عمل می کنند.

عوامل مؤثر در ایجاد ناباروری در زوجین

با بالارفتن سن، باروری در افراد کاهش پیدا می کند. مشکلات باروری در تقریباً یک سوم زوج هایی که سن زن بالاتر از 35 سال است، دیده می شود. همچنین مردانی هم که سن آنها 40 یا بیشتر است، ممکن است با چنین مشکلی روبرو شوند. از دیگر موارد مؤثر در این زمینه می توان به مصرف بیش از اندازه الکل، سیگار کشیدن و بعضی از بیماری های زمینه ای اشاره نمود.

آشنایی با روش های پیشگیری اورژانسی از بارداری
بیشتر بدانید

 پیش از تصمیم گیری در رابطه با بارداری، در صورتی که با مواردی همچون سقط جنین، چرخه قاعدگی نامنظم، اندومتریوز، بیماری التهابی لگن، فیبروم های رحمی، سندرم تخمدان پلی کیستیک و دیگر مشکلات زنان روبرو هستید، حتماً اقدام به مراجعه به پزشک نمایید.

یک عامل منفرد می تواند علت ناباروری در زنان و مردان باشد. علاوه بر آن، احتمال درگیر کردن هر دو شریک به علت وجود ترکیبی از عوامل نیز وجود دارد.

به گفته دکتر مژده نامداری متخصص نازایی در تهران: “ارزیابی باروری به کمک آزمایشات تشخیصی را می توان نخستین گام جهت دستیابی به نتیجه مطلوب دانست. یک متخصص باروری می تواند کمک شایانی را به باروری شما با در نظر گرفتن یک برنامه درمانی مناسب نماید.”

در ادامه مطالب قصد داریم، دکتر مژده نامداری را به عنوان بهترین متخصص نازایی در تهران به شما معرفی نماییم.

علت آزمایش باروری برای آقایان

در واقع حدود 30 درصد از ناباروری ها مربوط به مردان است. این مشکل در مردان معمولاً به دلیل مشکلاتی در تولید اسپرم و انتقال آن می باشد. در حقیقت تجزیه و تحلیل مایع منی به شناسایی و تشخیص هر نوع مشکلی در سیستم تولید مثل مردان کمک شایانی می ‌کند.

دلیل آزمایش باروری برای خانم ها

به طور کلی خانم ها جهت بارداری نیاز به یک سیستم تولید مثل سالم دارند. باید بدانید که ناباروری در زنان به علت مشکلاتی در تخمک گذاری که ناشی از اختلال در هورمون ها است، به وجود می آید. همچنین دلایلی از قبیل مشکلات جسمی مربوط به رحم و لوله های فالوپی مسدود شده می ‌تواند باعث ناباروری در خانم ها شود.

در این مواقع، طبق نظر پزشک احتمال دارد که احتیاج به انجام آزمایشات مختلف باشد تا علت اصلی مشکل مورد بررسی قرار گیرد. معمولا آزمایش ها شامل سونوگرافی، آزمایش خون، هورمونی، هیستروسالپنگوگرام و آزمایش ایکس جهت بررسی لوله های فالوپ می باشد که باید انجام گیرد.

چگونه سزارین راحت داشته باشیم ؟
بیشتر بدانید

روش های درمان ناباروری

در واقع داروهای مربوط به القاء تخمک گذاری، لقاح آزمایشگاهی (IVF) و لقاح داخل رحمی(IUI)  از روش های درمان ناباروری می باشند که برای هر فرد با توجه به علت مشکل، متفاوت است.

روش درمانی ای یو ای  IUI

این گزینه درمانی به این صورت است که اسپرم توسط دهانه رحم یک خانم به طور مستقیم وارد می شود و در قسمت فوقانی رحم قرار می گیرد که هدف از آن، افزایش تعداد اسپرم هایی است که به تخمک می رسند.

روش درمانی آی وی اف IVF

یکی از بهترین و مؤثرترین روش های درمانی ناباروری، آی وی اف است که از تکنولوژی تولید مثل کمکی  بهره می گیرد. در این روش، تخمک ها تحت بیهوشی و به صورت سرپایی از تخمدان ها خارج می گردد و توسط اسپرم در یک آزمایشگاه مخصوص بارور می شوند و در مدت زمان 5 تا 6 روز رشد می نمایند. در نهایت این تخم های لقاح یافته جهت رسیدن به بارداری، دوباره توسط واژن به رحم انتقال می یابند. ناگفته نماند که پزشک براساس علت های ناباروری، ممکن است تغییراتی را در روش آی وی اف ایجاد نماید.

طبق گفته بهترین متخصص نازایی در تهران، عوامل مختلفی از جمله سن خانم ها می تواند در موفقیت آنها تاثیر بسزایی داشته باشد. یعنی هر چه سن بیشتر می شود، میزان موفقیت خانم ها نیز تا حدی کاهش می یابد. در بعضی مواقع انجام یک فرایند بسیار طولانی می گردد. بر این اساس، دریافت پشتیبانی مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو، آی وی اف در اکثر اوقات شامل تخم ها و اسپرم های اهدا کننده و یا جنین های یخ زده قبلی می باشد. در این بین، احتمال درگیری یک جانشین و یا یک حامل حاملگی وجود دارد که باید مد نظر قرار گیرد.

بهترین متخصص نازایی در تهران

دکتر مژده نامداری متخصص زنان و زایمان، در حوزه نازایی، بیماری زنان و لاپاراسکوپی از تجربه و مهارت کافی برخوردار بوده و بهترین متخصص نازایی در تهران است که شما می توانید جهت دریافت مشاوره از ایشان با شماره های 02122884654 و 09374053325 تماس حاصل فرمایید. مطب ایشان جهت مراجعات حضوری در تهران، خیابان شریعتی واقع است. همچنین می توانید در پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب