دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / تزریق چربی به لابیا ماژورا در تهران
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

تزریق چربی به لابیا ماژورا در تهران

تزریق چربی به لابیا ماژورا در تهران

تزریق چربی به لابیا ماژورا چیست؟

آیا می خواهید با استفاده از بافت چربی خود خطوط و پری لب های بزرگ خود را جوان کنید؟ تزریق چربی برای لابیا ماژور به دلیل رویکرد طبیعی و فواید آن برای سلامت زنانه در حال افزایش است. تزریق چربی به لابیا بزرگ به اصلاح برخی از رایج ترین علائم پیری کمک می کند و با پر کردن ناحیه با بافت چربی منتقل شده از جای دیگر بدن، پری را بازیابی می کند. با برداشتن چربی ناخواسته از بدن شما، متخصص زنان و جراح ، دکتر نامداری می‌تواند به طرز ماهرانه‌ای چربی تصفیه‌شده را مجدداً به نواحی دلخواه لابیای بزرگ شما تزریق کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق چربی، تماس بگیرید تا با دکتر نامداری وقت ویزیت و ملاقات بگیرید.

چه کسی واجد شرایط انتقال چربی لابیا ماژورا است؟

اگر می خواهید حجمی طبیعی به لابیا های خود اضافه کنید، انتقال چربی می تواند کمک کننده باشد. چربی شما می تواند با نتایجی شبیه به پرکننده های پوستی، لب های بزرگ شما را تقویت کند. با این حال، اگر می خواهید نتایج طولانی تری داشته باشید، انتقال چربی می تواند یک انتخاب عالی باشد. برای اینکه کاندیدای انتقال چربی باشید، باید به اندازه کافی چربی اضافی روی بدن خود داشته باشید تا به اهداف خود برسید. همچنین باید با دکتر نامداری در مطب وی مشورت کنید تا ببینید آیا واجد شرایط هستید یا خیر.

مزایای تزریق چربی به لابیا ماژورا چیست؟

در طی فرآیند طبیعی پیری، لابیا بزرگ به آرامی نازک‌تر و نازک‌تر می‌شود. تزریق چربی به لابیا بزرگ می تواند برای هر زنی که امیدوار است این حجم را به برخی از ما بازگرداند، سود فوق العاده ای داشته باشد و در نتیجه باعث افزایش معیشت ظاهر آن شود. از آنجایی که از چربی بدن خود بیمار استفاده می کند، این روش با طبیعی بودن کاملاً برای بدن مفید است و خطر عوارض جانبی را کاهش می دهد.

معرفی انواع جراحی زیبایی واژن زنان
بیشتر بدانید

انتظار چه چیزی

تیم جراحی ما تا زمانی که بتوانید با یکی از اعضای خانواده یا دوست خود به خانه بفرستید، شما را تحت نظر خواهند داشت. یک قرار ملاقات بعدی باید در مطب در یک هفته پس از عمل تعیین شود تا دکتر نامداری بتواند بهبودی و نتایج شما را تحت نظر داشته باشد. ممکن است با تورم و کبودی در محل(های) لیپوساکشن، و همچنین در ناحیه(های) تزریق شده لابیا ماژور احساس ناراحتی کنید.

سوالات متداول تزریق چربی به لابیا ماژورا

چه چیزی باعث می شود که لابیا ماژور تخلیه شده به نظر برسد؟
روند طبیعی پیری می تواند باعث شود که لابیاها تخلیه شده به نظر برسند. علاوه بر این، زایمان می تواند عامل بزرگی در ظاهر لابیا بزرگ باشد. با گذشت زمان، این عوامل می توانند به سستی لابیاها و افزایش ناراحتی کمک کنند.

آیا تزریق چربی باعث سفت شدن لابیا ماژور می شود؟

تزریق چربی به لابیا می تواند پری ناحیه را بازگرداند. این می تواند به سفت شدن کمی ناحیه کمک کند. با این حال، اگر نیاز به بازگرداندن سفتی کلی دارید، ممکن است به درمان واژن با لیزر همراه با تزریق چربی بخواهید.

آیا نتایج حاصل از تزریق چربی به لابیا بزرگ دائمی است؟

نتایج تزریق چربی به لابیا می تواند طولانی مدت باشد. با این حال، عواملی مانند ادامه روند پیری وجود دارد که می تواند بر نتایج شما تأثیر بگذارد. در این مثال، درمان لمسی می تواند برای کمک به حفظ نتیجه مطلوب شما ارائه شود.

برای مشاوره خود برنامه ریزی کنید

انتقال چربی می تواند راهی فوق العاده برای افزایش حجم، صاف کردن خطوط و برجسته کردن زیبایی شما باشد. از شما دعوت می کنیم تا در مطب دکتر نامداری در خیابان شریعنی تهران درباره انتقال چربی بیشتر بدانید و اینکه چگونه می تواند به شما در دستیابی به اهداف زیبایی شناسی خود کمک کند. ممکن است یک انتخاب عالی برای بیمارانی باشد که خواهان تغییر طبیعی و نتایج طولانی مدت هستند. در اولین فرصت با مطب تهران ما تماس بگیرید تا قرار ملاقات خود را با دکتر نامداری برای تزریق چربی به لابیا ماژورتان تنظیم کنید.

برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب