دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / تزریق چربی به واژن / تزریق چربی به ناحیه تناسلی در تهران
مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه

تزریق چربی به ناحیه تناسلی در تهران

تزریق چربی به واژن

بزرگ کردن لابیا با انتقال چربی چه نگرانی های زیبایی را درمان می کند؟

سلامت جنسی زنان: تزریق چربی جمع‌آوری‌شده در حین افزایش لابیا با انتقال چربی، حجم و لحن را به فرج برای زیبایی بهبود می‌بخشد.

اصلاح مادر: بعد از بارداری و زایمان، بزرگ کردن لابیا با انتقال چربی می تواند به تنهایی به عنوان بخشی از یک برنامه درمانی بزرگتر جوانسازی واژن انجام شود.

کاندیدای ایده آل برای بزرگ کردن لابیا با انتقال چربی چه کسی است؟

کاندیدای ایده‌آل برای بزرگ‌کردن لابیا با انتقال چربی، سلامتی کلی است و به دنبال تقویت ظاهر لابیا بزرگ است. افزایش لابیا با انتقال چربی برای کسانی که به دنبال درمان برای کاهش میل جنسی یا آنورگاسمی هستند توصیه نمی شود.

میانگین بهبودی مرتبط با افزایش لابیا با انتقال چربی چقدر است؟

تزریق چربی به واژن

به طور معمول حدود یک هفته زمان بهبودی پس از افزایش لابیا با انتقال چربی وجود دارد. تورم و کبودی در این مدت با کمک کمپرس خنک برطرف می شود. اکثر بیماران ظرف چند روز به سر کار باز می گردند. به بیماران توصیه می شود تا شش هفته از فعالیت جنسی و ورزش شدید خودداری کنند.

عوارض جانبی بالقوه افزایش لابیا با انتقال چربی چیست؟

عوارض جانبی احتمالی به دنبال افزایش لابیا با انتقال چربی عبارتند از قرمزی، کبودی، تورم، توده/برآمدگی، عدم تقارن، عفونت، بی حسی، لخته شدن خون، نکروز چربی و نتایج نامطلوب.

چه کسی می تواند از نتایج بزرگ کردن لابیا با انتقال چربی انتظار داشته باشد؟

نتایج افزایش لابیا با انتقال چربی بلافاصله پس از انجام عمل قابل مشاهده است، اما به دلیل بازجذب چربی به مرور زمان مقداری کاهش حجم خواهد داشت. نتایج تحت تاثیر افزایش یا کاهش وزن قابل توجه خواهد بود.

در صورتی که مایل به تزریق  چربی به واژن با روشهای  مدرن جراحی در تهران هستید، می توانید به مطب دکتر نامداری مراجعه و از تخصص خانم دکتر مژده نامداری، جراح و متخصص زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت دریافت مشاوره و دریافت نوبت معاینه با شماره های 02122884654 و 02122884654 تماس حاصل فرمایید.

  • در پایان این موضوع را ذکر کنیم که خانم دکتر مژده نامداری تزریق چربی به ناحیه ژنیتال  به کمک جراحی و بدون عمل لیزر انجام می دهند  و ممکن است این جراحی با بیهوشی همراه باشد
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب