دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / تنگ کردن واژن با RF در شریعتی تهران

تنگ کردن واژن با RF در شریعتی تهران

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: میانگین: ]

تعداد زیادی از بانوانی که در بیش از یک زایمان داشته باشند، یا اگر به سن یائسگی برسند، احتمالا از شل شدگی واژن و کاهش ارگاسم خود شکایت خواهند داشت، گشاد شدن واژن مازاد بر نا رضایت هایی جنسی در خود و همسرهایشان باعث بوجود آمدن مشکلاتی از جمله عفونت های مختلف و فراوان و یا در کیس های حتی بی‌اختیاری ادراری و … نیز می شود.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با یکی از برترین روشهای غیر جراحی برای تنگ کردن واژن را برای شما توضیح دهیم. این روش یعنی لیفت واژن با RF آر اف هیگز به طور کامل توضیح داده خواهد شد، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تنگ کردن و لیفت واژن با آر اف در شریعتی تهران

از برترین متد تنگ کردن و لیفت واژن بدون عمل جراحی و در مطب پزشک، استفاده از روش RF واژن در تهران است. با استفاده از این دستگاه که با امواج رادیویی کار می کند، امواجی آر اف که می توانند به لایه های داخلی و عمقی واژن نقوذ کرده  و باعث ایجاد رگهای خونی جدید می شود و خونرسانی بیشتر به واژن می شود که در نهابت، امواج آر اف RF باعث تحریک کلاژن سازی و ایجاد الاستین در واژن می شود و در نتیجه باعث تقویت دیواره واژن می شود، با توجه به این موضوع ، RF با تقویت عضلات واژن و لیفت باعث رفع شلی واژن  می شود، به همین جهت است، که بسیاری از پزشکان از این روش برای درمان گشادی واژن استفاده می کنند.

تقریبا می تواند گفت درمان با روش RF هیچ گونه عواضی ندارد، البته کمی سوزش یا خارج بعد از هرجلسه آر اف بسیار طبیعی است و این به طور طبیعی و خود به خود از بین می رود.

آشنایی با روش های کاهش درد زایمان طبیعی

شما هم میتواند برای لیفت و تنگ کردن واژن خود با RF در تهران (شریعتی) به خانم دکتر مژده نامداری، متخصص زنان و بانوان مراجعه نمایید و رابطه جنسی و ارگاسم های خود و همسرتان را بهبود دهید جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت با شماره های :02122884654 یا  09374053325 تماس بگیرید.

ویژگی های مثبت درمان گشادی واژن با RF

استفاده از RF واژن نه تنها با لیفت واژن، بلکه به جوانسازی واژن نیز کمک می کند. موج های رادیویی RF واژن باعث متعادل شدن PH طبیعی واژن و درمان عفونت واژینالی بانوان می شود. دیگر مزایای RFبرای رفع گشادی واژن عبارت است از:

1. افزایش حساسیت کلیتوریس که باعث افزایش ارگاسم در زنان می شود
  2. افزایش لذت جنسی زوجین
  3. در مطب انجام می شود
  4. کاهش سایز قابل توجه بعد از آراف
  5. درمان سریع و قطعی در چند جلسه
  6. رفع بعضی از علائم یائسگی مثل خشکی، آتروفی واژن
  7. درمان برخی دیگر از مشکلات واژن مثل سوزش، خارش، درد موقع نزدیکی
  8. یک درمان سرپایی و غیر تهاجمی
  9. بدون درد و خونریزی
  10. بدون نیاز به بیهوشی

رفع گشادی واژن با این روش نیازی به بستری شدن ندارد. بنابراین اگر در شهر دیگری جز تهران زندگی می کنید، می توانید بلافاصله بعد از هر جلسه آراف به شهرتان برگردید و نیازی به ماندن در تهران ندارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.