دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان /   بهترین جراح زیبایی زنان در تهران
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

  بهترین جراح زیبایی زنان در تهران

انجام جراحی های زیبایی زنان این روزها رشد و گسترش زیادی یافته است و بسیاری از زنان و دخترانی که با مشکلات مختلف در ناحیه واژینال روبرو هستند به انواع جراحی های زیبایی زنان روی می آورند. در واقع این جراحی ها از سوی زنان در طبقات اجتماعی مختلف مورد اقبال قرار گرفته است و نتایج مثبتی را به بارآوردند.

اما علیرغم اینکه این دسته از جراحی ها در سال های اخیر نتایج مثبت و مزایای زیادی در پی داشته اند، بسیاری از زنان پیش از آنکه وارد مرحله جراحی شوند جستجو هایی در زمینه بهترین جراح زیبایی زنان دارند.

در واقع مهم ترین و پرتکرار ترین سوالی که مطرح می شود این است که بهترین جراح زیبایی زنان کیست؟.

انواع جراحی زیبایی زنان کدام اند؟

ابتدائا پیش از انکه به مبحث اصلی ورود کنیم به معرفی مهم ترین جراحی های زیبایی زنان می پردازیم در نهایت به مبحث اصلی ورود می کنیم.

مهم ترین جراحی های زیبایی زنان از این قرارند:

  • واژینوپلاستی: از جمله جراحی هایی است که با هدف تنگ کردن واژن و بهبود وضعیت ظاهری واژن انجام می شود.
  • لابیاپلاستی: در لابیاپلاستی عمده توجه جراح بدین مساله است که مشکلات ناحیه لابیاها برطرف شود و جراحی در بخش لابیاها متمرکز است.
  • پرینورافی: جراحی پرینورافی همانطور که از نامش بر می آید بر ناحیه پرینه متمرکز است و تمامی مشکلات در این ناحیه برطرف می گردد.

*تمامی این جراحی ها تحت بی حسی موضعی انجام می شود و با ابزار هایی همچون لیزر قابل انجام است. البته در موارد زیادی از نخ های جاذب برای بهبود وضعیت برش ها و زخم های ایجاد شده استفاده می شود.

*در ادامه ویدئو ی از خانم دکتر مژده نامداری تحت عنوان سوالات متداول جراحی لابیاپلاستی را مشاهده می کنید که با دیدن آن تمامی ابهامات ایجاد شده در ذهن تان برطرف و افقی تازه ای ایجاد خواهد شد.

 

چگونه بارداری بر ظاهر بدن شما تأثیر می گذارد
بیشتر بدانید

بهترین جراح زیبایی زنان چه اقداماتی انجام می دهد؟

مهم ترین ویژگی ای که جراح زیبایی زنان از ان برخوردار است این است که تسلط کامل و مهارت بالایی در انجام جراحی های زیبایی زنان دارد. از این رو تلاش می کنند روند جراحی را هوشمندانه و دقیق پیش ببرند. از این رو اقدامات زیر را انجام می دهند.

در واقع زمانی که زنان برای انجام جراحی زیبایی به بهترین جراح زیبایی مراجعه می کنند اولین و مهم ترین اقدامی که باید انجام شود برگزاری جلسات مشاوره و بررسی و معاینات دقیق زنان است. در این جلسات بسیاری از مطالب روشن می شود تا مراجعه کننده با نگاهی دقیق و واقع بینانه وارد مراحل جراحی شود.

بعد از اینکه تمامی مطالب به طور واضحی روشن شد مهم ترین اقدامی که باید انجام شود این است که روز جراحی تعیین شود و تمامی مراقبت های پیش از انجام جراحی به مراجعین توصیه می شود تا تمامی موارد لازم رعایت گردد.

روز جراحی روند جراحی  انجام شده و بعد از اینکه جراحی انجام شد دوره بهبودی بعد از جراحی آغاز می شود. مهم ترین نکته ای که باید در این زمینه در نظر داشته باشید این است که بهترین جراح زیبایی زنان در تمامی دوره های پیش از جراحی، در حین جراحی و بعد از جراحی یا در دوره بهبودی در کنار مراجعه کننده است و وی را همراهی می کند.

ویژگی های بهترین جراح زیبایی زنان چیست؟

  • آگاهی کامل و عمیق در زمینه تئوری های موجود در زمینه انواع جراحی های زیبایی زنان
  • مهارت و توانمندی در زمینه اجرایی ساختن تمامی تئوری هایی که کسب کرده است
  • تجربه فراوان در زمینه جراحی های زیبایی زنان
  • برخورداری از کارنامه کاری قابل دفاع
  • دارای انصاف و رعایت اصول اخلاقی در زمینه هزینه هایی که در قبال جراحی های زیبایی زنان دریافت می کند
  • انجام اقدامات متنوع و متعدد در زمینه جراحی های زیبایی زنان
بهترین متخصص زنان در تهران
بیشتر بدانید

اهمیت اساسی جراح زیبایی زنان در موفقیت نتیجه جراحی زیبایی

از مهم ترین توصیه هایی که باید در نظر داشته باشید این است که مهارت و تجربه پزشک تا حد زیادی می تواند روند جراحی را با موفقیت همراه سازد.

در واقع به میزانی که بهترین جراح زیبایی زنان جراحی های موفق بیشتری در حوزه جراحی های زیبایی داشته باشد می تواند اقدامات بهتری برای بهبود وضعیت واژن انجام دهد و در نهایت موفقیت نتیجه جراحی تضمین خواهد بود.

نتیجه گیری

در این مقاله تلاش مان معطوف بر این نکته بود که بتوانیم در زمینه انواع اقدامات درمانی بهترین جراح زیبایی زنان و نیز از ضرورت دقت در هنگام انتخاب بهترین جراح زیبایی زنان نکاتی را ارائه کنیم. در آینده نیز در نظر داریم ، که به معرفی سایر عمل ها من جمله عمل برداشتن رحم یا هیسترکتومی خواهیم پرداخت.

امید است که ارائه این مطالب توانسته باشد قدمی در جهت روشن ساختن ذهن شما داشته باشد و بتوانید در گزینش بهترین جراح زیبایی زنان موفق عمل کنید.

برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب