دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / درمان کربوکسی برای حلقه های سیاه زیر چشم
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

درمان کربوکسی برای حلقه های سیاه زیر چشم

درمان کربوکسی برای حلقه های سیاه زیر چشم

درمان کربوکسی برای حلقه های سیاه زیر چشم

کربوکسی تراپی خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد، گردش خون را بهبود می بخشد، ترمیم کلاژن را تشویق می کند، ظاهر خطوط ظریف و چین و چروک را بهبود می بخشد و رسوبات چربی موضعی را از بین می برد.

کربوکسی تراپی به تزریق پوستی و زیر جلدی گاز دی اکسید کربن [CO2] برای اهداف درمانی اشاره دارد. کربوکسی تراپی در سال 1932 در رویال اسپاس فرانسه با درمان بیماران مبتلا به بیماری انسداد شریان محیطی آغاز شد. در آمریکای جنوبی و اروپا، درمان دی اکسید کربن برای درمان ترک های پوستی، سلولیت و اسکارهای هیپرتروفیک با نتایج چشمگیر به کار گرفته شده است.

مطالعات نشان داده اند که کربوکسی تراپی خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد، گردش خون را بهبود می بخشد، ترمیم کلاژن را تشویق می کند، ظاهر خطوط ظریف و چین و چروک را بهبود می بخشد و رسوبات چربی موضعی را از بین می برد. دی اکسید کربن جزء طبیعی وجود ماست. ما اکسیژن تنفس می کنیم و دی اکسید کربن را بازدم می کنیم. گیاهان دی اکسید کربن را می گیرند و به نوبه خود اکسیژن مورد نیاز را به ما می دهند. هیچ خطر شناخته شده ای در ارتباط با کربوکسی تراپی وجود ندارد. تزریق دی اکسید کربن سال ها است که برای تسهیل جراحی های آندوسکوپی شکم به طور ایمن استفاده می شود.

  • کربوکسی تراپی برای حلقه های تیره زیر چشم

کربوکسی تراپی می تواند به طور چشمگیری ظاهر حلقه های تیره زیر چشم را بهبود بخشد. اگرچه گاهی اوقات به دلیل تیره شدن رنگدانه، یا فرورفتگی توخالی در زیر پلک‌های تحتانی [تغییر شکل پارگی] ایجاد می‌شود، اما اکثریت حلقه‌های تیره زیر چشم ناشی از گردش خون ضعیف در زیر پلک‌های پایینی [تجمع عروقی] است. دکتر زدناک اولین مطالعه در ادبیات انگلیسی را با استفاده از کربوکسی تراپی برای جوانسازی ناحیه زیر چشم طراحی و انجام داد. او دریافت که با تزریق مقدار کمی گاز دی اکسید کربن درست در زیر پوست پلک پایین، گردش خون افزایش یافته و حلقه های تیره زیر چشم به طور قابل توجهی بهبود می یابد. درمان فقط پنج دقیقه طول می کشد و عملاً بدون درد و بدون خطر است. مجموعه ای از ۲ تا ۶ جلسه درمانی با فاصله یک هفته از هم تنها چیزی است که برای دستیابی به یک نتیجه عالی لازم است.

کربوکسی تراپی چگونه انجام می شود و عوارض آن چیست ؟
بیشتر بدانید

آیا کربوکسی تراپی زمان قطعی دارد؟

کربوکسی تراپی یک تکنیک با زمان بسیار کم است. تزریقی گاز co2 دمی هستند که یک گاز طبیعی است که توسط خود بدن تولید می شود. بدن تمام سیستم ها را دارد تا این مقدار CO2 را در چند دقیقه از بین ببرد. اگرچه اثرات بصری فوری تزریق گاز ممکن است مهم باشد، تقریباً 100٪ از بیماران بدون هیچ چیزی مطب را ترک می کنند.

 

برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب