دکتر مژده نامداری / بارداری و زایمان / زایمان طبیعی خصوصی و تجربه‌ای ماندگار
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

زایمان طبیعی خصوصی و تجربه‌ای ماندگار

زایمان طبیعی خصوصی

زایمان طبیعی خصوصی و تجربه‌ای ماندگار

زایمان طبیعی از روش‌های اولیه زایمان است ، معمولاً بدون وسایل طبیعی خاص انجام ‌شود، زایمان طبیعی خصوصی می‌تواند شیرینی مادر شدن را افزایش دهد. مادر شدن یا بهتر بگویم والد شدن جز تجربه‌های شیرین و فراموش نشدنی هر پدر و مادری است، چه بسیار خانواده‌هایی که در آستانه فروپاشی بودند ولی با شروع بارداری زندگی‌شان رونق گرفته و چه بسا گرم و صمیمی شده است. وقتی مادری تصمیم می‌گیرد و این انتخاب را می‌کند که فرزندش  را به صورت زایمان طبیعی به این دنیا بیاورد می‌تواند هم به روشی که او را بی‌حس می‌کنند و دردی را متوجه نمی‌شود زایمان خود را انجام دهد و هم به صورت کاملاً طبیعی. زایمان طبیعی خصوصی مسلما از خطرات و عواقب کمتری برخوردار است و بانوان از طریق زایمان طبیعی خصوصی می‌توانند زایمان راحت و با حداقل درد را تجربه کنند و از مادر شدن خود لذت کافی را ببرند.

زایمان طبیعی در بیمارستان خصوصی

زایمان طبیعی در بیمارستان خصوصی

اگر قصد دارید با زایمان طبیعی فرزند خود را به‌ دنیا آورید با تمامی مراحل آن آشنا شوید زیرا کسانی که آگاهی کافی ندارند با کوچکترین درد استرس‌های شدیدی را تحمل کنند و به سرعت خود را به مراکز درمانی می‌رسانند، در صورتی که می‌دانید کوچکترین ترس می‌تواند عواقب خطرناکی برای مادر و نوزاد را به همراه داشته باشد.

از زمان‌های قدیم گفته شده، همچنین علم این موضوع را ثابت کرده است که نوزادانی که از طریق زایمان طبیعی متولد می‌شوند دارای ضریب هوشی بالایی هستند البته اگر این زایمان به شیوهای درست، علمی و با کادر درمانی قوی و ماهر انجام شود. زنان در جریان باشند که اگر قصد زایمان طبیعی دارند مهم است با پزشک خود مشورت کنند و از امکان این کار و امنیت آن مطمئن شوند برخی شرایط برای زایمان طبیعی بسیار مفید است از جمله: بارداری برای فرزند اول و اولین زایمان، پر شدن سی و هفت هفته، نداشتن بیماری خاص و داشتن وزن مناسب.

اختلالات جنسی پس از بارداری چیست ؟
بیشتر بدانید

همه می‌دانیم که اگر هر چیزی به صورت طبیعی صورت گیرد عوارض کمتری دارد، زایمان طبیعی هم به همین شکل است و بدون نیاز به دارو انجام می‌شود از جمله مزایای این زایمان حضور همسر در هنگام زایمان که همین امر دلگرمی زیادی به مادر می‌دهد و اضطراب اورا تا حدی از بین می‌برد، نزدیک بودن مادر و نوزاد بعد از زایمان  و تماس بدنی آن‌ها، همین امر باعث می‌شود نوزاد راحت‌تر سینه مادر را بگیرد زیرا یکی از معضلات سزارین همین موضوع است که نوزاد به سختی شیر می‌خورد و این مسئله باعث ناراحتی مادر می‌شود و علاوه بر درد ناشی از جراحی نگرانی هم برای او پیش می‌آید و اوقات شیرین مادر شدنش به وقفه می‌افتد.

زایمان طبیعی خصوصی و کاهش استرس مادران

مادر  بعد از فارغ شدن می‌تواند کارهای روزمره خود را خیلی راحت و بدون کمک دیگران انجام دهد و همین فعالیت سبب می‌شود از یبوست بعد از زایمان پیشگیری شود. خانم‌هایی که می‌خواهند زایمان طبیعی را تجربه کنند در ابتدا باید آرامش خود را حفظ کنند و از اعتماد به نفس نسبی نیز برخوردار باشند البته باید به توصیه پزشک مربوطه نیز توجهات لازم را داشته باشند.

از جمله: ورزش و راه رفتن ،در مراکز خصوصی زمان‌هایی از مادر خواسته می‌شود به کلینیک بیاید و ورزش‌های مفید را انجام دهد. حمام کردن به طور منظم، ریلکس کردن به همراه موسیقی آرام، انجام راهکارهایی برای تنفس و… زایمان طبیعی خصوصی با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و خدمات کامل‌تری برای زنان باردار به این امر مهم کمک می‌کند و دغدغه مادران و خانواده‌ها را از بین می‌برد.

زایمان طبیعی خصوصی

زایمان طبیعی خصوصی

برای فردی هم که مادر را همراهی می‌کند نکاتی در نظر گرفته شده از جمله: اینکه او را آرام کنید، به او اطمینان دهید و بگویید از همین الان فرزند خود را در آغوشت تجسم کن، از ماساژ دادن شکم غافل نشوید، او را در پیاده‌روی و ورزش همراهی کنید، با کارهایی مثل بازی کردن، کتاب خواندن و گوش دادن به موسیقی مادر را سرگرم کنید و مهم‌تر از همه او را دلگرم کنید و همه این موارد در زایمان طبیعی خصوصی بهتر اتفاق می‌افتد.

معرفی انواع مختلف آزمایش های غربالگری
بیشتر بدانید

در زایمان طبیعی باید بدانید که باید اتفاقاتی بیفتد مثل اینکه سر کودک کج می‌شود، پیدا شدن موها و پف‌دار بودن چشم‌ها، این نشانه‌ها معمولاً ظاهر می‌شود. حتماً زایمان طبیعی در بیمارستان خصوصی مطمئن‌تر و قابل قبول‌تر است زیرا رسیدگی و توجه بیشتری از جانب کادر درمان صورت می‌گیرد و زایمان به یاد ماندنی را می‌توان تجربه کرد. هزینه زایمان طبیعی در بیمارستان خصوصی هر چند ممکن است از دیگر بیمارستان‌ها بیشتر باشد ولی ارزش هزینه کردن را دارد و واقعیت این است که اگر بررسی شود متوجه می‌شوید که در زایمان طبیعی خصوصی با توجه به خدمات و امکاناتش هزینه بالایی هم دریافت نمی‌شود.

برای زایمان از بهترین دکتر زنان برای زایمان طبیعی بهره ببرید، پزشک با تخصص، تجربه و مهارت خودش می‌تواند هم به آرامش مادر کمک کند و هم زایمانی بدون دردسر را انجام دهد، برای انجام عمل طبیعی توسط دکتر نامداری با شماره های مطب تماس گرفته شود که شماره های مطب02122884654 —— 09374053325 تماس حاصل کنید که می توانید اطلاعات لازم را دریافت کنید.

دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب