دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / عمل پرینورافی یا تنگ کردن واژن در تهران + هزینه عمل
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

عمل پرینورافی یا تنگ کردن واژن در تهران + هزینه عمل

مزایای تنگ کردن واژن و عوارض تنگ کردن واژن

مزایای انجام عمل تنگ کردن واژن دارد:

این جراحی برای تنگ شدن مسیر کانال واژن و افزایش ارگاسم در بانوان و شریک جنسی آنها انجام می‌پذیرد. از پوئن های مثبت عمل پرینورافی می‌توان به:

  1. کاهش بسیاری از عفونت‌ها در بانوان
  2. بهبود کیفیت در رابطه جنسی
  3. ترمیم زخم‌هایی که بر دلیل پارگی و جوش خوردن نامناسب مدخل واژن به وجود آمده‌اند

اشاره کرد. همچنین این عمل به بهبود ظاهری واژن و به‌ویژه دهانة واژن کمک بسیار زیادی می‌کند. البته مزایای تنگ کردن واژن را میتوانید در این مقاله به طور کامل مطالعه فرمایید.

عوارض و مشکلات عمل تنگی واژن

پرینورافی یک عمل سبک و در واقع در بیشتر موارد بدون عارضه است.

اگرچه بعد از عمل پرینورافی ممکن است کمی خونریزی به وجود آید، یا کمی درد و یا التهاب به وجود آید، ولی این موارد از عارضه‌های طبیعی بعد از عمل به‌حساب می‌آیند، بعدازاین عمل‌ها همانند سایر عمل‌ها ممکن است دچار سرگیجه و حالت تهوع نیز شوید که معمولاً پس از گذشت چندین روز پس از عمل این موارد رفع می‌گردند. در حالتی که بهداشت ناحیه تناسلی (واژن) و لباس به‌درستی رعایت نشود، بیمار ممکن است دچار عفونت‌های واژینالی و ترشحات بدبوی واژن شود. در این صورت باید هر چه سریع‌تر به متخصص زنان خود مراجعه کنید.

عوارض تنگ کردن واژن

درصورتی‌که مایلید تنگ کردن واژن با پرینورافی را در تهران انجام دهید، می‌توانید به مطب دکتر نامداری مراجعه کرده و از تخصص خانم دکتر مژده نامداری، جراح و متخصص زنان در این زمینه بهره‌مند شوید. جهت دریافت مشاوره و دریافت نوبت معاینه با شماره‌های 021-22884654 و ۰۹۳۷۴۰۵۳۳۲۵ تماس حاصل فرمایید.

بهترین دکتر تنگ کردن واژن در تهران

بهترین دکتر متخصص زنانی که می‌توانید برای عمل جراحی تنگ کردن واژن به ایشان مراجعه کنید، پزشکی است که در انجام عمل تنگ کردن واژن مهارت و تجربه کافی دارد. اندازه‌ای که کانال واژن تنگ می‌شود، بسیار مهم است. اگر دهانه واژن به‌اندازه کافی تنگ نشود، حس جنسی شما در قبل و بعد از عمل پرینورافی تغییری نمی‌کند.
همچنین اگر دهانه واژن بیش از حد تنگ شود، همسر شما دیگر قادر به دخول نیست و به جراحی‌های ترمیمی نیاز پیدا می‌کنید. یکی از بهترین جراحان پرینورافی در تهران، خانم دکتر مژده نامداری هستند. ایشان با داشتن عمل‌های جراحی متعدد و موفق می‌توانند رضایت جنسی را به شما و همسرتان برگردانند.

تنگ کردن واژن با پرینورافی
بیشتر بدانید

هزینه عمل تنگی واژن در تهران

ممکن است همراه با پرینورافی به عمل‌های زیبایی یا جراحی‌های درمانی دیگری نیاز داشته باشید، در این صورت هزینه عمل پرینورافی بیشتر می‌شود. همچنین محل جراحی نیز باعث می‌شود هزینه جراحی از فردی به فرد دیگر تغییر کند. زیرا هزینه عمل در یک بیمارستان یا کلنیک عمومی یا خصوصی در تهران متفاوت خواهد بود. این موارد و فاکتورهای دیگر در تعیین هزینه پرینورافی در تهران تأثیرگذارند.

دسته ها: پرینورافی
برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب