دکتر مژده نامداری / مقالات / هزینه عمل پرینورافی
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

هزینه عمل پرینورافی

حتما می دانید که برای همه خانم ها زیبایی و جذابیت بسیار مهم و به عنوان یک رکن اساسی در زندگی آن ها است، پس برای این که اندام و ظاهری زیبا داشته باشند از انواع روش های جراحی و غیر جراحی استفاده می کنند. حال آن که زیبایی ظاهری ناحیه واژینال که به عنوان یک اصل اساسی در بهروری لذتی از رابطه زناشویی برای خانم ها و آقایون محسوب می شود. همانطور که می دانید بسیاری از خانم ها به واسطه بارداری، زایمان و شرایط مربوط به آن دچار افتادگی و یا حتی بدتر از آن یعنی پارگی ناحیه پرینه در حد فاصل مقعد و واژن می شوند که عارضه ناخوشایند و دردناکی را برای یک زن رقم می زند. به همین خاطر انواع روش های جراحی زیبایی واژن ارائه شده اند تا با انجام چنین عمل های حس زیبایی و جوانی دو مرتبه به خانم ها محلق شود. جراحی پرینورافی یکی از همان عمل های زیبایی واژن است که در  ادامه قصد داریم در مورد هزینه عمل پرینورافی بیشتر توضیح دهیم. با ما همراه باشید:

 

جهت دریافت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید، پس از بررسی درخواست شما توسط خانم دکتر مژده نامداری مشاوران کلینیک به شما تماس خواهند گرفت.

     

    پرینورافی چیست؟

    در ابتدا باید به پرسش های شما کاربران عزیز که در حول محور این که اصلا پرینورافی یعنی چه، برای تان توضیحاتی ارائه می کنیم. پرینورافی یعنی همان عمل جراحی تنگ کردن واژن که زیبایی و بهرهوری از لذت جنسی را بیشتر از قبل می کند.

    جراحی پرینورافی یا تنگ کردن مدخل ورودی واژن یک نوع عمل ترمیمی و جوانسازی واژن به شمار می رود که منجر به کاهش سایز واژن می شود که حتی برخی از خانم ها عمل جراحی لابیاپلاستی یا همان کوچک کردن لبه های بیرونی واژن را به عنوان عمل مکمل انجام می دهند. در ادامه بهتر است بدانید که پرینه یک قسمت از اندام تناسلی زنانه است که بسیار ظریف و نازک است و در هنگام زایمان که تمام بخش های دستگاه تناسلی را تحت تاثیر قرار می دهد امکان آسیب رسیدن یا پارگی نیز وجود دارد. به طوری که با پارگی این ناحیه می تواند اختلالی در رند تخلیه ادرار خانم ها ایجاد کند. نکته جالب توجه ناحیه پرینه این است که باعث تشکیل شدن عضلات کف لگن و دیافراگم می شود و حتی نقش اساسی در حفظ جایگاه اندام های لگن و تناسلی ایفا می کند. البته که پرینورافی با لیزر هم ممکن خواهد بود.

    همه چیز درباره جراحی پرینورافی واژن
    بیشتر بدانید

    نحوه انجام عمل پرینورافی

    این عمل جراحی تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی انجام می شود سپس جراح با تخصص و مهارت بالای خود جداره های پشتی واژن را که کمی شل و باز شدهاند را به یک دیگر نزدیک و متصل می کند. این گونه سایز داخلی واژن نیز کاهش می یابد.

    در نظر داشته باشید که این عمل جراحی تا عمق واژن پیش نمی رود و حداکثر تا حدود 2-3 سانتی متری واژن وارد می شود.

    زمان صرف شده در این عمل حدود 1-2 ساعت می باشد. در نهایت بهبودی به سرعت رخ می دهد و فرد پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به فعالیت ها یعادی خود باز می گردد.

    چه کسانی کاندیدای مناسبی برای عمل پرینورافی هستند؟

    همه آن دسته از خانم های که در سنین بالا دچار عارضه های مختلفی از این صدمه به پرینه شده اند می توانند به عنوان کاندیدای مناسبی برای این عمل برگزیده شوند.

    پرینه پلاستی بیش از هر کس دیگری شامل کسانی می شوند که زایمان های طبیعی را تجربه کرده اند زیرا با فشاری که در اثر زایمان به اندام تناسلی وارد شده است پرینه آسیب دیده و نیاز به ترمیم و بازسازی دارد. حتی خانم های که بنا به دلایل ژنتیکی دچار این شلی و گشادی واژن شده اند و در ارگاسم رابه جنسی شان با مشکل مواجه اند.

    چه آمادگی های برای انجام پرینورافی لازم است؟

    • در ابتدا باید تست های چکاپی خود را از جمله تست پاپ اسمیر و آزمایشات انعقاد خون را انجام دهید تا با بررسی و ارزیابی از سلامت کامل شما با خبر شوند.
    • هر گونه عفونت باکتریای که داشته باشید باید درمان و بعد از آن اقدام به انجام چنین عمل جراحی بکنید.
    • خانم ها یکه حساسیت های خاصی دارند حالا از هر نوع باید حتما با پزشک شان در میان بگذارند.
    • افراد باید از لحاظ سلامت روحی و جسمی مورد ارزیابی قرار بگیرند.
    عمل پرینورافی چیست؟
    بیشتر بدانید

    مراقبت های بعد از عمل تنگی واژن

    • رسیدن به بهترین نتیجه ممکن با استراحت کردن در مدت زمانی حدود 5_7 روز ممکن خواهد بود.
    • تا مدت 6_8 هفته از برقراری هر گونه رابطه جنسی خودداری کنید تا درد یا سوزشی احساس نکنید.
    • فعالیت های جسمی و تمرینات ورزشی خود را تا حد الامکان محدود کنید.
    • دارو های تجویزی از سوی پزشک را به طور دقیق و منظم مصرف کنید.
    • محل جراحی را خشک و تمیز نگه دارید.

    ماندگاری عمل پرینورافی

    متخصصین و جراحان به نام این حوزه بر این باورند میزان ماندگاری و دوام عمل جراحی پرینورافی متغیر می باشذ و به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، یکی از آن ها سن و شریاط فیزیکی و روحی افراد می باشد و دیگری نوع و میزان رعایت مراقبت های قبل و بعد از عمل جراحی است. اما باز هم به طور کلی می توان گفت اثرات این عمل جراحی تا حدود 2 سال ماندگار خواهد بود.

    هزینه عمل زیبایی واژن

    هم اکنون با توجه به نوسانات قیمتی که در بین عمل ها یجراحی زیبایی وجود دارد، قیمت عمل زیبایی واژن یا همان پرینورافی به موضوعی مهم بدل شده است. در همین راستا عوامل موثر در برآورد هزینه عمل پرینورافی را برای تان شرح می دهیم که عبارت اند از:

    • هزینه دستمزد جراح که به میزان تخصص، تجربه، مهارت بالای و شهرت وی بستگی دارد.
    • نوع بیمارستان محل جراحی از لحاظ دولتی یا خصوصی بودن
    • موقعیت مکانی مطب پزشک
    • تعداد دفعات مراجعه به مطب و پرداخت حق ویزیت

    لازم به ذکر است: از آن جایی که عمل پرینورافی یکی از همان عمل های زیبایی محسوب می شود، شرکت های طرف قرار داد هیچ گونه هزینه از این عمل را تحت پوشش قرار نمی دهند. پس برای این عمل باید از پس انداز های شخصی خود استفاده کنید.

    نتیجه گیری

    با انتخاب بهترین جراح زیبایی زنان به بهترین نتیجه ممکن دست یابید این گونه با انتخابی هوشمندانه می توانید ضامنی برای سلامتی و زیبای تان باشید زیرا ناحیه تناسلی منطقه حساس و مهمی برای هر کسی است.

    تنگ کردن واژن با پرینورافی
    بیشتر بدانید

    سوالات متداول پرینورافی

    • آیا بیماران آلوده به ویروس HPV از نوع 16 می ‌توانند جراحی زیبایی را انجام دهند؟

      اگر شخص مبتلا به ویروس اچ پی وی است، قبل از جراحی، باید به دنبال درمان آن باشد و پس از برطرف شدن مشکل، سپس اقدام به جراحی نماید.

    • آیا خانم هایی که دارای التهاب دهانه رحم و یا کیست آندومتریوز می باشند، می توانند عمل پرینورافی را انجام دهند؟

      ابتدا باید التهاب دهانه رحم به طور دقیق بررسی شود. همچنین بیمار باید از لحاظ ویروس HPV چک گردد. برای این منظور، انجام آزمایش کولپوسکوپی و تکه برداری ضروری می باشد تا پزشک متوجه شود که مشکل جدی نیست و نهایتاً با لیزر التهاب یا زخم برطرف می‌ شود. کیست آندومتریوز نیز ربطی به این عمل ندارد و باید جداگانه درمان شود.

    • چه افرادی می توانند از عمل پرینورافی استفاده کنند؟

      معمولا پرینورافی برای آن دسته از کسانی که دچار آسیب ‌دیدگی بافت پرینه و یا تروما هستند، به کار می‌ رود که اثربخشی زیادی دارد. علاوه بر آن، جهت برطرف نمودن چروک های اطراف پرینه نیز تأثیرگذار است.

    • آیا عمل پرینورافی سبب تنگ شدن واژن می شود؟

      باید بدانید که در این عمل فقط حدود سه سانتی متر ابتدای واژن تنگ می شود تا بافت پرینه و نواحی اطراف آن از لحاظ ظاهری، زیبا و طبیعی به نظر آید. در واقع جهت تنگ کردن کل واژن روش ‌های دیگری وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد.

    • پرینورافی چه تاثیری در جوانسازی دارد؟

      در حقیقت این عمل جراحی یکی از عمل های موفق در زمینه بازگشت ظاهر تناسلی فرد به دوران باکرگی می باشد که نقش به سزایی در بهبود زیبایی ناحیه تناسلی فرد دارد.

    • جراحی پرینورافی چقدر هزینه دارد؟

      اصولا هزینه این عمل برای هر فرد متغیر می باشد. در حقیقت هزینه دقیق بعد از معاینه دقیق شخص توسط پزشک تعیین می گردد.

    • آیا بیمه های درمانی جراحی زیبایی را پوشش می دهند؟

      متاسفانه بسیاری از شرکت های بیمه هزینه جراحی زیبایی پلاستیک را پرداخت نمی کنند.

    دسته ها: پرینورافی
    برچسب ها:
    دکتر مژده نامداری

    دکتر مژده نامداری

    متخصص زنان و زایمان و نازایی

    دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

    جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

    (شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


    اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

    مقالات مرتبط

    پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

    سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

    4 دیدگاه ها
    1. Pariya

      سلام وقتتون بخیر خانوم دکتر هزینه ترمیم و زیبایی واژن چنده و چند جلسه هستش ممنون میشم جواب بدین مرسی??

      پاسخ
      • مشاور کلینیک

        سلام وقت بخیر،

        جهت دریافت مشاوره و بررسی با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

        02122884654 09374053325

        پاسخ
    2. مریم

      ممنون از سايت خوب و مطالب مفيدتون

      پاسخ

    یک دیدگاه بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
    Call Now Buttonتماس با مطب