دکتر مژده نامداری / درمان ناباروری / همه چیز در مورد آر اف واژن
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

همه چیز در مورد آر اف واژن

همه چیز در مورد آر اف واژن

چه مراقبت هایی باید قبل و بعد از تنگ کردن واژن با RF انجام داد

به طور کلی برای تنگ کردن واژن با RF به مراقب های خاصی نیاز نیست، تنها نباید عفونت یا خونریزی واژینال وجود داشته باشد، البته چند روز بعد از پایان خونریزی های عادت ماهانه زنانه ، مناسبترین زمان برای انجام RF واژینال است. در خصوص بعد از تنگ کردن واژن با آر اف بسیار ضروری است که تا زمانی که بهبودی کامل نباید وزرش یا کار سنگین انجام شود. البته اگر بعد از جلسات آرف هیگز اجساس درد یا ناراحتی نمی کنید، می توانید رابطه ی جنسی با همسر خود داشته باشید.

برای انجام تنگ کردن واژن با RF به چند جلسه نیاز است

تعداد جلسات RF معمولا بستگی به شدت گشادی واژن و سرعت ترمیم واژن دارد، اما به طور معمول 3 الی 4 جلسه برای تنگ کردن واژن مناسب است، بطور کلی فاصله زمانی بین جلسات RF حدود یک ماه است تا بدن بتواند خود را ترمیم کند. اگرچه این روش یک روش درمان کاملا قطعی است، اما باز هم پیشنهاد می شود جلسات ترمیمی RF به صورت سالیانه نیز انجام شود تا نتیجه کار حفظ شود.

ماندگاری تنگ کردن و لیفت واژن با آر ف

نتیجه های درمان با RF معمولا ماندگاری بسیار بالایی دارند، مخصوصا اگر بعد از RF زایمان طبیعی و یا بار داری نداشته باشید. چون این دو مورد نتیجه RF را به هم میزنند. پیشنهاد می شود بعد از اخرین تنگ کردن واژن برای لیفت واژن اقدام شود ، زیرا در این صورت نتیجه عمل حفظ می شود.

هزینه های تنگ کردن واژن به RF در تهران

به طور معمول ویژگی های مختلفی بر روی هزینه های تنگ کردن واژن تاثیر می گذارد ، مثلا شهر ، یا محل انجام عمل، به طور کلی بسیار از خانم ترجیح میدهند عمل RF خود را در تهران انجام دهند ، زیر دسترسی و امکانات بیشتری در این شهر وجود دارد، البته فاکتور های دیگری نیز بر هرینه ها تاثیر میگذارد که عبارت اند از :

  1. انتخاب بهترین متخصص و جراح زیبایی زنان در تهران
  2. شدت گشادی واژن
  3. محل انجام (مطب یا کلنیک)
  4. تعداد جلسات مورد نیاز
  5. درخواست انجام عمل های زیبایی دیگر مثل روشن سازی واژن، هودکتومی، لابیاپلاستی در تهران و غیره همزمان با تنگی واژن
چگونه می توان عدم تقارن لب های لابیا را اصلاح کنیم؟
بیشتر بدانید

مشهود  است که هزینهای این عملهای زیبایی به هزینه درمان گشادی واژن اضافه می شود. بنابراین هزینه درمان گشادی واژن برای همه خانمها یکسان نیست. برای تعیین هزینه ها لازم است توسط پزشک زنان ابتدا معاینه شوید.

 

دسته ها: لابیاپلاستی
برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب