دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / پاسخ به سوالات متداول در خصوص تزریق چربی به واژن (لابیا)
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

پاسخ به سوالات متداول در خصوص تزریق چربی به واژن (لابیا)

پاسخ به سوالات متداول در خصوص تزریق چربی به واژن (لابیا)

سوالات رایج درباره تزریق چربی به واژن

مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن شامل چه مواردی می شوند؟

معمولا مصرف منظم داروهای تجویز شده، نداشتن فعالیت های سنگین تا یک ماه بعد از تزریق، عدم استفاده از غذا های پر چرب و پر نمک تا یک ماه، دستکاری نکردن ناحیه تزریق، استفاده از استامینوفن و ضد التهاب در صورت بروز درد، استفاده از کمپرس یخ برای برطرف کردن درد و التهاب، عدم استحمام و شست‌وشو با آب‌داغ تا یک هفته و استفاده از گن برای جذب کامل چربی پیشنهاد می شود. علاوه بر این، برقراری رابطه جنسی تاسه الی چهار هفته بعد از تزریق نیز ممنوع خواهد بود. این ها مهمترین مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن هستند ، برای کیس های خاص تر نیاز به مشورت با پزشک می باشد.

آیا تزریق چربی به واژن خطری را برای فرد به همراه دارد؟

خیر، کاملاً بی‌خطر بوده و فاقد بروز حساسیت است. زیرا در این روش از چربی گرفته شده از بدن خود فرد استفاده می‌شود.

هزینه تزریق چربی به واژن (لابیا) چقدر است؟

هزینه تزریق چربی به واژن به عوامل متعددی از جمله مهارت متخصص زنان، وضعیت بیمار و … بستگی دارد که پس از معاینه اولیه قابل تعیین است. طبیعتا پیش از آن که پزشک، ناحیه مورد نظر را معاینه کند نمی توان هزینه دقیقی را مشخص کرد، چرا که هزینه تزریق چربی به قسمت واژن به عوامل متفاوتی مانند میزان چربی مورد نیاز و همین طور نیاز به انجام کار در کلینیک یا اتاق عمل بستگی خواهد داشت که بعد از معاینه مشخص می شوند.

میزان ماندگاری تزریق چربی به واژن چقدر است؟

70 درصد میزان چربی تزریق شده به واژن به طور دائم و مادام العمر در بدن باقی می ماند. این موضوع می تواند با توجه به شرایط جسمانی فرد متفاوت باشد. با توجه به اینکه تزریق چربی در واقع پیوند یا گرفت سلول های چربی به ناحیه است، هر زمان فرد دچار افزایش وزن شود، میزان چربی داخل این سلول ها نیز افزایش یافته و در صورت کاهش وزن فرد، میزان چربی هم کاهش می یاید. با این حال باید بگوییم که خطرات حداقلی این تزریق موجب می شود که هیچ محدودیتی برای تکرار آن وجود نداشته باشد.

تزریق چربی به ناحیه تناسلی در تهران
بیشتر بدانید

چه کسانی نباید به سراغ تزریق چربی به واژن بروند؟

معمولا زنان باردار و شیرده، افرادی که در ناحیه تناسلی خود دچار عفونت هستند و همین طور کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، افراد دیابتی، مبتلایان به بیماری های خود ایمنی، افرادی که داروهای ضد انعقادی و رقیق کننده خون مصرف می کنند و… از جمله افرادی هستند که بهتر است به سراغ تزریق چربی نروند.چون این افراد سیستم ایمنی ضعیف تری دارند و بدنشان نسبت به افراد عادی ضعیف تر هست.در ضمن اگر شخصی بخواهد عمل رو در اتاق عمل انجام دهد ، داروهای بیهوشی ممکن است در شیر ترشح شوند و در کل در دوران شیردهی هر دارویی را نمی شود استفاده کرد مثل بعضی آنتی بیوتیکها و مسکن ها و کدیین و …

تزریق چربی به واژن برای چه افرادی مناسب است؟

زنانی که واژن آنها در اثر یائسگی، افزایش سن، وراثت یا زایمان طبیعی دچار افتادگی و چروک شده، به تزریق ژل حساسیت داشته، و یا به میزان بالایی از ژل برای افزایش حجم ناحیه تناسلی نیاز دارند و برایشان هزینه‌بر است.

آیا تزریق چربی به لابیاماژور موثر است؟

بله، تزریق چربی به لابیاماژور روشی موثر و نوین در بازسازی بافت‌های از بین رفته است که به جوانسازی ناحیه تناسلی بانوان کمک می‌کند.

 

برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب