دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / کربوکسی تراپی برای بازسازی پوست ریزش مو
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

کربوکسی تراپی برای بازسازی پوست ریزش مو

کربوکسی تراپی برای بازسازی پوست ریزش مو

کربوکسی تراپی برای ریزش مو یک روش منحصر به فرد است که در Skin Renewal ارائه شده است. از یک سوزن مزوتراپی کوچک برای تزریق دوزهای کوچک گاز CO2 درجه پزشکی به پوست سر، درست در زیر سطح پوست به ناحیه فعال پوست که سلول‌های تولید مثل فولیکول‌های مو در آن یافت می‌شوند، استفاده می‌کند.

کربوکسی تراپی برای بازسازی پوست ریزش مو در یک نگاه

  • بهترین نتایج
    8 – 12
  • بی حس کننده
    هیچ یک
  • مدت زمان نتایج
    6-12 ماهگی
  • زمان رویه
    40-60 دقیقه
  • بازیابی درمان
    12 روز
  • متخصص پوست
    درمانگر
  • خطرات و عوارض
    متوسط
  • بازگشت به کار
    همان روز / روز بعد

سوالات متداول

کربوکسی تراپی برای ریزش مو چیست؟

کربوکسی تراپی برای درمان رشد مجدد مو یا ریزش مو استفاده می شود. در مواردی که موهای بیمار نازک، ضعیف، ریزش یا بسیار خشک و شکننده می‌شوند (به راحتی می‌شکنند)، کربوکسی تراپی می‌تواند رشد مو را بازگرداند تا فولیکول‌های مو بتوانند موهایی سالم، براق و زیبا تولید کنند.

کربوکسی تراپی چگونه کار می کند؟

کربوکسی تراپی برای درمان رشد مجدد مو یا ریزش مو استفاده می شود. کربوکسی تراپی به شرح زیر عمل می کند. با وادار کردن گلبول های قرمز خون به آزادسازی اکسیژن و جذب C02 برای دفع توسط بدن، گردش خون را در محل تزریق بهبود می بخشد. این فرآیند اکسیژن رسانی به ناحیه باعث رگ زایی رگ های خونی در ناحیه با تغذیه فولیکول مو می شود که بسیار شبیه جوان سازی مو با لیزر است. برای جوانسازی مو با کربوکسی تراپی، تزریق C02 دارای اثر گشادکننده عروق (باز کردن رگ های خونی ریز) است که باعث افزایش تغذیه ویتامین ها و مواد مغذی پوست سر برای افزایش رشد مو و تثبیت ریزش مو می شود. این یک درمان طبیعی عالی برای ریزش مو است و در ترکیب با مزوتراپی تزریقی برای ریزش مو معجزه می کند.

درمان کربوکسی برای حلقه های سیاه زیر چشم
بیشتر بدانید

چه تعداد دوره ی درمان لازم است؟

به طور معمول یک سری درمان برای بهترین نتیجه مورد نیاز است. در ابتدا، یک درمان در هفته برای 4-6 هفته اول برنامه ریزش مو مورد نیاز است. پس از 4-6 هفته اولیه، بسته به شدت بیماری، درمان به صورت هفتگی ادامه می یابد. برای دستیابی به نتایج موفقیت آمیز، لازم است بیمار از درمان ها پیروی کند. برخی از بیماران ممکن است به یک برنامه 6 ماهه نیاز داشته باشند، اما برای کاندیدهای جدی تر، ما یک دوره 6 ماهه تا یک ساله را توصیه می کنیم.

چه نتایجی را می توان انتظار داشت؟

مراجعین معمولاً بعد از 3 ماهگی متوجه تثبیت ریزش مو و افزایش رشد موهای زائد و نازک شدن موها در 6 ماهگی می شوند. اغلب مراجعین متوجه کاهش ریزش در 3 تا 6 ماه اول می شوند. اگر موهای نازکی دارید یا خط موی شما عقب می‌افتد، برای مشاوره مراجعه کنید تا ببینید آیا کاندیدای جوان‌سازی مو هستید یا خیر.

برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب