دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / کربوکسی تراپی سلولیت
مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه

کربوکسی تراپی سلولیت

کربوکسی تراپی سلولیت

کربوکسی تراپی درمانی است که از دی اکسید کربن برای اهداف درمانی استفاده می کند. بنابراین نه تنها زیبایی شناختی، اگرچه شهرت آن در سال های اخیر عمدتاً به این منطقه مرتبط است. این حتی یک درمان “جدید” نیست، اما در طول زمان به کمال رسیده است تا بیشتر و بیشتر موثرتر، ایمن‌تر و تا حد ممکن راحت‌تر برای بیمار باشد.

زمینه استفاده از کربوکسی تراپی بسیار گسترده است، از اختلالات گردش خون، بیماری های پوستی، تا برخی از عیوب زیبایی شناختی که متاسفانه ما به خوبی می شناسیم، مانند سلولیت و علائم پیری.

چیست و چگونه کار می کند

کربوکسی تراپی مبتنی بر تزریق زیر جلدی دی اکسید کربن پزشکی در حالت گازی است، به طور مستقیم در مناطقی که با اختلال یا عیوب قابل درمان مشخص می شود.

کربوکسی تراپی اگر توسط دست متخصص استفاده شود خطرناک نیست. برعکس می تواند برای سلامت و زیبایی صورت و بدن بسیار مفید باشد.

در واقع، دی اکسید کربن یک محصول بی خطر است، زیرا از قبل در بدن وجود دارد و به طور طبیعی دفع می شود. علاوه بر این، انفیلتراسیون ها با سوزن های بسیار ظریف انجام می شود که به کاهش ناراحتی برای بیمار کمک می کند.

کربوکسی تراپی برای سلولیت

سلولیت بدون شک عیب بسیار گسترده‌تری از آن چیزی است که فکر می‌کنید. کربوکسی تراپی با عمل در چندین جبهه به مبارزه با سلولیت کمک می کند. اول از همه، گردش خون را افزایش می دهد و رگ های دردناک را گشاد می کند. سپس جریان لنفاوی افزایش می یابد و باعث از بین رفتن احتباس آب و در نتیجه اثر پوست پرتقال می شود. در نتیجه پوست سفت‌تر و صاف‌تر در نواحی مانند ران، باسن، پاها، بازوها و زانوها ایجاد می‌شود.

دفع تجمعات چربی همچنین کربوکسی تراپی را به یک درمان بسیار محبوب در مورد دستگیره های عاشقانه، culotte de cheval، چربی شکمی و چاقی در قسمت داخلی ران و پاها تبدیل می کند.

درمان کربوکسی برای حلقه های سیاه زیر چشم
بیشتر بدانید

کربوکسی تراپی همچنین با موفقیت در درمان آلوپسی، اختلال نعوظ و جوانسازی واژن استفاده می شود.

برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب