دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / کربوکسی تراپی / کربوکسی تراپی واژینال چه کاربردهایی دارد؟
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

کربوکسی تراپی واژینال چه کاربردهایی دارد؟

کربوکسی تراپی واژینال چه کاربردهایی دارد؟

پزشکان از کربوکسی تراپی برای درمان برخی از بیماری های زنان یا عملهای زیبایی زنانه استفاده می کنند. از جمله مهمترین و پرطرفدارترین کاربردهای کربوکسی تراپی واژن موارد زیر هستند:

کربوکسی تراپی واژینال چه کاربردهایی دارد؟

کربوکسی تراپی واژینال چه کاربردهایی دارد؟

جوانسازی واژن

درمان با کربوکسی به تقویت کلاژن دیواره واژن و بهبود خاصیت ارتجاعی آن کمک می کند. تقویت این ساختارها باعث رفع چین و چروک، افتادگی و شلی واژن می شود.

رفع استریاهای پوستی

بعد از حاملگی، ترکهای سفید، صورتی یا کرم رنگ روی شکم، بازو، ران و سینه خانم ها ایجاد می شود. برای از بین بردن ترکهای حاملگی یا استریا از کربوکسی تراپی استفاده می کنند. بهترین زمان درمان استریا با کربوکسی تراپی، زمانی که ترکها هنوز صورتی رنگ هستند و هنوز سفید یا کرم رنگ نشده اند.

روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی

یکی از کاربردهای بسیار رایج کربوکسی، روشن سازی واژن است. تزریق co2 در پوست واژن باعث از بین رفتن ملانین پوست و رفع تیرگی واژن می شود. همچنین این روش به بهبود خونرسانی پوست واژن و تغذیه آن کمک می کند. البته برای وایتنینگ واژن روشهای دیگری هم داریم که در مقاله روشن سازی واژن در تهران به آنها اشاره شده است.

در صورتی که مایل به کربوکسی تراپی واژن یا تنگ گردن واژن با روشهای  مدرن جراحی در تهران هستید، می توانید به مطب دکتر نامداری مراجعه و از تخصص خانم دکتر مژده نامداری، جراح و متخصص زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت دریافت مشاوره و دریافت نوبت معاینه با شماره های 02122884654 و 02122884654 تماس حاصل فرمایید.

بهبود روابط زناشویی

درد، سوزش و خارش واژن، کاهش ترشحات مخاطی و روانکاری واژن موجب کاهش میل جنسی زنان می شود. کربوکسی تراپی با رفع این مشکلات، حس جنسی و ارگاسم را در زنان افزایش می دهد. همچنین جوانسازی و روشن سازی واژن با کربوکسی باعث زیبایی واژن و افزایش اعتماد بنفس زنان در روابط زناشویی می شود.

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن
بیشتر بدانید

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن

نتیجه ی کربوکسی تراپی شما برای روشن سازی واژن، رفع استریا، درمان خشکی و آتروفی واژن در تهران و غیره ماندگاری بالایی دارد و ۶ ماه تا یکسال طول می کشد. برای ماندگاری بیشتر، داروهایی نیز تجویز می شود که بعد از کربوکسی تراپی می توانید از آنها استفاده کنید.

مزایای استفاده از درمان با کربوکسی ناحیه تناسلی

درمان سریع و ماندگاری بالا از مزیت های مهم کربوکسی تراپی واژن هستند. خانم هایی که کربوکسی تراپی واژن را در تهران انجام می دهند، بعد از چند جلسه تزریق کاملا نتیجه درمان را دیده و از آن راضی هستند. از دیگر مزایای کربوکسی تراپی واژن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• بدون درد
• بدون نیاز به بیهوشی
• بدون عارضه جانبی
• بدون خونریزی

درمان با این روش کاملا سرپایی بوده و بیمار نیازی به بستری شدن ندارد. این مزیت به خصوص برای خانمهایی که ساکن تهران نیستند یا از استانهای دیگر برای کربوکسی تراپی واژن مراجعه می کنند، مهم است.

برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب