دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / تزریق چربی به لابیا در تهران
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

تزریق چربی به لابیا در تهران

تزریق چربی به لابیا در تهران

یکی از مهمترین بخش های ازدواج توانایی رابطه زنانشویی مناسب و مطلوب می باشد که می توان به بنیان خانواده کمک کند، زیبایی ناحیه تناسلی یکی از مهمترین علتها در افزایش رضایت جمسی است. در واقع ظاهر نازیبا می تواند باعث کاهش رضایت یا حتی دلسردی طرفین شود. یکی از روش های زیبا سازی در ناحیه تناسلی و جوانسازی تزریق چربی به واژن است. که در بازسازی بافت‌های از بین رفته موثر بوده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. با ما همراه باشید تا شما را با نحوه جوانسازی و حجیم کردن ناحیه تناسلی بانوان آشنا کنیم و پاسخ سؤالات متداول شما را بدهیم.

تزریق چربی در ناحیه لابیا بانوان

واژن یکی از مهم‌ترین و حسا‌س‌ترین اعضای بدن بانوان است که به دلایل مختلف در مرور زمان بر اثر کهولت سن و زایمان‌ های طبیعی دچار تیرگی، پیری، شلی و حتی افتادگی می‌شود و ظاهر زشتی پیدا می‌کند. این تغییرات عموماً در لابیاماژورها که ناحیه خارجی واژن را تشکیل می‌دهند، اتفاق می‌افتد. به عبارتی لابیاماژورها به تدریج بافت‌های چربی خود را از دست می‌دهند و دچار تغییراتی ناخوشایند می‌شوند. این تغییرات که در میان بانوان بالای ۴۰ سال شیوع بیشتری دارد، موجب می‌شود تا بانوان به منظور افزایش اعتماد به نفس و بهبود روابط جنسی خود، به استفاده از روش‌های جوانسازی روی آورند. از مهمترین کاربردهای تزریق چربی به واژن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

توجه به این نکته لازم است، اگرچه تزریق چربی در ناحیه تناسلی باعث باز شدن چین و چروک‌های لابیا شده و کمی آن را روشن‌تر می‌کند، اما روشی برای سفید کردن واژن نیست. آن دسته از افرادی که لابیاهای بسیار تیره‌ای دارند، برای روشن‌سازی می‌بایست از روش‌هایی مثل سفید کردن واژن با لیزر استفاده کنند.

آن دسته از بانوانی که واژن آنها در اثر یائسگی یا افزایش سن، وراثت یا زایمان طبیعی دچار افتادگی و چروک شده، می‌توانند از پروتز لابیا با چربی استفاده کنند. همچنین آن دسته از افرادی که نسبت به تزریق ژل واژن حساسیت داشته و یا به میزان بالایی از ژل برای افزایش حجم ناحیه تناسلی نیاز دارند اما هزینه ژل برایشان زیاد است؛ کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی هستند.

پاسخ به سوالات متداول در خصوص تزریق چربی به واژن (لابیا)
بیشتر بدانید

تزریق چربی به واژن برای زنان باردار و شیرده ممنوع است. همچنین آن دسته از بانوانی که سیستم ایمنی ضعیفی داشته یا دچار عفونت واژینالی هستند، تا زمانی که به طور کامل بهبودی پیدا نکرده‌اند، نمی‌توانند تزریق چربی را انجام دهند.

برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب