دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / جراحی زیبایی واژن با لابیاپلاستی
مدت زمان مطالعه ۱۹ دقیقه

جراحی زیبایی واژن با لابیاپلاستی

جراحی زیبایی واژن با لابیاپلاستی

عمل زیبایی واژن با همان جوان سازی واژن اصطلاحاتی هستند که برای طیف وسیعی از اقداماتی که هدف آنها ترمیم یا بازسازی واژن است استفاده می شود. جراحی واژن با هدف کاهش درد و بهبود ظاهر، اندازه، عملکرد و احتمالاً حساسیت واژن انجام می شود.

انواع جراحی زیبایی واژن

هر خانمی که ناحیه واژینال او به دلایل مختلف مانند زایمان، افتادگی واژن، عفونت مکرر و … دچار تغییر یا آسیب شده است، ممکن است واجد شرایط جراحی زیبایی بیکینی باشد. اسامی انواع عمل های جراحی زنان عبارتند از:

  • واژینوپلاستی(vaginoplasty): کاربرد این نوع جراحی در زیبایی مهبل می باشد.
  • پرینوپلاستی(Perineoplasty)
  • لابیاپلاستی(labiaplasty)
  • افزایش G- spot
  • جدا کردن پوست روی کلیتوریس
  • فرنوپلاستی(Ferronoplasty)
  • مونس پلاستی(monsplasty): این نوع جراحی، جهت برطرف کردن بزرگی بخش بالایی ناحیه تناسلی و همچنین افتادگی پوست شکم روی ناحیه تناسلی انجام می شود.
جراحی زیبایی واژن (لابیاپلاستی)

جراحی زیبایی واژن (لابیاپلاستی) – توسط بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران

عمل زیبایی واژن لابیاپلاستی چیست؟

یکی از جراحی های زیبایی زنان، که جراح در آن به تغییر و بهبود شکل ظاهری لبه های داخلی و خارجی واژن می پردازد، لابیاپلاستی نامیده می شود. اکثر زنانی که خواهان انجام جراحی لابیاپلاستی می باشند، تمایل به کاهش طول و یا سایز لبه درونی واژن خود دارند. با اینکه هنوز تعریف مشخصی از اندازه و سایز استاندارد لبه واژن وجود ندارد، اما می توان گفت، اگر لبه داخلی واژن بیرون تر از لبه خارجی آن نباشد، این بهترین حالت برای بیشتر خانم ها است. لازم به ذکر است که، مقدار اضافی کلاهک کلیتوریس، در این عمل جراحی، می تواند برداشته شود.

آشنایی با لابیا

  • لابیا ماژور: از تپه ونوس روی استخوان شرمگاهی تا قسمت پرینه، لابیا ماژور یا لابیای بیرونی ادامه دارد که شامل دو لایه پوستی می باشد. این لابیا، قسمت های حساس و داخلی از جمله لابیا مینور، کلیتوریس و دهانه واژن را پوشش داده و از آنها محافظت می نماید.
  • لابیا مینور: لابیا مینور یا لابیا داخلی، در میان لابیا ماژور واقع است و شامل دو لایه پوست بوده که در هر سمت دهانه واژن قرار دارد. در هر یک از خانم ها، لابیا داخلی از لحاظ سایز و رنگ متفاوت است. لابیا مینور در هر دو سمت دهانه واژن، از کلیتوریس به سمت پایین کشیده شده است.

علت انجام جراحی لابیاپلاستی توسط زنان

شکل و ظاهر لابیا در بین زنان و دختران متفاوت است، و به مرور زمان و مخصوصاً پس از زایمان تغییر می کند. مشکلات و مسائل مختلفی مانند عفونت به دلیل ناهموار بودن و همچنین بزرگ بودن لب های واژن می تواند برای زنان به وجود آید. از مسائلی که می تواند زیبایی واژن خانم ها را تحت تأثیر قرار دهد، می توان به بافت عضلانی بیش از حد ناهموار و همچنین چین و چروک های زیاد آن اشاره نمود. خانم هایی که از سایز و شکل لابیای خود ابراز نارضایتی می کنند، معمولاً به احساس خجالت و کمبود اعتماد به نفس آنها، در برابر شریک جنسی شان بر می گردد و یا حتی نمی توانند به علت درد، یک رابطه لذت بخش و با کیفیت را در هنگام نزدیکی جنسی تجربه کنند.

شکل و ظاهر لابیا، به میزان قابل توجهی در بین زنان و دختران متفاوت است، و مخصوصاً پس از زایمان قابل تغییر می باشد

زمانی که یک خانم شلوار تنگ بر تن می کند لب های واژن( لابیا) بهتر نمود می یابد. از این رو،  به استفاده از لباس های آزاد، جهت رهایی از این حس ناراحتی روی می آورد و در انتخاب لباس مورد علاقه اش با محدودیت های بسیاری مواجه می گردد. این مشکل می تواند برای بعضی از خانم ها، اندکی پیچیده تر باشد، به گونه ای که در زمان تمرین ورزشی، کار و حتی انجام کارهای روزانه، به دلیل سایش لابیای بزرگ واژن، سبب ایجاد ناراحتی گردد. جراحی زیبایی واژن لابیاپلاستی توسط متخصص زنان به صورت جراحی عمومی و جراحی با دستگاه ار اف صورت می گیرد،.

موارد زیر علت انجام جراحی زیبایی واژن در زنان می باشد:

  • عدم برخورداری واژن از ظاهری زیبا
  • مشکل تقارن در واژن
  • ایجاد حس درد در هنگام نزدیکی جنسی
  • انجام فعالیت های ورزشی از جمله دوچرخه سواری و به دنبال آن ایجاد حس سوزش، سایش و کشیدگی
  • پوشیدن شلوارهای جین و چسبان و مواجه شدن با حس ناراحتی و درد
  • وجود پوست اضافه در کلاهک کلیتوریس و در نتیجه کاهش تحریک آن

معرفی تکنیک های جراحی جوانسازی واژن (لابیاپلاستی)

جراحی لابیاپلاستی به روش های مختلفی انجام می گیرد. ولی جراحان، معمولاً دو روش را برای این جراحی ترجیح می دهند:

  • روش trim

مدت زمان این جراحی تقریباً 1 ساعت می باشد، و در این جراحی، لب های داخلی کلمپ و برش داده شده و سپس بخیه زده می شود.

جراحی لابیاپلاستی به روش trim

جراحی لابیاپلاستی به روش trim

  • روش Wedge

این جراحی نسبت به روش trim زمان بیشتری به طول می انجامد. در این روش، یک برش V شکل، در قسمت لبه لابیا مینور زده شده و سپس، بافت های مرکزی، بیشترین بافت برداشته شده می باشد.

چگونه می توان عدم تقارن لب های لابیا را اصلاح کنیم؟
بیشتر بدانید

عمل زیبایی واژن (لابیاپلاستی) چقدر طول می کشد؟

یک جلسه جهت مشاوره، قبل از جراحی زیبایی واژن(لابیاپلاستی) در کلینیک مورد نیاز است. پزشک به توضیحاتی راجع به نحوه و روش جراحی، در این جلسه می پردازد، تا کاملاً متوجه شوید که قبل، در حین عمل و پس از آن با چه مواردی روبرو خواهید شد. این جراحی، بدون تزریق وریدی و به شکل بی حسی موضعی صورت می گیرد. پس از این جراحی و با نیم ساعت استراحت، به راحتی توانایی برگشت به خانه را دارید. این جراحی تقریباً 1 ساعت به طول می انجامد.

جراحی لابیاپلاستی به روش Wedge

جراحی لابیاپلاستی به روش Wedge

آیا لابیاپلاستی می تواند خطرناک باشد؟

آیا لابیاپلاستی خطر دارد؟

می توان گفت یکی از جراحی های بی خطر و ایمن، جراحی لابیاپلاستی است. البته در صورتی که در کلینیک و یا مطب معتبر تحت نظر جراح با تجربه صورت گیرد، بی خطر است.

از این رو، به شما توصیه می کنیم که این جراحی را تحت نظر خانم دکتر مژده نامداری، که یکی از متخصصین و جراحان مجرب زنان، می باشد، انجام دهید. ضمناً جراحی زیبایی واژن توسط ایشان، با بکارگیری فناوری های نوین لیزر و در یکی از کلینیک های معتبر و پیشرفته و کاملاً بهداشتی، صورت می گیرد.

معایب لابیاپلاستی

جراحی زیبایی واژن (لابیاپلاستی) نیز، عوارض طبیعی را مثل بیشتر جراحی ها به دنبال دارد. ایجاد تورم، از عوارضی است که می تواند در محل جراحی رخ دهد، البته در کوتاه مدت قابل بهبود می باشد. با توجه به وجود غدد لنفاوی و عصبی و بافت های فراوان واژن، صدمه اندکی به بافت ها و رگ های این قسمت وارد شده و در نتیجه تورم واژن را به دنبال دارد. در بعضی موارد، ممکن است بهبودی این تورم، یک ماهی طول بکشد، اما بالاخره از بین می رود و جای نگرانی ندارد.

بعد از جراحی زیبایی واژن چه مراقبتهایی باید صورت گیرد؟

این جراحی، بهبودی نسبتاً سریعی را به دنبال دارد. رعایت نکات زیر، باید پس از این جراحی صورت گیرد:

جراحی زیبایی واژن (لابیاپلاستی) نیز، عوارض طبیعی را مثل بیشتر جراحی ها به دنبال دارد.

جراحی زیبایی واژن (لابیاپلاستی) نیز، عوارض طبیعی را مثل بیشتر جراحی ها به دنبال دارد.

  • بعد از جراحی تورم و احساس درد می تواند در سه روز اول وجود داشته باشد، که می توان آن را با مصرف مسکن هایی همچون ایبوپروفن کنترل نمود.
  • توصیه به کمپرس یخ و همچنین تمیزی واژن در اولین روز بعد از جراحی، می شود.
  • پرهیز از پوشیدن لباسهای چسبان و تنگ تا زمانی که بهبودی کامل حاصل گردد.
  • اکثر بیماران، توانایی انجام فعالیت های روزمره خود و حتی رفتن به سر کار، را پس از گذشت کمتر از یک هفته( به مدت 3 تا 5 روز) پس از جراحی دارند. بیشتر بیماران در کمتر از یک هفته (3 تا 5 روز) به سر کار و فعالیت های عادی روزمره خود برمی گردند.
  • پرهیز از مالش ناحیه جراحی، یکی دیگر از مراقبت های لازم در این زمینه است. دوش گرفتن 24 ساعت بعد از عمل امکان پذیر است.
  • از استخر رفتن، در وان نشستن و همچنین حمام های طولانی مدت، اکیداً خودداری نمایید.
  • احتمال بیشترین میزان تورم و درد در سه روز اول وجود دارد، و کاهش تورم با گذشت دو یا سه هفته بعد از عمل، صورت می گیرد.
  • خوردن غذاهای دارای فیبر از جمله، انجیر، می تواند جهت کاهش تورم این جراحی بسیار تأثیرگذار باشد. در حالی که مصرف غذاهای پرنمک و چرب می تواند سبب افزایش میزان تورم گردد.
  • تا زمان بهبودی کامل، از انجام فعالیتهای ورزشی( مانند اسب سواری، دوچرخه سواری و…) که سبب ایجاد فشار و سایش در قسمت تناسلی می گردد، خودداری نمایید.
جراحی جوانسازی واژن

جراحی جوانسازی واژن

  • با گذشت 3 تا 4 هفته از انجام جراحی زیبایی واژن، می توانید به از سرگیری فعالیت جنسی بپردازید. در حالی که به منظور جلوگیری از باز شدن زخم، اکثر زنان برای انجام فعالیت جنسی 6 تا 8 هفته صبر می کنند( تا بهبودی کامل ناحیه جراحی، بهتر است صبر کنید، زیرا در صورت باز شدن زخم مجبور خواهید بود مدت زمان طولانی تری را جهت بهبودی طی کنید). لازم به ذکر است که روند و توصیه های لازم جهت بهبودی، می تواند برای هر بیماری متفاوت باشد. از این رو، شاید برای همه بیماران، اجرای این توصیه های کلی امکان پذیر نباشد. به یاد داشته باشید که بر مبنای توصیه ها و صلاحدید پزشک خود رفتار کنید و حتماً با او در این زمینه در تماس باشید.

سن مناسب جهت انجام جراحی زیبایی واژن(لابیاپلاستی)

از آنجا که در زنان روند پیر شدن، رشد و بلوغ جنسی با یکدیگر متفاوت است، سن مناسب جهت انجام جراحی ترمیم واژن به موارد مختلفی بستگی دارد و نمی توان به تعیین بازه زمانی مشخصی در این زمینه پرداخت. اما با این حال، می توان گفت این جراحی هیچ مشکلی نمی تواند برای دختران بیشتر از 20 سال تا زنان 50 ساله، ایجاد نماید. معمولاً بدن جهت ترمیم زخم ها و همچنین بهبود بخیه ها، در سن بیشتر از 50 سال، دچار مشکل می گردد. به همین دلیل، توصیه به انجام این جراحی در این سنین نمی گردد. در دخترانی که سنشان از 20 سال کمتر است، نیز به دلیل عدم رسیدن به بلوغ کامل و رشد جنسی، پیشنهاد نمی شود. یک نکته مهم این است که بلوغ جنسی همراه با رشد لابیاها صورت می گیرد. از این رو، توصیه می شود که دخترانی که دارای سن کمتر از 20 هستند، از انجام این جراحی زیبایی واژن خودداری کنند.

آیا عمل لابیاپلاستی برای دختران باکره امکان پذیر است؟
بیشتر بدانید

هزینه لابیا پلاستی

برآورد دقیق هزینه جراحی لابیاپلاستی با توجه به اینکه، این عمل می تواند برای هر فردی متفاوت باشد، دشوار است. جهت اطلاع از هزینه دقیق این جراحی، بهترین روش، مشاوره و معاینه شدن توسط پزشک است. در این جلسه مشاوره، خانم دکتر مژده نامداری، راهنمایی های لازم و مؤثری را جهت انجام این جراحی زیبایی، بعد از معاینه دقیق، در اختیارتان قرار می دهد، و در کل می توان گفت، تقریباً 4.5 میلیون تومان، جهت هزینه این جراحی در نظر داشته باشید.

آیا هزینه جراحی زیبایی واژن (لابیاپلاستی) تحت پوشش بیمه قرار می گیرد؟

با توجه به این که این جراحی، یکی از عمل هایی زیبایی به شمار می رود، از این رو تحت پوشش بیمه های تکمیلی قرار نمی گیرد. متأسفانه، شرکت های بیمه بدون توجه به این موضوع، که ممکن است لابیاپلاستی به جهت مسائل زیبایی و یا درمانی صورت گیرد، آن را مشمول دریافت هزینه بیمه ای نمی دانند.

آیا امکان انجام جراحی زیبایی واژن (لابیاپلاستی) هنگام زایمان وجود دارد؟

با توجه به خونریزی شدید واژن در زمان زایمان، بهتر است که جراحی ترمیم واژن، به زمان دیگری موکول گردد. بعد از زایمان و گذشت مدت زمان 2 ماه، انجام این عمل جراحی، زمان مناسبی به شمار می آید.

جراحی لابیاپلاستی

جراحی لابیاپلاستی

آیا جراحی لابیاپلاستی با درد همراه است؟

بسیاری از خانم ها تصور می کنند که این جراحی با درد زیادی همراه بوده و از انجام آن واهمه دارند. البته ما به این قبیل خانم ها، حق داده و دلیل این تفکر آنها را وجود تعداد زیادی عصب های حسی در لبه های واژن و همچنین حساسیت شدید آن می دانیم. اما قابل توجه است که در حال حاضر، در مطب شخصی خانم دکتر مژده نامداری، این جراحی با بهره گیری از به روزترین تکنیک های بی حسی در چندین مرحله صورت می گیرد. و می توانید با خیال کاملاً آسوده و بدون درد، جهت انجام این جراحی جوانسازی واژن اقدام نمایید.

آیا جراحی زیبایی واژن(لابیاپلاستی) کاهش میل جنسی را به دنبال دارد؟

بعضی از خانم ها، از اینکه این جراحی، سبب کم شدن میل جنسی آنها شود، نگران هستند. اما باید گفت، در دو ناحیه از واژن، عصب های جنسی خانم ها واقع است. یک بخش درون واژن و در نقطه G قرار داشته و عامل تحریک جنسی زنان می باشد، و بخش دیگر که ارگاسم بیرونی را سبب می شود، در ناحیه کلیتوریس قرار دارد. جراحی زیبایی لابیاپلاستی نمی تواند به فعالیت جنسی زنان صدمه ای وارد نماید، زیرا که هیچ عصب جنسی در لابیاها وجود ندارد. و همچنین این جراحی، بهبود رابطه جنسی را به دلیل افزایش اعتماد به نفسی که زیبا شدن واژن برای فرد به دنبال دارد، سبب می گردد. یکی از دلایل مهم و اساسی که خانم ها به این جراحی زیبایی در سراسر جهان گرایش دارند، می توان به مسئله بهبود کیفیت روابط جنسی اشاره نمود.

امکان برقراری روابط جنسی، چند روز پس از انجام جراحی زیبایی واژن امکان پذیر است؟

در صورتی می توان به برقراری رابطه جنسی پس از عمل جراحی لابیاپلاستی پرداخت که بخیه ها کاملاً بهبود پیدا کنند. این بهبودی می تواند تقریباً 4 هفته ای به طول انجامد. و برقراری روابط جنسی پس از این زمان برای شما امکان پذیر است.

نیاز به چند جلسه ویزیت، پس از عمل جراحی جوانسازی واژن(لابیاپلاستی) وجود دارد؟

پس از انجام هر عمل جراحی باید تحت نظر پزشک، دوره نقاهت را سپری کنید. به 2 بار ویزیت، پس از جراحی زیبایی لابیاپلاستی نیاز است که اولین معاینه یک هفته پس از عمل و زمانی که ورم لابیا بخوابد صورت می گیرد، و معاینه بعدی بعد از گذشت 1 ماه از جراحی، و زمانی است که شخص تصمیم به برقراری روابط جنسی می گیرد، می باشد. لازم به ذکر است که بیمار در صورت عدم مواجه شدن با مشکلی و یا اینکه اگر ساکن شهرستان باشد، از معاینه دوم چشم پوشی می گردد، و می تواند به وسیله تماس تلفنی، توصیه های مورد نیاز را از پزشک خود دریافت نماید.

یکی از دلایل انجام جراحی ترمیم واژن، حس سوزش و کشیدگی در حین انجام فعالیت های ورزشی می باشد.

یکی از دلایل انجام جراحی ترمیم واژن، حس سوزش و کشیدگی در حین انجام فعالیت های ورزشی می باشد.

آیا امکان تزریق ژل به واژن به منظور فرم دهی آن، همزمان با عمل لابیاپلاستی وجود دارد؟

می توان گفت بله. معمولاً با وقفه ای به میزان چند ماه، این جراحی های ترکیبی صورت می گیرد. ضمناً نیاز به خوابیدن ورم واژن پس از لابیاپلاستی، به منظور تزریق ژل می باشد. و پس از گذشت 1 ماه شخص می تواند رابطه جنسی را از سر گیرد. بعد از آن، به تزریق ژل یا چربی جهت زیبایی هر چه بیشتر آن پرداخته می شود.

عمل لابیاپلاستی چیست؟ + فیلم دکتر نامداری از سوالات متداول این عمل
بیشتر بدانید

آیا جراحی زیبایی واژن (لابیاپلاستی) می تواند سبب روشن سازی واژن نیز گردد؟

این مسئله به نوع و میزان تیره بودن واژن بستگی دارد. وجود تیرگی در قسمت لابیا ماژور، توسط عمل لابیاپلاستی قابل اصلاح نیست. بدین منظور، باید از روشهای دیگری مانند لیزر مونالیزا تاچ استفاده نمود. این جراحی ترمیم واژن(لابیاپلاستی)، در برطرف کردن تیرگی لبه های مینور واژن مؤثر خواهد بود.

دکتر مژده نامداری، متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران، با استفاده از جدیدترین روش ها و تکنیک های پزشکی آماده ی ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه ی لابیاپلاستی و جراحی زیبایی می باشد.
جهت تماس با مطب و برقرای ارتباط می توانید با شماره 22884654-021 تماس حاصل فرمایید.
آدرس مطب :  تهران، خیابان شریعتی، روبرو مترو شریعتی، کوچه شواری، ساختمان پزشکان رازی، طبقه سوم، واحد ۱۲
صفحه اینستاگرام دکتر مژده نامداری

 

عمل لابیاپلاستی بر روی چه افرادی نباید انجام شود؟

 انجام این عمل جراحی به جزء موارد خاص، منعی برای خانم ها نداشته و جزء عمل های زیبایی می باشد. اما شرایطی وجود دارد که توصیه به انجام این عمل نمی شود. و در این مواقع باید آن را به زمان دیگری موکول کرده و یا بهتر است صورت نگیرد.

  • خانم های باردار: انجام جراحی زیبایی واژن(لابیاپلاستی) در دوران بارداری توصیه نمی گردد. زیرا به دلیل استفاده از بی حسی عمومی در این جراحی، احتمال دارد عوارضی را برای جنین به دنبال داشته باشد. همچنین لابیاها در دوران بارداری به علت تغییرات هورمونی، بزرگ و متورم می شوند، و این حالت موقت بوده و پس از زایمان رفع می گردد. بنابراین، زنان باردار، بهتر است انجام این عمل جراحی را، به بعد از زایمان موکول کنند و مناسبترین زمان، دو ماه بعد از زایمان می باشد.
  • خانم های دارای تبخال یا زگیل تناسلی: انجام هر گونه جراحی زیبایی واژن، برای زنانی که دارای تبخال و یا زگیل تناسلی روی واژن خود هستند، توصیه نمی گردد. زیرا این جراحی ها، سبب افزایش تعداد زگیل ها و تبخال ها، در این قسمت از بدن می گردد.
  • دختران دارای سن کمتر از 20 سال: این جراحی برای دختران این سن توصیه نمی گردد، زیرا، رشد لابیاها و همچنین بلوغ جنسی تا 20 سالگی ادامه دارد.
در صورت کم بودن گشادی واژن، با همین جراحی لابیاپلاستی می توان به تنگ کردن واژن پرداخت.

در صورت کم بودن گشادی واژن، با همین جراحی لابیاپلاستی می توان به تنگ کردن واژن پرداخت.

  • خانم ها در سنین بالای 55 سال: با توجه به کاهش قدرت بدن در جوش خوردن و بازسازی زخم ها در سنین بالا، و همچنین پیشگیری از عفونت ها و خطرات احتمالی بعدی، انجام جراحی جوانسازی واژن برای خانم های بالای 55 سال توصیه نمی گردد.
  • زنانی که زخم ها و عفونت های درون واژنی دارند: در این خانم ها ابتدا باید زخم ها و عفونت های درون واژن درمان و بهبود یابد و سپس به انجام این جراحی پرداخته شود. زیرا که به طور طبیعی، درمان بیماری ها و زخم های عفونی از اهمیت بیشتری نسبت به عمل های زیبایی واژن برخوردار است.

آیا امکان از بین رفتن میل جنسی با کوتاه کردن کامل لابیاها وجود دارد؟

خیر. به این دلیل که عصب های جنسی در نقطه جی و کلیتوریس واقع اند، و در لابیاهای مینور قرار ندارند، بنابراین این جراحی نمی تواند سبب از بین رفتن میل جنسی گردد.

آیا امکان بزرگ شدن لابیاها، پس از زایمان طبیعی وجود دارد؟

خیر. در دوران بارداری، تغییرات هورمونی سبب بزرگ شدن لابیاها می گردد ولی در حالت عادی رشد نمی کنند. پس از کوتاه و خوش فرم کردن لابیاها، در جراحی زیبایی واژن(لابیاپلاستی)، امکان رشد مجدد آنها از بین می رود. پس در این رابطه نگرانی وجود ندارد.

آیا لابیاپلاستی تنگ شدن واژن را به دنبال دارد؟

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی
بیشتر بدانید

در صورت گشادی بیش از حد واژن، به عمل های جراحی تنگ کننده واژن نیاز دارید. البته در صورت کم بودن گشادی واژن، با همین جراحی لابیاپلاستی می توان به تنگ کردن واژن پرداخت.

آیا امکان پر کردن اطراف لابیا و بهبود ظاهر بیکینی با تزریق ژل، همزمان با جراحی زیبایی واژن(لابیاپلاستی) وجود دارد؟

بله، جهت پروتز واژن و حجم دهی آن، تزریق چربی یا ژل در ناحیه لابیای ماژور صورت می گیرد.

فیلر مناسب دارای ماندگاری بیشتر، جهت تزریق پس از جراحی زیبایی بیکینی کدام است؟

با توجه به این که در روش تزریق چربی، چربی از بدن خود فرد متقاضی گرفته می شود، بنابراین از ماندگاری بیشتری برخوردار است.

آیا امکان انجام این جراحی زیبایی واژن در مطب وجود دارد؟

بله، امکان انجام این جراحی با لیزر در مطب وجود دارد، اما جهت انجام جراحی واژینوپلاستی، باید به بیمارستان، اتاق عمل و یا کلینیک مراجعه کرد.

آیا احتمال برگشت این جراحی، پس از زایمان و بارداری وجود دارد؟

با توجه به اینکه رشد لابیاها در 18 سالگی متوقف می گردد، در نتیجه احتمال برگشت آن، پس از زایمان و بارداری وجود نخواهد داشت. عمل های جراحی که زایمان طبیعی بر آنها مؤثر بوده و سبب کاهش اثر جراحی می گردد، عبارتند از: واژینوپلاستی، پرینورافی و ….

از لیزر مونالیزا تاچ جهت برش لابیاها در جراحی لابیاپلاستی استفاده می گردد.

از لیزر مونالیزا تاچ جهت برش لابیاها در جراحی لابیاپلاستی استفاده می گردد. توسط بهترین جراح زیبایی زنان در تهران 

نحوه انجام جراحی لابیاپلاستی با لیزر

از لیزر مونالیزا تاچ جهت برش لابیاها در این جراحی استفاده می گردد. با توجه به حساس بودن ناحیه تناسلی زنان و همچنین وجود عروق زیاد در این قسمت، بکارگیری لیزر در مقایسه با تیغ جراحی، علاوه بر این که می تواند  کمتر تهاجمی باشد، بلکه، نتیجه بهتری را به دلیل دقت بالای لیزر به دنبال دارد. انجام جراحی زیبایی واژن ( لابیاپلاستی) در کلینیکی معتبر و مجهز و با بکارگیری تکنولوژی لیزر به دست جراح متخصص و مجرب زنان، خانم دکتر مژده نامداری فقط در یک جلسه، و با دستیابی به بهترین نتیجه صورت می گیرد، و بدون برگشت خواهد بود.

مزایای لابیاپلاستی

تجربه ثابت کرده است، که جراحی زیبایی واژن (لابیاپلاستی) چه به منظور رفع مشکلات جنسی و چه به منظور زیبایی انجام شود، به هر حال، بر زندگی بسیاری از زنان، تأثیر زیادی داشته است. در این جراحی با تغییر شکل و اندازه واژن، جوان سازی و ترمیم واژن صورت می گیرد.

از مزایای لابیاپلاستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد اعتماد به نفس بیشتر با زیبایی و خوش فرم شدن واژن
  • برجستگی بخش تناسلی، هنگام بر تن کردن لباس های چسبان کاهش می یابد
  • عدم تقارن لب های واژن که در بانوان رایج و شایع است، را رفع می کند.
  • کیفیت رابطه جنسی را بهبود می بخشد
  • از ایجاد سایش و در نتیجه احساس درد هنگام انجام فعالیت های ورزشی، جلوگیری می شود
  • سبب افزایش تحریک کلیتوریس می گردد( زیرا لابیاهای بزرگ، سبب ایجاد چین های پوستی شده و تحریک کلیتوریس را کاهش می دهد)
  • رعایت مسائل بهداشتی آسان تر می گردد
  • مشکل تحریک مزمن را رفع می کند

سوالات پرتکرار درباره لابیاپلاستی

  • چه زمانی بعد از لابیاپلاستی می توانم به کار، فعالیت بدنی و فعالیت جنسی برگردم؟

    پس از چند روز باید بتوانید به سر کار و سایر فعالیت های سبک بازگردید. اما اگر شغل شما شامل فعالیت بدنی یا بلند کردن بدنه است، ممکن است لازم باشد مدت بیشتری در خانه بمانید. شما باید از رابطه جنسی به مدت چهار تا شش هفته خودداری کنید.

  • آیا بیماران آلوده به ویروس HPV از نوع 16 می ‌توانند جراحی زیبایی را انجام دهند؟

    اگر شخص مبتلا به ویروس اچ پی وی است، قبل از جراحی، باید به دنبال درمان آن باشد و پس از برطرف شدن مشکل، سپس اقدام به جراحی نماید.

  • آیا عمل پرینورافی را میتوان با لابیاپلاستی انجام داد؟

    بله، همزمان با این عمل میتوان عمل پرینورافی، واژینوپلاستی را انجام داد. بعضی افراد همزمان با این جراحی تقاضای تزریق چربی و یا ژل به ناحیه لابیاماژور را دارند که قابل انجام است.

    در این فایل صوتی دکتر مژده نامداری در خصوص جراحی های دیگر همزمان با لابیاپلاستی توضیح می دهند
  • ممکن است قسمت های لب بعد از جراحی لابیاپلاستی دوباره ظاهر شوند؟

    خیر، بهبودی دائمی است و بافت های برداشته شده هرگز دوباره رشد نمی کنند. لابیاپلاستی یک عمل یک‌باره و طولانی‌مدت است. باید بدانید بچه دار شدن بعد از عمل ممکن است بر لابیاپلاستی شما تأثیر بگذارد.

  • آیا عمل لابیاپلاستی عوارض خطرناکی دارد؟

    خیر، این عمل اگر توسط پزشک مجرب انجام شود خطری به جز خونریزی کم وجود ندارد.

    در این فایل صوتی دکتر مژده نامداری در خصوص عوارض عمل لابیاپلاستی توضیح می دهند.
  • آیا بیمه های درمانی جراحی زیبایی را پوشش می دهند؟

    متاسفانه بسیاری از شرکت های بیمه هزینه جراحی زیبایی پلاستیک را پرداخت نمی کنند.

  • آیا می توان عمل تنگ کردن واژن را همزمان با عمل لابیاپلاستی انجام داد؟

    بله هر دو عمل لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن را می توان باهم انجام داد.

  • هزینه عمل لابیاپلاستی چگونه تعیین می شود؟

    هزینه جراحی لابیاپلاستی، همانند سایر جراحی‌های زیبایی، نسبت به متغیرهای متعددی اعم از نوع روش جراحی، مکان انجام عمل، تجربه پزشک و انتظارات شما متغیر است. البته هزینه عمل به وسیله لیزر یا دستگاه RF مناسب تر از جراحی است. جهت دریافت مشاوره و بررسی شرایط شما با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

    02122884654 09374053325

  • آیا جراحی لابیاپلاستی برای افراد مجرد قابل انجام است؟

    بله، دختران مجرد و باکره نیز می توانند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند و به هیچ وجه به پرده بکارت آسیبی نمی‌رساند. در واقع پرده بکارت تقریباً 3-4 سانتی متر در داخل قسمت های لب قرار دارد و به هیچ وجه ربطی به ناحیه عمل ندارد. یک مقاله مجزا در این خصوص تهیه شده است که میتوانید به آن رجوع کنید:

    آیا عمل لابیاپلاستی برای دختران باکره امکان پذیر است؟

دسته ها: لابیاپلاستی
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

2 دیدگاه ها
  1. الناز پاتپه

    آیا عمل در بیهوشی کامل انجام می شود. من خیلی ترس دارم

    پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب