دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / جراحی واژینوپلاستی در تهران
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

جراحی واژینوپلاستی در تهران

جراحی واژینوپلاستی در تهران

واژینوپلاستی چیست؟

عملی است که در ناحیه واژن به کار می رود به منظور جوانسازی، ترمیم، بازسازی واژن پس از بارداری یا زایمان طبیعی یا هر اتفاق دیگری که منجر به از بین رفتن شادابی و زیبایی واژن شده است انجام می شود. این عمل در تقویت عضلات جداره واژن موثر است، این عمل به تنگ شدن و رفع گشادی واژن می انجامد.

نکته قابل ذکر این که؛ عمل واژینوپلاستی علاوه بر اینکه یک عمل زیبایی شناخته می شود، یک درمان هم محسوب می شود، به عنوان مثال واژینوپلاستی در درمان بی اختیاری ادرار که در خانم ها بسیار شایع است موثر واقع شده است.

دلایل انجام عمل واژینوپلاستی در خانم ها

رفع گشادی واژن ، زایمان طبیعی، روابط متعدد جنسی، یائسگی، افزایش سن، شل شدگی های پوست، همه و همه از جمله عواملی هستند که بسیاری از آن به هر کدام از آن دچار هستند که موجب ناراحتی در زندگی زناشویی و عدم کمیت و کیفیت رابطه جنسی آن ها می شود، از همین رو آن ها به انجام واژینوپلاستی وا می دارد.

چه کسانی کاندیدای عمل جراحی واژینوپلاستی محسوب می شوند؟

کسانی که از ظاهر واژن خود رنج می برند و در زندگی آن ها تاثیر منفی برجای گذاشته است، اعتماد و عزت نفس را از آن ها سلب کرده است و به دلایل عنوان شده دچار این نارضایتی ها شده اند و می خواهند به حالت سابق و جوانی خود باز گردند.

چه زمانی برای انجام عمل جراحی واژینوپلاستی مناسب است؟

به اعتقاد تعدادی از بهترین متخصصین زنان، بهترین دکتر جراحی زیبایی در تهران زمان مناسب برای واژینوپلاستی دقیقا از روزی که دوره عادت ماهانه خانم ها به پایان می رسد تا پنج روز پس از آن است که از این زمان به عنوان گلدن تایم(زمان طلایی و ایده آل) نیز یاد می کنند.

آزمایش های مربوطه پیش از انجام واژینو پلاستی ضروری است

همه چیز در خصوص جوانسازی واژن
بیشتر بدانید

پیش از انجام هر نوع عمل جراحی که پای بیمار به اتاق عمل کشیده می شود، یک سری آزمایشات به صورت عمومی انجام می شود و دیگر آزمایشاتی که مخصوص همان عمل است، در روند جراحی مفید واقع می شوند.

دکتر مژده نامداری، متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران، با استفاده از جدیدترین روش ها و تکنیک های پزشکی آماده ی ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه مراقبت های قبل و حین بارداری می باشد.
جهت تماس و برقرای ارتباط می توانید با شماره 22884654-021 تماس حاصل فرمایید.
صفحه اینستاگرام دکتر مژده نامداری

 

آزمایشات اختصاصی عمل واژینوپلاستی عبارت اند از :

  • تست پاپ اسمیر برای بررسی وضعیت رحم زن
  • سنجش میزان غلظت و انعقاد خون از طریق آزمایش خون
  • تست بارداری، برای اطمینان حاصل کردن از عدم وجود جفت یا جنین
  • آزمایش تیروئید و هپاتیت
  • ارزیابی میزان ویتامین D
  • همه این آزمایش ها به منظور بالا بردن کیفیت جراحی صورت می گیرد. توجه داشته باشید برای انجام هیچ یک از این آزمایش ها امتناع نورزید، زیرا خود فرد متضرر عوارض ناشی از عدم انجام آن ها می شود..
برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب