دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / سوالات پرتکرار درباره تنگ کردن واژن در تهران
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

سوالات پرتکرار درباره تنگ کردن واژن در تهران

سوالات پرتکرار درباره تنگ کردن واژن در تهران

معمولا خانم هایی که می خواهند عمل تنگ کردن واژن را انجام دهند، درباره موارد زیر از جراح متخصص زنان سوال می کنند:

سوالات پرتکرار درباره تنگ کردن واژن در تهران

سوالات پرتکرار درباره تنگ کردن واژن در تهران

۱- چه زمانی برای انجام عمل تنگ کردن بهتر است؟

زایمان طبیعی و بارداری باعث شلی عضلات کف لگن می شود. پس بعد از اخرین بارداری بهتر است این عمل را انجام دهید. بلافاصله بعد از زایمان طبیعی یا سزارین هم زمان خوبی برای پرینورافی نیست. چون اندامهای لگنی به خاطر زایمان بسیار پر خون هستند و متورم هستند و بهتر است ۴ تا ۶ ماه بعد از زایمان طبیعی یا سزارین، عمل پرینورافی را انجام دهید.

۲- ماندگاری تنگ کردن مدخل واژن با جراحی چقدر است؟

کسانی که جراحی تنگ کردن واژن را انجام می دهند در صورتی که بعد از جراحی دوباره باردار نشوند، می توانند تا سالهای زیادی نتیجه عمل را حفظ کنند. همچنین ماندگاری عمل پرینورافی در زنانی که دچار افزایش و کاهش وزنهای شدید نشده و مراقبت های بعد از پرینورافی را جدی می گیرند، دائمی است.

۳- همزمان با پرینورافی چه عمل های دیگری انجام می شوند؟

معمولا بانوان تهرانی عمل پرینورافی را با لابیاپلاستی در تهران به طور همزمان انجام می دهند. همچنین، همزمان با پرینورافی می توانید روشن سازی واژن را نیز انجام دهید. در صورت نیاز، با این جراحی می توان جراحی های پرولاپس لگن (افتادگی مثانه، روده، واژن و …) را نیز انجام داد.

۴- کسانی که بیماری خاص دارند، می توانند پرینورافی انجام دهند؟

قبل از عمل جراحی حتما باید در مورد بیماری خاص یا داروهایی که مصرف می کنید، با جراح خود صحبت کنید. ایشان می توانند در این موارد تصمیم بگیرند که می توانید جراحی کنید یا نه. همچنین طبق نظر ایشان باید مصرف داروهای خود را قطع کنید یا ادامه دهید.

 

در صورتی که مایل به تنگ کردن واژن با روشهای جراحی در تهران هستید، می توانید به مطب دکتر نامداری مراجعه و از تخصص خانم دکتر مژده نامداری، جراح و متخصص زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت دریافت مشاوره و دریافت نوبت معاینه با شماره های 02122884654 و 02122884654 تماس حاصل فرمایید.

 

جراحی واژینوپلاستی
بیشتر بدانید

۵- جای بخیه های پرینورافی باقی می ماند؟

معمولا چنین اتفاقی نمی افتد اما برای از بین بردن جای بخیه هایی که باقی مانده، از لیزر استفاده می شود.

۶- تنگ کردن واژن با جراحی بهتر است یا روشهای غیر جراحی؟

تمام روشهای تنگی واژن موثر هستند. انتخاب روش تنگ کردن واژن به پزشک شما بستگی دارد. ایشان با معاینه بیمار تشخیص می دهند چه روشی موثرتر است. مثلا در برخی از خانمها که نمی خواهند درگیر مراقبتهای بعد از عمل پرینورافی شوند، تنگ کردن واژن با استفاده از آر اف واژن توصیه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایا و کاربردهای rf مقاله آر اف واژن در تهران را بخوانید.

۷- آیا می توانم از بیمه درمانی برای کاهش هزینه های پرینورافی استفاده کنم؟

خیر. متاسفانه این جراحی از جمله جراحی های زیبایی است که تحث پوشش بیمه قرارنمی گیرد.

در صورتی که سوال دیگری درباره عمل تنگ کردن واژن با پرینورافی در تهران داشته باشید، سوالات خود را در بخش نظرات این مقاله از ما بپرسید.

برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب