دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / نکات ریکاوری که بعد از جراحی لابیاپلاستی باید رعایت کنید
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

نکات ریکاوری که بعد از جراحی لابیاپلاستی باید رعایت کنید

نکات ریکاوری که بعد از جراحی لابیاپلاستی باید رعایت کنید

نکات ریکاوری که بعد از جراحی لابیاپلاستی باید رعایت کنید

لابیاپلاستی یک راه عالی برای زنان برای به دست آوردن اعتماد به نفس بیشتر در بدن و همچنین بهبود تجربه جنسی خود است. اگر تصمیم گرفته اید که این روش را تحت نظر دکتر نامداری  انجام دهید، به زودی از مزایای آن به طور مستقیم تجربه خواهید کرد. برای اطمینان از اینکه بهبودی شما به آرامی پیش می رود و برای به حداکثر رساندن نتایج خود، هنگام بهبودی از نکات زیر استفاده کنید.

1. اقدامات پیشگیری از درد را انجام دهید

معمولاً بعد از لابیاپلاستی احساس ناراحتی می کنید، بنابراین مطمئن شوید که اقدامات پیشگیرانه را آماده کرده اید. دکتر نامداری معمولاً داروهای مسکن بدون نسخه را برای کنترل دردهای ناخواسته توصیه می کنند. با این حال، استفاده از کیسه یخ همچنین می تواند التهاب و تورم را کاهش دهد تا به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید.

2. از حمام کردن یا شنا کردن خودداری کنید

شما باید برش خود را خشک نگه دارید تا عفونی نشود، بنابراین باید از حمام کردن یا شنا خودداری کنید. حتی دوش گرفتن شما نیز باید کوتاه باشد، و می‌خواهید بلافاصله پس از اتمام کار، آن ناحیه را خشک کنید. اطمینان حاصل کنید که پانسمان های خود را نیز خشک نگه دارید و در صورت خیس شدن سریع آن ها را تعویض کنید.

3. از رابطه جنسی خودداری کنید

لابیای شما برای بهبودی نیاز به زمان دارد و داشتن رابطه جنسی قطعا در این روند اختلال ایجاد می کند. می تواند بخیه ها را باز کند یا حتی باعث خونریزی زخم شود. بنابراین، حداقل به مدت شش تا هشت هفته پس از جراحی لابیا پلاستی از مقاربت خودداری کنید (پزشک شما در یک قرار ملاقات بعدی در مطب ما در شریعتی ، هنگامی که از فعالیت جنسی معاف شدید، به شما اطلاع خواهد داد).

بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران
بیشتر بدانید

4. در خانه استراحت کنید

ممکن است وسوسه شوید هر چه زودتر به روال عادی خود بازگردید، اما بدن شما برای بهبودی نیاز به زمان دارد، به این معنی که باید فعالیت های خود را محدود کنید. در حالت ایده‌آل، حداقل یک هفته از محل کار خود بمانید تا بدنتان بتواند روی تعمیرات تمرکز کند. این بدان معنا نیست که شما می خواهید کاملاً بی تحرک باشید. پیاده روی کوتاه در روند بهبودی بسیار مهم است زیرا احتمال تشکیل لخته های خون را به حداقل می رساند.

5. لباس های گشاد بپوشید

بهبودی پس از لابیاپلاستی به این معنی است که از یک کمد لباس راحت لذت خواهید برد. این شامل لباس زیر و شلوار گشاد می شود، زیرا لباس های تنگ می توانند زخم شما را تحریک کنند و از بهبود سریع آن جلوگیری کنند.

6. از پدها در دوره پریود خود استفاده کنید

اگر به اندازه کافی بدشانس هستید که در طول نقاهت پس از لابیاپلاستی دوره قاعدگی خود را پشت سر می گذارید، بهتر است از پدها و آسترها به عنوان روش بهداشت زنانه خود استفاده کنید. تامپون ها می توانند باعث تحریک این ناحیه شوند، بنابراین مطمئناً باید از آنها اجتناب کنید.

7. مراقب علائم عفونت باشید

این نادر است، اما برخی از بیماران پس از عمل عفونت را تجربه می کنند. اگر متوجه هر یک از علائم زیر شدید، فوراً با دفتر ما در شریعی تماس بگیرید:

  • تب
  • ترشحات زخم
  • درد شدید
  • افزایش تورم

امروز برای لابیاپلاستی خود در تهران برنامه ریزی کنید
اگر این نکات ریکاوری را دنبال کنید، شانس شما را برای گرفتن نتایج شگفت انگیزی افزایش می دهد که عزت نفس شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند در پوست خود احساس راحتی بیشتری داشته باشید. وقتی آماده برداشتن گام بعدی و شروع راه خود برای رسیدن به یک خود جدید هستید، با شماره مطب ما با ما تماس بگیرید .

دسته ها: لابیاپلاستی
برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب