دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / چگونه می توان عدم تقارن لب های لابیا را اصلاح کنیم؟
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

چگونه می توان عدم تقارن لب های لابیا را اصلاح کنیم؟

چگونه می توان عدم تقارن لب های لابیا را اصلاح کنیم؟

برای زنان ایرانی غیرمعمول نیست که لابیای نامتقارن دارند. وقتی این اتفاق می افتد، می تواند تا حد زیادی اعتماد به نفس یک زن را کاهش دهد. او ممکن است نسبت به بدن خود احساس خودآگاهی داشته باشد، که می تواند تجربه های جنسی را کمتر رضایت بخش کند.

خوشبختانه، راهی برای اصلاح عدم تقارن لب از طریق روشی به نام لابیاپلاستی وجود دارد. لابیاپلاستی جراحی است که در آن دکتر نامداری می توانند بافت اضافی را برش دهند و لابیاها را به اندازه یکسان تغییر شکل دهند. لابیاپلاستی همچنین می تواند اندازه لابیاها را در صورتی که بیش از حد بزرگ باشند کاهش دهد. در مورد اینکه لابیا باید چه شکلی باشد، مشکلات رایج لابیا و اینکه چگونه لابیاپلاستی می تواند تمام این مسائل را اصلاح کند، بیشتر بیاموزید.

لابیا باید چه شکلی باشد؟

به خاطر داشته باشید که بدن هر زن متفاوت است، بنابراین هیچ شکل لابیا ایده آلی وجود ندارد. همانطور که گفته شد، برخی از خانم ها لب هایی را ترجیح می دهند که مرتب و مرتب به نظر می رسند، به همین دلیل است که لابیاپلاستی بسیار مفید است. چند مطالعه نگاهی به لابیا در بسیاری از زنان انداخته و برخی از اندازه‌گیری‌های متوسط ​​را تعیین کرده‌اند که ممکن است به عنوان راهنمایی برای زنانی که به لابیاپلاستی فکر می‌کنند عمل کند.

لابیا ماژور معمولاً 5 اینچ طول دارد.لابیا مینور راست معمولاً 4 اینچ طول و 3 اینچ عرض دارد. لابیا مینور چپ معمولاً 4 اینچ طول و 2.5 اینچ عرض دارد.همانطور که می بینید، لابیای نامتقارن یک مشکل گسترده است، بنابراین تعجب آور نیست که بسیاری از زنان بخواهند آن را اصلاح کنند.

مشکلات رایج لابیا چیست؟

راه های زیادی وجود دارد که در آنها لابیاها می توانند نامتقارن یا نامتعادل به نظر برسند. برخی از این موارد عبارتند از:

  • لابیا مینور نامتقارن، زمانی که یک لب بزرگتر، ضخیم تر یا بلندتر باشد.
  • لابیا مینور بلند، یعنی زمانی که لب های داخلی از کنار لب های بیرونی آویزان می شوند.
  • لابیا ماژور بلند، زمانی است که لب های خارجی در چین های پوست شل به سمت پایین آویزان می شوند.
  • انحنای لب‌های بزرگ، زمانی است که لب‌های بیرونی منحنی می‌شوند تا لب‌های کوچک نمایان شوند.
  • خبر خوب این است که لابیاپلاستی می تواند تمام این مشکلات و موارد دیگر را اصلاح کند.
بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران
بیشتر بدانید

در حین لابیاپلاستی چه اتفاقی می افتد؟

اگر تصمیم به انجام لابیاپلاستی دارید، با یکی از بهترین جراحان پلاستیک در منطقه تهران شریعتی – دکترنامداری – در دستان خوبی خواهید بود. دکتر نامداری این روش را با استفاده از بیهوشی شروع می کنند تا مطمئن شوند که در طول عمل چیزی احساس نمی کنید. در مرحله بعد، ایشان با کوتاه کردن یا بریدن بافت اضافی از لابیا شروع می کنند. در برخی موارد، پوست را می توان دوباره به هم دوخت، اما در برخی دیگر، ممکن است یک قطعه phi شکل را برش دهند تا نحوه آویزان شدن لابیا را تغییر دهند.پس از تکمیل برش، برش را با بخیه می دوزند تا بهبودی شروع شود.

برای لابیاپلاستی در مطب مابرنامه ریزی کنید
آیا آماده اید یک بار برای همیشه عدم تقارن لبی خود را اصلاح کنید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و بررسی اینکه آیا کاندید هستید یا خیر، امروز با مطب ما تماس بگیرید تا مشاوره اولیه خود را برنامه ریزی کنید.

 

دسته ها: لابیاپلاستی
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب