دکتر مژده نامداری / مقالات / بهترین متخصص زنان در تهران
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

بهترین متخصص زنان در تهران

دکتر مژده نامداری

بهترین متخصص زنان و زایمان

همانطور که می دانید سلامت و بهداشت خانم ها دارای حساسیت بیشتری نسبت به آقایان می باشد و همین امر موجب شده است که مراجعه مرتب به پزشک زنان برای آن ها مسئله ای حائز اهمیت باشد. حتی دختران جوان نیز جهت یادگیری مسائل بهداشتی و کنترل سلامت جسمی خود باید هر از چندگاهی به متخصص زنان مراجعه کنند، پس چکاپ و معاینات بالینی تنها مخصوص زنان نمی باشد. همچنین عوامل دیگری از قبیل زایمان، درمان نازایی، جراحی های زیبایی دستگاه تناسلی بانوان و… باعث شده است که همچنان خانم ها به دنبال یافتن بهترین متخصص زنان در تهران باشند که ما سعی کرده ایم در این نوشته به ویژگی های یک دکتر عالی و شرح وظایف او بپردازیم. لازم به ذکر است بعد از خواندن مطلب ذیل متوجه خواهید شد که می توانید بر اساس چه معیاری پزشک خود را انتخاب کنید و با خیال راحت درمان خود را به او بسپارید. با ما همراه باشید؛

دکتر مژده نامداری

چرا باید به پزشک زنان مراجعه کنیم؟

متأسفانه امروزه بسیاری از زنان با وجود اینترنت و فروش داروهای بدون نسخه، از مراجعه به پزشک متخصص زنان خودداری می کنند، اما توجه داشته باشید که اغلب مشکلات دستگاه تولید مثل خانم ها به معاینه ی فیزیکی و تشخیص مناسب و در نتیجه توصیه های متخصص زنان نیاز دارند. حتی اگر دارای مشغله های فراوانی هستید، هیچ گاه این موضوع با اهمیت را به تعویق نیندازید به خصوص زمانی که با یکی از از موارد ذیل مواجه شدید؛

  • اختلال و تغییر در چرخه قاعدگی
  • وجود ضایعات یا زخم دردناک و غیر دردناک در نزدیکی اندام تناسلی
  • ترشحات غیر طبیعی واژن
  • احساس درد و سوزش مربوط به ادرار
  • گرفتگی لگن بیش از دو هفته که ممکن است علائمی مربوط به کیست تخمدان، سرطان تخمدان، فیبروم های رحمی و.. باشد
  • درد ناگهانی و شدید در قسمت لگن
  • احساس درد در رابطه جنسی
  • مشاهده ی لکه بعد از رابطه جنسی
  • داشتن رابطه جنسی مراقبت نشده
  • خونریزی در سنین یائسگی
  • داشتن تصمیم برای باردار شدن
تغذیه چه تاثیری بر سلامت جنسی زنان دارد ؟
بیشتر بدانید

مسئولیت های متخصص زنان و زایمان

متخصص زنان و زایمان یک متخصص بهداشت و درمان است که در مراقبت از زنان و بهداشت باروری آنها تخصص دارد و با تمرکز روی موضوعات مربوط به سیستم تولید مثل، به معالجه ی آن ها می پردازد. در ادامه به مواردی از وظایف و مسئولیت های بهترین متخصص زنان و زایمان اشاره کرده ایم؛

  • انجام معاینات سالانه و منظم بر روی بیماران برای تشخیص شرایط مختلف زنان و زایمان
  • ضبط و به روز کردن تاریخچه ی پزشکی بیماران
  • درمان عفونت های زنان از قبیل دهانه ی رحم، تخمدان ها و لوله های فالوپ
  • مشاوره به بیماران در مورد گزینه های مناسب برای بارداری
  • درمان ناباروری در زنان
  • تحت نظر قرار دادن بیمار در دوره ی حساس بارداری
  • ارائه مراقبت های بعد از زایمان
  • زایمان های طبیعی و سزارین
  • انجام آزمایشات تشخیصی مختلف بر روی بیماران، از جمله پاپ اسمیر، تست STD ، آزمایش خون با مشخصات هورمون، کولپوسکوپی و بیوپسی آندومتر
  • توضیح نتایج آزمایشات، تشخیص و گزینه های درمانی برای بیماران
  • انجام جراحی های زنان مانند جراحی های سرویکس، کورتاژها، لاپاراسکوپی لگن، خارج کردن فیبروم های رحمی و هیسترکتومی (برداشتن رحم)
  • آموزش بیماران در مورد مسائل بهداشت باروری و پیشگیری از بیماری ها
  • انجام جراحی های زیبایی زنان از قبیل لابیاپلاستی، تنگ کردن واژن، جوانسازی واژن و…

ویژگی های بهترین متخصص زنان

توانایی تصمیم گیری سریع

متخصصان زنان باید توانایی تشخیص مناسب بیماری در کوتاه ترین زمان و ارائه خدمات درمانی مناسب و به موقع به بیماران را داشته باشند. اگر پروسه ی تشخیص و درمان در برخی موارد به تعویق بیفتد، خسارات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

مهارت های برقراری ارتباط مؤثر

به طور کلی درمان بیماری ها به خصوص در زنان، ارتباد زیادی به تعامل و رابطه ی بین پزشک و بیمار دارد، به طوری که حاصل شدن درمانی سریع و موفق، نتیجه همکاری و رابطه ی بیمار با پزشک خواهد بود و این مسئله زمانی رخ می دهد که پزشک متخصص زنان از مهارت های برقراری ارتباط مؤثر با بیمار برخوردار باشد.
درواقع ناتوانی پزشک در ایجاد رابطه ی مناسب با خانم ها موجب نارضایتی آن ها از فرایند درمان و عمل نکردن به دستورالعمل های درمانی و در نتیجه تصمیم به تعویض پزشک خواهد شد.دکتر مژده نامداری

میکرواینجکشن چیست
بیشتر بدانید

همچنین آن ها باید توانایی حفظ روابط دوستانه با بیماران را داشته باشند تا بیمار از صحبت کردن با آن ها احساس ناراحتی نکند و تمام مواردی که ممکن است در رابطه با روند تشخیص و درمان مورد نیاز باشد بیان کنند.

همدلی و دلسوزی

اگر ارتباط پزشک و بیمار توام با همدلی و دلسوزی باشد، بیماران اطمینان بیشتری را احساس می کنند و تصمیمات بالینی را راحت تر مورد پذیرش قرار می دهند و در نهایت و از خدمات ارائه شده توسط متخصص زنان احساس رضایت بیشتری خواهند کرد.

به روز بودن معلومات پزشکی

یک متخصص زنان عالی و موفق باید در استفاده از روش های پیشرفته درمانی از مهارت لازم و کافی برخوردار باشد و با یادگیری روش های درمانی پیشرفته و به روز، خود را مرتباً ارتقا دهد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

02122884654 09374053325


صفحه اینستاگرام دکتر مژده نامداری

خلاصه

در نهایت بهترین متخصص زنان باید بتواند مهارت های عالی در زمینه حل مسئله را نشان دهد و اطمینان حاصل کند که مسائل محرمانه پزشک و بیمار در همه زمان ها حفظ می شود. دکتر مژده نامداری به عنوان بهترین متخصص زنان در تهران، با به کارگیری بهترین و مؤثرترین روش های درمانی آماده ی خدمت رسانی در زمینه های بیماری و جراحی های زنان می باشد.

برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

2 دیدگاه ها
  1. آرزو

    سلام
    من پنج ماه از زایمانم گذشته هنوز خونریزیم ادامه داره خیلی نگرانم کرده

    پاسخ
    • مشاور کلینیک

      سلام به پزشک خود مراجعه کنید و در صورت لزوم ازمایش هورمونی و سونو انجام دهید

      پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب