دکتر مژده نامداری / مقالات / بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران

زیبایی و میل به جذابیت جزء لاینفک زندگی هر انسانی به خصوص خانم ها است، حال آن که زنان برای افزایش اعتماد و عزت نفس خود در رابطه زناشویی شان از انواع روئش های جراحی و غیر جراحی برای جوانسازی ظاهر اندام تناسلی شان استفاده می کنند، یکی از این روش های جراحی زیبایی زنانه لابیاپلاستی که با برش زدن لبه های بیرونی واژن خانم ها سبک زندگی و ارتباطات زناشویی زیبا و راحت تری خواهید داشت. اما مسئله ای بسیار مهمی که دغدغه بسیاری از افراد متقاضی انجام این عمل جراحی است که در این مبحث مطرح می شود که در پی انتخاب بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران هستند تا بتوانند به نتیجه ای مطلوب از عمل جراحی خود برسند پس با انتخابی هوشمندانه می توانید سلامتی و زیبایی ظاهری تان را تضمین کنید.

عمل لابیاپلاستی چیست؟

در ابتدا به تعریفی مختصر از عمل جراحی لابیاپلاستی و سپس بحث های بیشتر در مورد دکتر و جراح انجام آن می پردازیم. لابیاپلاستی یکی از همان جراحی های زیبایی زنانه محبوب و پرطرفدار است که روز به روز هم بر تعداد افراد متقاضی انجام آن افزوده می شود. هدف از عمل لابیاپلاستی کوچک کردن لبه های بیرونی نا متقارن و بلند واژن است که با این عمل لبیا ها به شکلی زیبا و متقارن تغییر پیدا می کنند. عوامل بسیاری در ایجاد این نامنظمی و چین و چروک های واژن تاثیر گذار است که عبارت اند از: ژنتیک_ بارداری_ زایمان_ نوسانات هورمونی _ افزایش سن

بهترین جراح برای انجام عمل لابیاپلاستی

با توجه به انبوه جمعیتی و تعداد بالای متخصصین و جراحان، در کلان شهری چون تهران انتخاب بهترین دکتر برای انجام عمل لابیاپلاستی در تهران کاری بسیار سخت و دشوار خواهد بود. علاوه بر آن ناحیه تناسلی زنانه یکی از مهم و حساس ترین اندام آن ها محسوب می شود و اهمیت انتخابی مناسب دو چندان می شود. پس شما باید متخصصی را انتخاب کنید که در کار های خود تخصص، تجربه و مهارت بالای داشته باشد، زیرا جراحی زیبایی زنان دقت و تبحر بسیاری را می طلبد. در همین راستا بهتر است که قبل از اقدام به انتخاب حتما از فاکتور های انتخاب بهترین جراح زیبایی زنان که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، استفاده کنید این گونه می توانید موفق عمل کنید. در نظر داشته باشید که انجام عمل جراحی زیبایی ناحیه تناسلی زنانه از عهده کسی بر می اید که حتما تمامی دوره  های مربوط به فلوشیپی زیبایی زنان را گذرانده باشد.

همه چیز درباره جراحی لابیاپلاستی
بیشتر بدانید

نکات مهم قبل از انجام عمل جراحی لابیاپلاستی

  • در ابتدا امر قبل از این که اقدام به انجام عمل لابیاپلاستی کنید بهتر است با تحقیقات و پرس و جو های فراوان بجراحی حاذق در این زمینه را انتخاب کنید، تا بتوانید به نتایج دلخواهی برسید.
  • حتما پیش از عمل با فردی مطمئن و متخصص در مورد چیست یو چگونگی این عمل صحبت کنید تا با دریافت مشاوره از وی نگرانی ها و اضطراب پیش از عمل کاسته شود.
  • تمامی سوابق پزشکی خود را در اختیار پزشک تان قرار دهید تا با بررسی های بیشتر تدابیر لازمه در حین عمل سنجیده شود.
  • در مورد انتظارات بعغد از عمل و نتایج دلخواه تان با پزشک تان صحبت کنید تا بعد از اتمام عمل جراحی رضایت کافی را با توقعات معقول و واقع گرایانه داشته باشید.

عوارض عمل لابیاپلاستی چیست؟

به طور کلی در هر عمل جراحی احتمال بروز عوارض و خساراتی وجود دارد بنابراین باید با تلاش و دقت خود تا می توانیم جلوی بروز آن ها را بگیریم. با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است عموماٌ بسیاری از عوارضی که از این عمل جراحی زیبایی زنانه گزارش شده است به دلیل ناکافی بودن تجربه و تخصص پزشک و جراح بوده است. زیرا با کوچک ترین خطایی آسیب های جبران ناپذیری به زیبایی و سلامتی فرد وارد می شود.

  • بخیه نا مناسب
  • آسیب به عصب های حسی ناحیه واژینال
  • عدم تقارن و نافرمی در شکل ظاهری از جمله موارد شایعی است که مشاهده شده است.

هزینه جراحی زیبایی واژن

هزینه جراحی لابیاپلاستی چقدر است؟ یکی از همان سوالاتی است که از سوی شما کاربران عزیز مکرراٌ پرسیده می شود و در ادامه بیشتر بحث می شود.

همانطور که می دانید بنا بر شرایط حساس کنونی نوسانات قیمتی بسیاری وجود دارد و به همین خاطر نمی توانیم قیمتی واحد از این عمل ارائه دهیم، برای سهولت در برنامه ریزی بودجه ای شما عزیزان می توانیم به برخی از عوامل تاثیر گذار در محاسبه هزینه ها اشاره کنیم که عبارت اند از:

  • این که در چه محلی هم عمل می شود مهم است، مطب، کلینیک، بیمارستان هر کدام می توانند قیمت های متفاوتی داشته باشند.
  • هزینه دستمزد جراح
  • تعداد دفعات مراجعه به مطب پزشک
عمل لابیاپلاستی چیست؟ + فیلم دکتر نامداری از سوالات متداول این عمل
بیشتر بدانید

*لازم به ذکر است: این که این عمل جراحی در کدام شهر انجام می شود هم در هزینه های ان تاثیر گذار است.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

02122884654 09374053325

در پایان

امیدواریم با مطالعه این مقاله دیدی روشن و واقع گرایانه از انجام این عمل جراحی کسب کنید و بتوانید در انتخاب بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران موفق باشید این گونه می توانید به اهداف خود دست یابید. در ادامه چنانچه سوالی یا پیشنهادی داشتید می توانید در قسمت دیدگاه های وب سایت دکتر مژده نامداری متخصص زنان و زایمان و جراح زیبایی زنان مطرح کنید.

سوالات متداول در مورد عمل لابیاپلاستی

  • چه زمانی بعد از لابیاپلاستی می توانم به کار، فعالیت بدنی و فعالیت جنسی برگردم؟

    پس از چند روز باید بتوانید به سر کار و سایر فعالیت های سبک بازگردید. اما اگر شغل شما شامل فعالیت بدنی یا بلند کردن بدنه است، ممکن است لازم باشد مدت بیشتری در خانه بمانید. شما باید از رابطه جنسی به مدت چهار تا شش هفته خودداری کنید.

  • آیا بیماران آلوده به ویروس HPV از نوع 16 می ‌توانند جراحی زیبایی را انجام دهند؟

    اگر شخص مبتلا به ویروس اچ پی وی است، قبل از جراحی، باید به دنبال درمان آن باشد و پس از برطرف شدن مشکل، سپس اقدام به جراحی نماید.

  • آیا عمل پرینورافی را میتوان با لابیاپلاستی انجام داد؟

    بله، همزمان با این عمل میتوان عمل پرینورافی، واژینوپلاستی را انجام داد. بعضی افراد همزمان با این جراحی تقاضای تزریق چربی و یا ژل به ناحیه لابیاماژور را دارند که قابل انجام است.

    در این فایل صوتی دکتر مژده نامداری در خصوص جراحی های دیگر همزمان با لابیاپلاستی توضیح می دهند
  • ممکن است قسمت های لب بعد از جراحی لابیاپلاستی دوباره ظاهر شوند؟

    خیر، بهبودی دائمی است و بافت های برداشته شده هرگز دوباره رشد نمی کنند. لابیاپلاستی یک عمل یک‌باره و طولانی‌مدت است. باید بدانید بچه دار شدن بعد از عمل ممکن است بر لابیاپلاستی شما تأثیر بگذارد.

  • آیا عمل لابیاپلاستی عوارض خطرناکی دارد؟

    خیر، این عمل اگر توسط پزشک مجرب انجام شود خطری به جز خونریزی کم وجود ندارد.

    در این فایل صوتی دکتر مژده نامداری در خصوص عوارض عمل لابیاپلاستی توضیح می دهند.
  • آیا بیمه های درمانی جراحی زیبایی را پوشش می دهند؟

    متاسفانه بسیاری از شرکت های بیمه هزینه جراحی زیبایی پلاستیک را پرداخت نمی کنند.

  • آیا می توان عمل تنگ کردن واژن را همزمان با عمل لابیاپلاستی انجام داد؟

    بله هر دو عمل لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن را می توان باهم انجام داد.

  • هزینه عمل لابیاپلاستی چگونه تعیین می شود؟

    هزینه جراحی لابیاپلاستی، همانند سایر جراحی‌های زیبایی، نسبت به متغیرهای متعددی اعم از نوع روش جراحی، مکان انجام عمل، تجربه پزشک و انتظارات شما متغیر است. البته هزینه عمل به وسیله لیزر یا دستگاه RF مناسب تر از جراحی است. جهت دریافت مشاوره و بررسی شرایط شما با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

    02122884654 09374053325

  • آیا جراحی لابیاپلاستی برای افراد مجرد قابل انجام است؟

    بله، دختران مجرد و باکره نیز می توانند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند و به هیچ وجه به پرده بکارت آسیبی نمی‌رساند. در واقع پرده بکارت تقریباً 3-4 سانتی متر در داخل قسمت های لب قرار دارد و به هیچ وجه ربطی به ناحیه عمل ندارد. یک مقاله مجزا در این خصوص تهیه شده است که میتوانید به آن رجوع کنید:

    آیا عمل لابیاپلاستی برای دختران باکره امکان پذیر است؟

دسته ها: لابیاپلاستی
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

2 دیدگاه ها
  1. لیلا

    سلام خانم دکتر من مجردم می تونم این عمل را داشته باشم

    پاسخ
    • دکتر مژده نامداری

      سلام وقت بخیر بله میتوانید انجام دهید.
      جهت دریافت مشاوره و بررسی شرایط شما با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

      02122884654 09374053325

      پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب