دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / رفع تیرگی واژن در تهران
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

رفع تیرگی واژن در تهران

رفع تیرگی واژن در تهران

سفید کردن واژن چگونه انجام می شود؟

تیرگی دستگاه تناسلی مسئله ای است که بسیاری از بانوان از آن شکایت دارند و علت مراجعه کنندگان نیز است. دستگاه تناسلی در طول دوره بلوغ، همزمان با اینکه موهای زائد در این نواحی رشد می کند با تغییرات هورمونی تیره می شود، حتی تیره تر از قبل. برای بعضی از افراد ناحیه تناسلی آن ها صورتی رو به قهوه ای است و برای برخی دیگر روشن تر است.

علل تیرگی واژن

علت اینکه در بعضی از افراد این رنگ تیره می شود این است که برخی از افراد به صورت ژنتیک دچار این تیرگی می شوند.
علت دیگری که در این مسئله دخیل می باشد افزایش سن است کاملا این مشهود است که با بالا رفتن سن ناحیه تناسلی تیره تر از قبل می شود و رنگ آن تغییر می کند و همراه با چروکیده شدن این نواحی می باشد .
عامل دیگری که این موضوع را به وجود می آرود چاقی افراد می باشد
در افرادی که به دیابت مبتلا هستند به تیرگی ناحیه تناسلی دچار می شوند .
در برخی از افراد علت افزایش هورمونی می باشد در کسانی که تعادل هورومونی دارند بیشتر این مسئله وجود دارد مثلا در افرادی که تخمدان پلی کیستیک دارند بیشتر به تیرگی ناحیه تناسلی دچار می شوند .
کسانی که از پودر تاید زیاد استفاده می کنند .
کسانی که به صورت همیشگی اصلاح می کنند یعنی مرتب از تیغ استفاده می کنند در مرور زمان این موضوع قابل مشاهده است که این نواحی تیره تر و زبرتر می شوند .
کسانی که عفونت های قارچی واژن و یا باکتریایی دارند می توان گفت یکی از عوارض تیرگی این دستگاه تناسلی می باشد .
افرادی که ورزش های سنگین می کنند مانند دوچرخه سواری انجام می دهند و نایحه تناسلی آن ها در اصطحکاک زیاد می باشد.
کسانی که لباس های بسیار تنگ و نایلون پلاستیکی استفاده می کنند .
افرادی که مقاربت های بسیار زیاد و حاد دارند این تیرگی بیشتر خود را نشان می دهد .

سوالات رایج درباره روشن سازی ناحیه تناسلی در تهران
بیشتر بدانید

در این موارد توصیه می شود که حتما این موضوع پیگیری شود چون مسئله ای قابل درمان می باشد و نباید فرد اجازه دهد که این مسئله در بدون درمان بماند. اقداماتی که برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی استفاده می شود شامل ژل های گیاهی و کرم هایی است که کمک شایانی به رفع تیرگی ناحیه تناسلی می کند اما این را هم باید در نظر داشت که هر ژل و یا هر کرمی را نباید استفاده کرد . می بایستی حتما از مواد گیاهی باشد و هیچگونه مواد شیمیایی دخیل نباشد چون این مواد شیمیایی موجب خارش ناحیه تناسلی می شود . این را هم باید در نظر داشت که شوینده هایی که شیمیایی هستند و معطر می باشند می توانند علل تیرگی ناحیه تناسلی باشند و حاوی ویتامین های A,C,E باشد آب رسانی و رطوبت کافی را به این ناحیه برساند.

سفید کردن واژن با لیزر

لیزر روشی به روز و متد منحصر به فردی می باشد و می توان توسط آن ناحیه تناسلی را روشن کرد . لیزر وایتنینگ با لیزر موهای زائد تفاوت دارد و برخی بر این باورند که همراه با لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی هم روشن می شود اما این نظریه اشتباه می باشد و لیزر موهای زائد کار لیزر وایتنینگ را انجام نمی دهد .

دکتر مژده نامداری، متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران، با استفاده از جدیدترین روش ها و تکنیک های پزشکی آماده ی ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه مراقبت های قبل و حین بارداری می باشد.
جهت تماس و برقرای ارتباط می توانید با شماره 22884654-021 تماس حاصل فرمایید.
صفحه اینستاگرام دکتر مژده نامداری

 

اقدامات قبل از سفید کردن واژن با لیزر

لیزر وایتنینگ می بایستی دستگاه استانداردی و دستگاه پر قدرتی باشد و این را هم باید گفت که اقداماتی را باید قبل و بعد از لیزر وایتنینگ انجام داد که شامل موارد ذیل می باشد :

چگونه ناحیه تناسلی را سفید و روشن کنیم ؟
بیشتر بدانید

به مدت 3 روز قبل از لیزر وایتنینگ نباید اصلاحی در این ناحیه انجام شود .
اگر لیزر موهای زائد به صورت همزمان انجام می شود بایستی یک هفته زمان بین لیزر موهای زائد و لیزر وایتنینگ وجود داشته باشد .

برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب