دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / روشن کردن واژن / بهترین دکتر سفید کردن واژن در تهران
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

بهترین دکتر سفید کردن واژن در تهران

بهترین دکتر سفید کردن واژن در تهران

برای سفید کردن واژن و لیزر بلیچینگ در تهران زیر نظر یکی از بهترین پزشکان می توانید مراجعه کنید. در این مرکز خانم دکتر مژده نامداری از لیزر لیدی لیفت برای روشن سازی واژن استفاده می کنند که نتیجه آن بهتر از لیزر مونالیزا است. همچنین در این مرکز، همزمان با استفاده از لیزر لیدی لیفت برای روشن سازی واژن از کربوکسی تراپی نیز استفاده می کنیم. ترکیب این روشها باعث روشن تر شدن لابیاها نسبت به روشهای غیر ترکیبی، جوانسازی و رفع چین و چروک واژن می شود.

در صورتی که مایل به کربوکسی تراپی واژن یا تنگ گردن واژن با روشهای  مدرن جراحی در تهران هستید، می توانید به مطب دکتر نامداری مراجعه و از تخصص خانم دکتر مژده نامداری، جراح و متخصص زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت دریافت مشاوره و دریافت نوبت معاینه با شماره های 02122884654 و 02122884654 تماس حاصل فرمایید.

دریافت مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید، پس از بررسی درخواست شما توسط خانم دکتر مژده نامداری مشاوران کلینیک به شما تماس خواهند گرفت.

     

    هزینه روشن سازی ناحیه تناسلی در تهران

    هزینه لیزر واژن در تهران یا کربوکسی تراپی آن نسبت به شهرهای بزرگی مثل اصفهان یا شیراز قطعا پایین تر است. بطور کلی می توان گفت که قیمت روشن سازی در تهران مثل هر شهر دیگری وابسته به فاکتورهای زیر است:
    • روشن سازی کشاله ران یا قسمتهای دیگر ناحیه تناسلی را علاوه بر لابیاها بخواهید یا نه.
    • انجام عمل های زیبایی زنانه دیگر همزمان با سفید کردن واژن مثل لابیاپلاستی (بیشتر بخوانید: لابیاپلاستی در تهران)
    • محل انجام روشن سازی (مطب یا کلنیک)
    • تعداد جلسات روشن سازی واژن
    در نتیجه هزینه سفید کردن واژن در تهران برای هر خانمی متفاوت با دیگری خواهد بود. پزشک بعد از معاینه واژن و تخمین تعداد جلساتی که نیاز دارید، می تواند هزینه سفید کردن واژن را تعیین کند

    بهترین روش سفید کردن بیکینی + مشاوره صوتی دکتر نامداری
    بیشتر بدانید

    شما هم برای گرفتن پاسخ سوالات خود درباره لیزر برای رفع تیرگی بیکینی در تهران می توانید در بخش نظرات سوالاتتان را بپرسید. در همین صفحه به کامنتهای شما در اسرع وقت پاسخ می دهیم

    سوالات متداول در مورد سفید کردن واژن

    • آیا رفع تیرگی واژن با جوش شیرین موثر است؟

      بسیاری معتقدند که استفاده از جوش شیرین باعث سفید کردن واژن می شود اما در کوتاه مدت شاید یک درمان خانگی و بی خطر باشد و باکتری های بیماری زا را از بین ببرد اما استفاده از آن در بلند مدت موجب برهم خوردن تعادل PH واژن شده باکتری های مفید آن را از بین می برد و باعث خشکی واژن می شود.

    • از چه سنی می توان برای سفید کردن واژن اقدام کرد؟

      سفید کردن واژن بعد از رسیدن به سن بلوغ انجام می شود و حتی دختران باکره نیز می‌توانند واژن خود را سفید کنند.

    • عوارض روشن کردن ناحیه تناسلی چیست؟

      در طول درمان سفید کردن ناحیه تناسلی، به خصوص اگر انرژی لیزر در سطح بالایی تنظیم شده باشد، عوارضی مانند سوختگی، ایجاد اسکار و تیره شدن رنگ به دلیل هایپرپیگمانتاسیون پس از التهابی می تواند ایجاد شود. به همین دلیل درمان های لیزر و بلیچینگ ناحیه تناسلی باید توسط پزشکان مجرب در این زمینه انجام شود. پس از اینکه قدرت لیزر متناسب با بافت بیمار تنظیم شد، نتایج حاصل از انجام عمل کاملاً خوشایند است.

    • آیا روشن کردن بیکینی با لیزر باعث ناباروری می شود؟

      خیر اینطور نیست. عمق نفوذ نور لیزر به پوست کمتر از 1 میلی متر است. مطلقاً هیچ امکانی برای رسیدن به رحم یا تخمدان وجود ندارد. به همین دلیل است که هرگز باعث ناباروری نمی شود. این عمل را می توان به راحتی برای افراد باکره یا مجرد اعمال کرد.

    • هزینه های درمان روشن کردن واژن چقدر است؟

      هزینه های درمان وایتینگ ناحیه تناسلی با توجه به ساختار پوست فرد، ناحیه استفاده و تعداد جلسات متفاوت است. برند لیزر استفاده شده نیز در هزینه ها موثر است.

    • آیا بیمه های درمانی جراحی زیبایی را پوشش می دهند؟

      متاسفانه بسیاری از شرکت های بیمه هزینه جراحی زیبایی پلاستیک را پرداخت نمی کنند.

    برچسب ها:
    دکتر مژده نامداری

    دکتر مژده نامداری

    متخصص زنان و زایمان و نازایی

    دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

    جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

    (شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


    اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

    مقالات مرتبط

    پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

    سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

    0 دیدگاه

    یک دیدگاه بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
    Call Now Buttonتماس با مطب