دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / عمل تنگ کردن واژن در تهران
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

عمل تنگ کردن واژن در تهران

عمل تنگ کردن واژن در تهران

عمل جوانسازی واژن :

با بالا رفتن سن ،یاکم شدن وزن، لاغر شدن زیاد و یا زایمان طبیعی بیشتر خانم ها دچار مشکل کشیدگی بیش از حد عضلات واژن می‌شوند. که از عواقب آن نارضایتی از شکل و ظاهر واژن و کاهش حساسیت جنسی می توان نام برد. معمولا بعضی خانم ها از بیان کردن این مشکل و مشاوره گرفتن از دکترهای خود احساس خجالت می کنند اما خوش بختانه خبر خوب اینجاست که این مشکل با این عمل به راحتی قابل درمان است و به هیچ عنوان جای نگرانی ندارد. این عملی است که برای از بین بردن شل‌شدگی عضله های واژن استفاده می شود. عمل تنگ کردن واژن باعث سفت و مستحکم شدن عضلات واژن شده و لذت رابطه جنسی را افزایش می دهد. در کل این عمل که یک عمل زیبایی به حساب می آید بافت واژن را ترمیم کرده و ظاهری طبیعی و زیبا به واژن می دهد.

واژینوپلاستی:

واژن یک اندام بسیار مهم برای خانم‎هایی است که به سلامتی خود و اندام خود اهمیت می‎دهند و امروزه زنان زیادی به اهمیت خاصی به زبیاسازی آن نیز می‎دهند این امر به این معنی است که امروزه در همه جای دنیا راهکارهای زیاد پزشکی در جهت جوان سازی و زیبایی اندام هایی مانند واژن انجام می‎شود که برای دیگر مشکلاتی که ممکن است در زندگی فرد با آنها در گیر شود نیز مفید می‎باشد.

واژینو پلاستی یکی از راه کارهای زیبایی برای جوان سازی واژن و رفع مشکلات آن می‎باشد. واژینوپلاستی یک جراحی زیبایی است که با هدف تنگ کردن واژن و جوان سازی آن انجام می‎شود. این جراحی زیبایی در کنار وجهه زیبایی بخشی و بهبودد کیفیت روابط زناشویی سلامت واژن و پیشگیری از ابتلا به مشکلات زنانه‎ای مانند افتادگی رحم، مثانه دیگر اندام های لگنی را نیز تضمین می‎کند. گشاد شدن اژن در بین زنانی که تجربه‎هایی مانند بارداری را از سر گذرانده‎اند بسیار شایع است. بنابراین واژینوپلاستی روشی است برای جوان سازی واژن و دسترسی سریع به سلامت واژن.

تنگ کردن واژن: نحوه سفت کردن دیواره های واژن
بیشتر بدانید

از عمده مشکلاتی که زنان بعد از تجربه زایمان از آن شکایت می‎کنند کشش واژن و کانال زایمان می‎باشد. این اتفاق می‎تواند از توانایی واژن و حتی قدرت آن برای مثائلی مثل برقراری رابطه جنسی و تجربه دوباره زایمان بکاهد.

دکتر مژده نامداری، متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران، با استفاده از جدیدترین روش ها و تکنیک های پزشکی آماده ی ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه مراقبت های قبل و حین بارداری می باشد.
جهت تماس و برقرای ارتباط می توانید با شماره 22884654-021 تماس حاصل فرمایید.
صفحه اینستاگرام دکتر مژده نامداری

 

نکات مهم قبل از عمل جراحی واژینوپلاستی

  • شما باید حداقل ۱۴ روز قبل از عمل برای معاینه و مشاوره اولیه به یک جراح زیبایی زنان مراجعه کنید، در این جلسه تمام اطلاعات لازم در مورد جراحی واژینوپلاستی برای شما توضیح داده می شود.
  • از آنجایی که جراحی واژینوپلاستی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و نیاز به بستری در بیمارستان احتیاج دارد بهتر است به مدت ۱۴ روز قبل از عمل از هیچگونه رقیق کننده خون مانند آسپرین (ASA 100) استفاده نکنید.
  • ارائه جواب آزمایشگاتی( آزمایشات انعقادی و نوار قلب(ECG) ) که پزشک جراح درخواست داده است قبل از بیهوشی ارائه کنید.
  • لطفاً اطمینان حاصل کنید که یک روز قبل از عمل مایعات کافی بنوشید، اما از هرگونه مواد غذایی حجیم پرهیز کنید (فقط سوپ یا ماست بخورید) تا دستگاه گوارش شما خیلی پر نشود.
  • حتماً داروهایی را که پزشک تجویز کرده است را از قبل تهیه کنید زیرا به محض ترک بیمارستان باید مصرف آنها را آغاز کنید.
برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
تماس با مطب