دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / در هر مرحله از لابیاپلاستی خود چه انتظاری داشته باشید.
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

در هر مرحله از لابیاپلاستی خود چه انتظاری داشته باشید.

در هر مرحله از لابیاپلاستی خود چه انتظاری دارید

لابیاپلاستی یک روش جراحی است که می تواند نگرانی های زیبایی و سلامتی در ناحیه واژن را با تغییر شکل یا تغییر اندازه لب ها یا لابیاهای واژن بهبود بخشد. لابیاپلاستی می تواند به اندازه، شکل یا تقارن لابیای شما کمک کند. علاوه بر این، می تواند به کاهش ناراحتی ناشی از پوشیدن لباس های تنگ و همچنین ناراحتی در حین ورزش یا مقاربت کمک کند.

همانطور که زنان بیشتر و بیشتر در مورد امکان لابیاپلاستی تحقیق می کنند، سوالات زیادی مطرح می شود. مواردی مانند “چه چیزی باید انتظار داشته باشید؟”، “آیا شما برای لابیاپلاستی مناسب هستید؟” و “دوره نقاهت چقدر است؟” تنها چند سوالی است که اغلب بانوان از خود می پرسند. در اینجا ما به بسیاری از این سوالات پاسخ خواهیم داد تا به شما کمک کنیم هنگام تصمیم گیری احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

آیا لابیاپلاستی برای شما مناسب است؟

حتی اگر از سلامت جسمانی بالایی برخوردار باشید و سیگار نکشید، هر زنی کاندید مناسبی برای لابیاپلاستی نخواهد بود. مانند هر عمل جراحی، داشتن سلامتی ضروری است، و سیگار نکشید زیرا این امر می تواند در بهبودی اختلال ایجاد کند. اما چه چیزی باعث می شود کاندیدای مناسب برای لابیاپلاستی باشد؟ اگر اندازه یا شکل لابیای شما اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار می دهد یا در فعالیت های روزانه شما دخالت می کند، ممکن است کاندیدای ایده آل برای لابیاپلاستی باشید.

در مشاوره اولیه چه انتظاری باید داشته باشید؟

در طول مشاوره اولیه، جراح پلاستیک شما یک معاینه کامل انجام می دهد و به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که آیا لابیاپلاستی گزینه مناسبی برای شما است یا خیر. شما باید به جراح اجازه دهید تا بداند ساختار فعلی لابیای شما چگونه بر زندگی روزمره شما تأثیر می گذارد و چه انتظاراتی از جراحی دارید. این زمان برای پرسیدن هر گونه سوالی که ممکن است در مورد جراحی خود داشته باشید است.

سوالات رایج درباره درمان شل شدگی واژن با RF هیگز در تهران
بیشتر بدانید

چگونه باید برای لابیاپلاستی آماده شویم؟

هنگامی که تصمیم گرفتید که لابیاپلاستی برای شما مناسب است، باید برنامه ریزی برای عمل و بهبودی خود را شروع کنید. باید برای حداقل یک هفته مرخصی از محل کار برنامه ریزی کنید. در زمان منتهی به این روش، مطمئن شوید که تغذیه سالم، نوشیدن آب و خواب کافی دارید. ایجاد عادات سالم قبل از جراحی می تواند به بهبودی سریعتر کمک کند.

چند روز اول پس از عمل باید به استراحت اختصاص داده شود، بنابراین با خانواده و دوستان در مورد کمک در اطراف خانه صحبت کنید، به خصوص اگر بچه های کوچک دارید. مواد غذایی، نسخه ها و هر اقلامی را که ممکن است در دوران نقاهت قبل از عمل نیاز داشته باشید، بخرید و ذخیره کنید.

در طول عمل چه انتظاراتی باید داشته باشید؟

لابیاپلاستی یک عمل سرپایی است، بنابراین باید بتوانید در همان روز به خانه بروید. مدت زمان انجام عمل شما به برنامه درمانی خاص شما بستگی دارد.

دو شکل اصلی لابیاپلاستی وجود دارد. کوچک کردن لب های بزرگ، اندازه و شکل لب های خارجی واژن را کاهش می دهد. کوچک کردن لب های کوچک باعث کاهش اندازه و شکل لب های داخلی می شود.

این کاهش ها یا با استفاده از تکنیک trim یا تکنیک wedge انجام می شود. در طی تکنیک تریم، جراح پلاستیک پوست اضافی اطراف لبه خارجی لابیا را برمی دارد. در طی تکنیک گوه، یک “گوه” شکل v از لابیا در پهن ترین نقطه بریده می شود و سپس لبه ها به هم دوخته می شوند.

روش های تکمیلی شامل کاهش هود کلیتورال، لیپوساکشن مونس پوبیس و Viveve است که یک درمان سفت کردن واژن غیر جراحی است. ممکن است تصمیم بگیرید که یک یا چند مورد از این روش ها را در طول عمل لابیاپلاستی انجام دهید.

نوع جدیدی از روش لابیاپلاستی، که به عنوان Trim-V شناخته می‌شود، شامل کاهش سنتی لابیا مینور با کاهش کلاهک کلیتورال است تا نتیجه یکپارچه‌تر ایجاد کند.

5 دلیل پزشکی که چرا زنان تحت عمل جراحی لابیاپلاستی انجام می دهند
بیشتر بدانید

در دوران نقاهت چه انتظاری باید داشته باشید؟

پس از عمل، جراح پلاستیک شما ممکن است داروهایی را برای کمک به مدیریت درد و ناراحتی تجویز کند. شما باید دستورالعمل های بعد از جراحی را در مورد مراقبت از برش دریافت کنید و رعایت آنها ضروری است.

بهبودی از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما بیشتر زنان می توانند در عرض 1 تا 2 هفته به روال عادی خود بازگردند. با این حال، باید حداقل تا 6 هفته پس از عمل از رابطه جنسی خودداری کنید.

چه زمانی نتایج را خواهید دید؟

درمان هر زنی متفاوت است و بدن شما برای استراحت و ریکاوری بعد از عمل به زمان نیاز دارد. اکثر خانم‌ها در طول هفته‌ها و ماه‌ها پس از عمل، با کاهش تورم و کاهش زخم‌ها، مشاهده می‌کنند که نتایج آنها شکل می‌گیرد.

مراحل بعدی شما چیست؟

اگر فکر می‌کنید لابیاپلاستی برای شما مناسب است و آماده‌اید تا این عمل را انجام دهید به شما پیشنهاد می کنیم، برای معاینه اولیه جراحی  لابیاپلاستی به مطب دکتر مژده نامداری مراجعه نمایید. و در بررسی و انجام سایر مراحل با خانم دکتر مشورت کنید.

 

دسته ها: لابیاپلاستی
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب