مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

تزریق چربی به بیکینی در تهران

تزریق چربی به واژن - تزریق ژل به بیکینی در تهران

همانطور که یک زن مراحل مختلف زندگی را پشت سر می گذارد، مواردی مانند نوسانات وزن، تغییرات هورمونی، بارداری، یائسگی و افزایش سن می توانند باعث کاهش حجم در اندام تناسلی شوند. روش‌های جوان‌سازی مانند تزریق چربی به بیکینی می‌تواند به اصلاح این مشکل کمک کند.

مشکلات جنسی و از دست دادن زیبایی باعث ایجاد عدم اعتماد به نفس می شود. اگر واژن دارای چین و چروک، شل شدگی و افتادگی شده و این روش برای بهبود، شکل و حجم و سفتی بیکینی بسیار تاثیر دارد. اگر شماهم به دلایلی از شکل طبیعی ناحیه تناسلی خود راضی نیستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا چگونگی تزریق چربی به بیکینی، کاربرد، عوارض و مراقبت‌های بعد از آن را بررسی کنیم.

تزریق چربی به بیکینی چیست؟

در این فایل صوتی دکتر مژده نامداری درباره تزریق چربی، مراقبت های بعد از عمل و مزایای تزریق چربی به ناحیه تناسلی صحبت می کنند.

کلمه labia به معنای لب است. Labia majora اصطلاح پزشکی برای لب های خارجی است که دهانه واژن را احاطه کرده اند. این در اصل یک جفت چین برجسته پوست در دو طرف دهانه واژن است که در اکثر زنان توسط مو پوشانده شده است. لب های داخلی یا لب های کوچک و همچنین دهانه های واژن و مجرای ادرار را محصور و محافظت می کند. مونس پوبیس تپه ای از بافت چربی بر روی استخوان شرمگاهی است که با موهای ناحیه تناسلی پوشیده شده است.

بزرگ کردن لابیا با انتقال چربی یک عمل زیبایی برای حجم دادن به لابیا بزرگ (لب های خارجی) برای ظاهری جوان و زیبا است. پیری طبیعی، کاهش تولید کلاژن، بارداری، زایمان و یائسگی ممکن است به کاهش حجم در لابیاها کمک کنند. افزایش لابیا با انتقال چربی اغلب با سایر روش‌های جوان‌سازی واژن مانند درمان‌های انرژی لیزر یا سفت کردن فرکانس رادیویی ترکیب می‌شود.

تزریق چربی به لابیا ماژورا در تهران
بیشتر بدانید

تاثیر تزریق چربی به واژن

جوان سازی واژن با تزریق چربی

جوان‌سازی واژن با تزریق چربی تنها جنبه زیبایی ندارد. بسیاری از زنان از خشکی واژن، مقاربت دردناک رنج می‌­برند. این روش در حقیقت جنبه درمانی نیز دارد. فواید تزریق چربی به بیکینی عبارتند از:

  1. رفع شل شدگی و افتادگی پوست واژن
  2. رفع چین و چروک لابیا
  3. اصلاح تقارن لابیا
  4. افزایش اعتماد به نفس و رضایت جنسی
  5. از بین بردن خشکی واژن
  6. سفت شدن و روشن شدن لابیا
  7. کمک به رفع بی اختیاری ادرار
  8.  کمک به آنورگاسمی

روش انتقال چربی به واژن چگونه انجام می شود؟

عمل تزریق چربی یک روش کم تهاجمی است. این روش را می توان با بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام داد. جوان‌سازی ناحیه تناسلی زنانه با تزریق چربی در سه فرایند انجام می شود:

  • استخراج چربی (لیپوساکشن)
  • پردازش چربی (سانترفیوژ)
  • تزریق چربی

نحوه انجام تزریق چربی به ناحیه تناسلی

مرحله اول: استخراج چربی

چربی از بدن خود فرد دریافت می‌ شود. ابتدا جراح با ایجاد سوراخ های کوچک (کانول های نازک) در شکم یا پهلو یا ران پا چربی را خارج می کند. پزشک ناحیه لیپوساکشن را با دقت بخیه می زند تا مطمئن شود که هیچ گونه اسکار جراحی ایجاد نمی کند.

مرحله دوم: پردازش چربی

در این مرحله چربی استخراج شده تحت سانترفیوژ قرار می گیرد تا مواد اضافی، زائد و سلول‌های مرده از آن خارج شود. معمولا چربی را با محلول نمکی استریل شست‌وشو می‌دهند و سلول‌های چربی را از سلول‌های خونی جدا می‌کنند. در این فرآیند سلول‌های ناکارآمد و مضر دور ریخته می شوند زیرا این نوع چربی‌ها می‌توانند ماندگاری روش تزریق چربی به واژن را کاهش دهند.

مرحله سوم: تزریق چربی

در پایان چربی با یک کانول به صورت قطرات کوچک در سراسر بافت زیر جلدی ناحیه گیرنده مجدداً تزریق می‌­شود. این تزریق قطرات کوچک برای اطمینان از خون­ رسانی خوب به هر قطره چربی است تا پیوند چربی بتواند زنده بماند. میزان تزریق چربی به لابیلا ماژور به وسیله متخصص زنان بر حسب سی­سی اندازه گیری می‌­شود و در نهایت با توجه به مشخصات بیمار و ناحیه ­ای از بدن که چربی فرآوری شده در آن تزریق می­‌شود متفاوت است.

پاسخ به سوالات متداول در خصوص تزریق چربی به واژن (لابیا)
بیشتر بدانید

مراقبت های بعد از عمل تزریق چربی به بیکینی

برای بهبودی پس از انتقال چربی باید 1 تا 2 روز از کار خود مرخصی بگیرید. ممکن است برای کمک به کاهش ناراحتی در دوره پس از جراحی، داروهای مسکن تجویزی دریافت کنید. مانند تمام جراحی‌ها، به شما توصیه می‌شود که برای 3 هفته از فعالیت‌های سنگین از جمله ورزش و رانندگی طولانی مدت اجتناب کنید. از آنجایی که ناحیه تناسلی درگیر است، همچنین باید از رابطه جنسی خودداری کنید و به مدت 4 تا 6 هفته از استفاده از تامپون خودداری کنید.

از دیگر مراقبت های بعد از تزریق مصرف آنتی بیوتیک و عدم مصرف الکل و سیگار می باشد. از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین استفاده نشود. به طور معمول حدود یک هفته زمان بهبودی پس از افزایش لابیا با انتقال چربی وجود دارد. تورم و کبودی در این مدت با کمک کمپرس خنک برطرف می شود. دکتر مژده نامداری مصرف مایعات زیاد قبل و بعد از تزریق را توصیه می کنند. در صورت وجود خونریزی غیرطبیعی، باید فورا به پزشک مراجعه کنید.

چه کسانی نباید تزریق چربی به واژن انجام دهند؟

  • کسانی که بیماری خود ایمنی مانند لوپوس و تیروئیدیت دارند.
  • دارای سابقه سکته قلبی و مغزی
  • زنانی که در دوران بارداری و شیردهی هستند.
  • کسانی که دارای عفونت فعال واژن و زگیل تناسلی دارند
  • افرادی که دیابت، ام اس و بیماری زمینه ای و سرطان دارند.

هزینه تزریق چربی به بیکینی چقدر است؟

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

02122884654 09374053325


صفحه اینستاگرام دکتر مژده نامداری

قیمت تزریق چربی و ژل متفاوت است. بستگی به هزینه کلینیک، میزان افتادگی و لاغری واژن، نوع و اندازه ژل مصرفی متغیر است. تکنیک استخراج و اینکه فرایند و تزریق چربی چیست، و از همه مهم‌تر اینکه پزشک شما چه کسی است، نیز بر روی قیمت تاثیر دارد.

مراقب قبل و بعد از تزریق چربی به واژن
بیشتر بدانید

میزان ماندگاری تزریق چربی به بیکینی چقدر است؟

ماندگاری چربی به طور معمول به حجم چربی تزریقی، وضعیت جسمی فرد، سرعت جذب چربی بدن و تعداد دفعات تزریق بستگی دارد. در تزریق چربی به ناحیه تناسلی چون چربی از خود بافت بدن گرفته می شود دستگاه ایمنی بدن چربی را پس نمی زند و به طور طبیعی چربی را در طول زمان جذب می کند. میزان ماندگاری بین 6 ماه تا 3 سال متغیر است. گاهی نیاز به 2 تا 3 بار تزریق هست تا ماندگاری زیادی برامون ایجاد شود. معمولا حدود 30 درصد از چربی به طور مادام العمر باقی میماند.

سوالات پر تکرار تزریق چربی به واژن

  • تزریق چربی به واژن بهتر است یا ژل؟

    اکثر متخصصان معتقدند برای ناحیه حساس تناسلی تزریق چربی از ژل بهتر است. زیرا  هم هزینه کمتری دارد و از آن‌جایی که چربی را از بدن خود فرد می‌گیرند، احتمال موفقیت‌آمیز بودن پیوند بسیار بالاست. از طرفی بخش زیادی از چربی‌ها پس از مدتی جذب بدن می‌شوند تا پف و تورم غیر معمول واژن برطرف شود. در حالی‌ که این امکان برای ژل وجود ندارد.

  • آیا تزریق چربی به واژن درد دارد؟

    برای عمل بیمار یا طبق بهوشی عمومی یا بی حسی موضعی قرار میگیرد؛ بنابراین در طی جراحی دردی احساس نمی کند. پس از آن، برای هر گونه ناراحتی و درد خفیفی که ممکن است تجربه کنید، مسکن تجویز می گردد.

  • عوارض تزریق چربی به واژن چیست؟

    عوارض تزریق چربی می تواند عفونت، ورم و التهاب، کبودی و تبدیل چربی به کیست در صورتی که چربی در یک ناحیه مقدار زیادی تجمع پیدا کند می باشد. استفاده از گن به منظور جذب چربی توسط واژن توصیه می شود.

  • آیا تزریق چربی به لابیا اسکار بر جای می گذارد؟

    جراحان از زخم‌های سوراخ بسیار ریز برای تزریق چربی با استفاده از کانول‌های کوچک (لوله‌ها) در طول فرآیند انتقال چربی استفاده می‌کنند. همچنین سوراخ ها تا حد امکان در مکان های نامحسوس انجام می شود. در نتیجه، جای زخم روی لب های بزرگ و اندام تناسلی اطراف آن به سختی قابل مشاهده است.

دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

2 دیدگاه ها
  1. زهرا عباسیان

    برای تزریق ژل پیش خانم دکتر مراجعه کردم بسیار راضی بودم.

    پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب