دکتر مژده نامداری / بارداری و زایمان / زایمان طبیعی / فیلم باز شدن دهانه ی رحم در زایمان طبیعی
مدت زمان مطالعه ۱ دقیقه

فیلم باز شدن دهانه ی رحم در زایمان طبیعی

باز شدن دهانه ی رحم در زایمان طبیعی

میزان باز شدن دهانه ی رحم در همه ی خانم ها یکسان نیست، معمولا خانم‌هایی که قبلا تجربه زایمان طبیعی را داشتند، ممکن است از همان ابتدای بارداری به اندازه ی 1 تا 2 انگشت دهانه ی رحمشان باز باشد. مراحل زایمان طبیعی به چند بخش تقسیم می شود که مرحله ابتدایی باز شدن دهانه رحم شامل دو بخش است:

  1. بخش اول که به به دردهای ابتدایی، درد این مرحله به خاطر نازک شدن دهانه رحم اتفاق می‌افتند و باعث باز شدن آرام دهانه رحم تا 1 تا 2 انگشت می‌شود.
  2. بخش دوم با عنوان دردهای فعال می‌شناسند و باعث باز شدن دهانه رحم از ۴ سانتی‌متر به ۷ سانتی‌متر خواهد شد. که در مقایسه با درد مرحله اول، شدت این درد به‌مراتب بیشتر است.

در فیلم زیر نحوه باز شدن دهانه ی رحم در زایمان طبیعی را به طور کامل مشاهده کنید:

 

دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب