دکتر مژده نامداری / بیماری های زنان / دکتر زنان طرف قرارداد بانک کشاورزی
مدت زمان مطالعه ۷ دقیقه

دکتر زنان طرف قرارداد بانک کشاورزی

دکتر زنان طرف قرارداد بانک کشاورزی

دکتر مژده نامداری از معتبرترین پزشکان و متخصصان در زمینه جراحی زنان، زایمان و نازائی در خیابان شریعتی، میرداماد تهران است که با بانک کشاورزی قرارداد همکاری دارد. دکتر نامداری دارای بورد تخصصی جراحی زنان، زایمان و نازائی (ن.پ 117635) همچنین دارای مدارک معتبر بین‌المللی در جراحی‌های زیبایی زنان و لاپاروسکوپی است و مجموعه‌ای کامل از خدمات و جراحی‌های زیبایی را به زیباجویان خود ارائه می‌دهد. ایشان همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه و دارای چندین سال سابقه طبابت و جراحی می‌باشند.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

02122884654 09374053325

آدرس مطب: تهران، شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی متروی شریعتی، کوچه شواری، ساختمان پزشكان رازی، واحد ۱۲

همچنین از طریق اینستاگرام با پزشک متخصص خود در ارتباط باشید و از مطالب مفید ایشان بهره مند شوید.


صفحه اینستاگرام دکتر مژده نامداری

خدمات تخصصی زنان و زایمان

تشخیص درست و به موقع بیماری از مهم‌ترین بخش‌های درمان آن بیماری می‌باشد. پزشک متخصص با تجربه و زبردست مشکلات را سریعا شناسایی کرده و پروسه درمان شروع می‌شود. تشخیص بیماری‌های زنان نیز یکی از مهم‌ترین جنبه‌های مراقبت‌های بهداشتی زنان است که توسط متخصصین زنان و زایمان انجام می‌شود. دکتر نامداری با ارائه خدمات زیر به مراجعین خود بهترین و سریع‌ترین روش‌های درمان و جراحی را ارائه می‌دهند. برخی از این خدمات شامل:

زایمان سزارین

زایمان سزارین دکتر نامداری

پروسه زایمان از حساس‌ترین جراحی‌های زنان برای پزشک و مادر می‌باشد. دکتر نامداری با دانش بالا و تجربه بسیار در انجام زایمان‌ سزارین، خدمات با کیفیتی به مادران ارائه می‌دهد و مادر و خانواده نوزاد دیگر نگران بروز خطرات احتمالی در قبل، حین و بعد زایمان نیستند. دکتر نامداری با همکاری یک تیم مجرب مامایی، خدمات کاملی را به زنان باردار و مادران ارائه می‌دهند. این خدمات شامل مراقبت‌های دوران بارداری، مشاوره‌های تغذیه‌ای، آمادگی برای زایمان و مراقبت‌های پس از زایمان می‌باشد.

عمل زایمان سزارین چگونه است؟
بیشتر بدانید

جراحی‌های کم تهاجمی به کمک لاپاراسکوپی

این جراحی‌ها مانند برداشتن رحم (هیسترکتومی)، برداشتن فیبروم‌ها (میومکتومی) و برداشتن کیست تخمدان می‌باشد. دکتر نامداری با بهره‌گیری از تکنیک‌ها و تجهیزات جدید و پیشرفته لاپاراسکوپی که کمتر تهاجمی هستند، به کاهش درد و زمان بهبودی بیماران کمک می‌کند و بیمار جراحی سبک‌تری را تجربه می‌کند.

تشخیص و درمان HPV

امروزه شاهد افزایش تعداد مبتلایان به زگیل تناسلی (HPV) هستیم که مهم‌ترین عامل آن عدم آگاهی در خصوص بهداشت و تعدد روابط جنسی است. برای آگاهی از ابتلا به این بیماری تنها راه مطمئن آزمایش HPV است. زگیل تناسلی که توسط ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می‌شود، با پیشرفت فناوری درمان‌پذیر شده است. این ویروس می‌تواند با روش‌های درمانی متعددی مانند کرایوتراپی، لیزر و داروهای موضعی درمان شود. همچنین انجام تست HPV و تزریق واکسن گارداسیل به منظور پیشگیری از این بیماری و دیگر بیماری‌های جنسی، از مهم‌ترین خدمات دکتر مژده نامداری می‌باشد.

درمان تنبلی تخمدان

یکی از بیماری‌های رایج بین زنان تنبلی تخمدان یا تخمدان پلی کیستیک است که علاوه بر علائم دردناک و ناخوشایند، موجب ناباروری شخص می‌شود زیرا می‌تواند از تخمک گذاری جلوگیری کند. پزشک متخصص زنان با تشخیص و به کارگیری روش‌های درمان مناسب می‌تواند روند رشد بیماری و علائم آن را کنترل کند.

درمان واژینیسموس و نازایی

واژینیسموس یک اختلال دردناک است که مانع از مقاربت جنسی می‌شود. دکتر نامداری با روش‌های درمانی متنوع از جمله تکنیک‌های فیزیکی و روان‌شناختی، به درمان این مشکل می‌پردازد. همچنین، انجام IUI (تزریق داخل رحمی اسپرم) برای کمک به زوج‌هایی که مشکلات باروری دارند، از خدمات ایشان است. تعیین جنسیت جنین نیز از دیگر خدمات ارائه شده در این زمینه است.

جراحی‌های زیبایی زنان

خدمات جراحی زیبایی زنان شامل طیف گسترده‌ای از روش‌ها مانند لابیاپلاستی، واژینوپلاستی و پرینورافی و … است که با هدف بهبود عملکرد ناحیه تناسلی زنان و همچنین افزایش زیبایی این نقاط انجام می‌شود. خدمات زیبایی ارائه شده توسط دکتر زنان طرف قرارداد بانک کشاورزی دکتر نامداری به شرح زیر است:

  بهترین جراح زیبایی زنان در تهران
بیشتر بدانید

لابیاپلاستی و واژینوپلاستی

از جراحی‌های زیبایی انجام شده توسط دکتر نامداری می‌توان به جراحی لابیاپلاستی و واژینوپلاستی اشاره کرد. لابیاپلاستی باعث کاهش اندازه و تغییر شکل لابیا (لب‌های دستگاه تناسلی) است، در حالی که واژینوپلاستی به تقویت و بازسازی دیواره‌های واژن و همچنین تنگ کردن واژن می‌پردازد. این دو عمل زیبایی را می‌توان به طور همزمان انجام داد و به دلیل حساسیت بالای آنها، دقت زیاد و تجربه بالا از نکات مهم یک جراح است.

پرینورافی

از دیگر جراحی‌های زیبایی مربوطه، جراحی مربوط به ترمیم ناحیه پرینه (ناحیه بین واژن و مقعد) می‌باشد که این بخش در فرد می‌تواند پس از زایمان یا به دلیل افزایش سن، آسیب دیده باشد. دکتر مژده نامداری با به کارگیری آخرین و کم خطرترین متدهای پزشکی، جراحی پرینورافی را برای مراجعین خود انجام می‌دهند.

افتادگی مثانه و رحم

جراحی افتادگی مثانه با بازگرداندن مثانه به موقعیت طبیعی خود در لگن، افتادگی مثانه را برطرف می‌کند. در حین این جراحی، ترمیم افتادگی رحم و واژینوپلاستی هم انجام می‌شود و این همزمانی عمل‌ها با یکدیگر نیاز به جراح چیره دست و باتجربه دارد؛ پس با خیالی آسوده مشکل افتادگی مثانه خود را با مراجعه به دکتر نامداری برطرف کنید.

تزریق ژل و چربی بیکینی

تزریق ژل به لابیا و یا تزریق چربی به واژن برای بهبود ظاهر ناحیه بیکینی و افزایش حجم و شادابی پوست آن استفاده می‌شوند. برند و کیفیت ژل و چربی مورد استفاده در این عمل، از اهمیت بسیاری برخوردار است پس به این مورد توجه زیاد بفرمایید.

خدمات زیبایی صورت

خدمات زیبایی صورت

جوانسازی پوست صورت و بدن یکی از روش‌های زیبایی است که به تولید کلاژن و الاستین پوست کمک می‌کند و روند پیری و چین و چروک را کاهش می‌دهد و به طرز چشم‌گیری پس از مدت کوتاهی سبب جوانسازی صورت شما می‌شود. خدمات دکتر نامداری در این زمینه عبارتند از:

تزریق ژل و بوتاکس

برای کاهش و از بین بردن چین و چروک‌ها و افزایش حجم قسمت‌های مختلف صورت، تزریق ژل و بوتاکس از تکنیک‌های مؤثر هستند. دکتر نامداری با استفاده از بهترین مواد و کمترین میزان ژل، این خدمات را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. نمونه‌ای از لیفت گونه و تزریق خط خنده با حداقل ژل ممکن برای زیباجوی عزیز را در عکس زیر می‌بینیم.

دکتر متخصص زنان طرف قرارداد بانک صادرات در تهران
بیشتر بدانید

لیفت گونه و تزریق خط خنده با حداقل ژل ممکن

مزوژل و کربوکسی‌تراپی

مزوژل برای آبرسانی و تغذیه پوست استفاده می‌شود و کربوکسی‌تراپی که شامل تزریق دی‌اکسید کربن به زیر پوست است، به بهبود جریان خون و کاهش سلولیت کمک می‌کند. البته قابل اشاره است که استفاده از مواد مرغوب و برندهای معتبر بسیار مهم است و به روند درمان و زیبایی شما سرعت می‌بخشد.

مزونیدلینگ و مزوتراپی

داشتن جوش و آکنه روی صورت از شایع ترین بیماری‌ها و ضایعات پوستی است. از موثرترین روش‌های درمان این مشکل مزونیدلینگ و مزوتراپی است. این روش‌ها برای تحریک تولید کلاژن و بهبود بافت و ظاهر پوست استفاده می‌شوند. مزونیدلینگ شامل استفاده از سوزن‌های ریز برای ایجاد زخم‌های کوچک و تحریک فرآیند بهبود پوست است، در حالی که مزوتراپی شامل تزریق مواد مغذی به لایه‌های مختلف پوست است.

برداشتن خال و زگیل

از بین بردن ضایعات پوستی مانند خال‌ها و زگیل‌ها با روش‌های ایمن و موثر انجام می‌شود که باعث بهبود ظاهر پوست و افزایش اعتماد به نفس می‌شود.

دکتر زنان طرف قرارداد بانک کشاورزی

خانم دکتر مژده نامداری، دکتر زنان طرف قرارداد با بیمه بانک کشاورزی در شریعتی، میرداماد تهران، در زمینه‌های پزشکی نام برده از جمله مراقبت‌های پیشگیرانه، تشخیص و درمان بیماری‌های زنان، مراقبت‌های بارداری و زایمان و جراحی زیبایی زنان فعالیت می‌کند. با استفاده از خدمات پزشک زنان طرف قرارداد بانک کشاورزی در این مطب، مراجعین می‌توانند از مشاوره‌های حرفه‌ای در زمینه بهداشت زنان، آزمایشات دوره‌ای، سونوگرافی، مراقبت‌های دوران بارداری و پس از زایمان و درمان مشکلات زنان با بهترین کیفیت و دقت پزشک بهره‌مند شوند.

سوالات متداول درباره دکتر مژده نامداری

  • بیمه های طرف قرارداد دکتر مژده نامداری

    دکتر مژده نامداری طرف قرارداد با بیمه بانک صادرات، سپه، تجارت و کشاورزی هستند.

  • آدرس مطب دکتر مژده نامداری کجاست؟

    آدرس مطب دکتر نامداری در خیابان شریعتی تهران، روبرو مترو شریعتی، کوچه شواری، ساختمان پزشکان رازی، طبقه سوم، واحد 12 است.

  • چطور میتوانم از مطب دکتر مژده نامداری نوبت بگیرم؟

    جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری در روز های شنبه تا چهارشنبه 20-16 و پنج شنبه 13-10 از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

    02122884654 09374053325

  • دکتر مژده نامداری در چه زمینه ی پزشکی فعالیت دارند؟

    دکتر مژده نامداری متخصص زنان، زایمان و نازایی هستند؛ همچنین دارای مدرک لاپاروسکوپی، مدرک بین‌المللی جراحی‌های زیبایی زنان مانند لابیاپلاستی، واژینوپلاستی، پرینورافی و… همچنین دارای مدرک انجام جراحی زیبایی لیزر، بوتاکس و فیلر صورت را دارند.

  • آیا بیمه های درمانی جراحی زیبایی را پوشش می دهند؟

    متاسفانه بسیاری از شرکت های بیمه هزینه جراحی زیبایی پلاستیک را پرداخت نمی کنند.

  • هزینه عمل لابیاپلاستی چگونه تعیین می شود؟

    هزینه جراحی لابیاپلاستی، همانند سایر جراحی‌های زیبایی، نسبت به متغیرهای متعددی اعم از نوع روش جراحی، مکان انجام عمل، تجربه پزشک و انتظارات شما متغیر است. البته هزینه عمل به وسیله لیزر یا دستگاه RF مناسب تر از جراحی است. جهت دریافت مشاوره و بررسی شرایط شما با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

    02122884654 09374053325

برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
تماس با مطب