دکتر مژده نامداری / مقالات / هزینه عمل واژینوپلاستی
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

هزینه عمل واژینوپلاستی

هزینه عمل واژینوپلاستی

همانطور که مشاهده می کنید امروزه بیش از گذشته زیبایی حتی در ظاهر اندام تناسلی هم برای خانم ها اهمیت دو چندانی پیدا است به همین منظور برای افزایش جذابیت و  لذت در حین برقراری رابطه جنسی شان به انجام انواع عمل های جراحی و غیر جراحی واژن می پردازند. زیرا زنان در طی گذراندن پروسه های اندام تناسلی شان دست خوش تغییراتی مثبت و منفی می شود. بارداری و زایمان که حس ناب مادری و خلقت را به آن ها اعطا می کند، شل شدگی و افتادگی واژن را نیز به همراه دارد. عمل تنگی واژن یا همان واژینوپلاستی یکی از جراحی های زیبایی زنانه است که موجب بهبود کمیت و کیفیت زندگی خانم ها می شود. حال آن که روز به روز نیز بر تعداد متقاضیان انجام آن نیز افزوده می شود و در عین حال افرادی که قصد انجام آن را دارند دغدغه های در مورد قیمت و هزینه های مربوط به این جراحی دارند به همین منظور در این مقاله قصد داریم در مورد هزینه عمل واژینوپلاستی بیشتر توضیح دهیم. با ما همراه باشید:

هزینه عمل زیبایی واژن

در مورد هزینه عمل های زیبایی زنانه بهتر است بدانید که بسیاری از متخصصین این حوزه قیمت مشخصی را برای همه افراد در نظر نمی گیرند، این گونه نمی توان قیمتی واحد از این نوع جراحی زیبایی در اختیارتان قرار داد اما در ادامه  به برخی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در هزینه ها اشاره خواهیم کرد:

  • دستمزد جراح، شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که چرا دستمزد فلان جراح کم تر از فلانی است، در ادامه می فهمید که چرا؟ میزان تخصص، تبحر، تجربه کاری و تعداد عمل های موفقیت آمیز هر پزشکی می تواند جزو پارامتر های  تعیین دستمزد شان باشد. پس از متخصص و جراح زیبایی زنانی کمک بگیرید که در تمامی این موارد مذکور سرآمد باشد و در مورد انتخاب بهترین متخصص زنان در تهران هیچ گونه تعلل و تردیدی به خرج ندهید حتی از بابت هزینه ها، زیرا این عمل به دلیل حساسیت و ظرافت بالای که دارد تبحر و تخصصی بالای را می طلبد.
  • جراحی با بیهوشی یا بی حسی، هر کدام به نوبه ای در تعیین قیمت ها تاثیر گذار هستند و جراحی که تحت بیهوشی عمومی قرار بگیرد حتما هزینه ی بیشتری نسبت به بی حسی دارد.
  • نوع تکنیک به کار رفته در عمل که بسته به شرایط فیزیکی افراد متفاوت است هم می تواند تاثیر به سزایی در برآورد هزینه ها بر جای بگذارد.
  • مکان انجام عمل جراحی، معمولاٌ مکان انجام عمل جراحی در میزان هزینه ها دخیل است چرا که انجام جراحی در مطب یا کلینیک یا در بیمارستان بسیار متفاوت است.
  • نوع بیمارستان از لحاظ دولتی یا خصوصی بودن، آن دسته از افرادی که قصد انجام چنین عمل جراحی را دارند و بیمارستان های خصوی را برای انجام آن انتخاب می کنند مستحضر هستند که هزینه ها صعودی می شود.
  • انجام عمل های ترکیبی، گاهی اوقات مراجعین درخواست انجام عمل های ترکیبی دارند که به عنوان مثال: انجام همزمان عمل جراحی واژینوپلاستی با لابیاپلاستی که با یک جراحی دو عمل به طور همزمان انجام می شود. به دلیل طولانی تر بودن زمان جراحی و دقت و تجربه بالای مصرف شده در آن کمی بیشتر از هزینه صرف شده در یک نوع جراحی زیبایی است.
  • تعداد روز بستری، زمانی که در یک بیمارستان خصوصی این عمل جراحی زیبایی را انجام داده اید تعداد روز های اقامت در بیمارستان نیز می تواند باعث افزایش هزینه های تان شود.
جراحی واژینوپلاستی در تهران
بیشتر بدانید

نکات طلایی در مورد جراحی زیبایی زنان

  • برای این که عمل جراحی واژینوپلاستی را با موفقیت بگذارنید نیاز است یکسری مراقبت های ویژه ی بعد از عمل را به خوبی رعایت کنید.
  • در ابتدا لازم به ذکر است که سیستم خون رسانی دستگاه تناسلی زنان بسیار خوب است و خبر خوب این که روند بهبودی آن ها سریع تر از سایر نقاط بدن پیش می رود. به همین دلیل است که عموماٌ دوران نقاهت تمامی عمل جراحی زیبایی زنانه بسیار کوتاه تر است. این زمان بین 5_7 روز می باشد.
  • توجه داشته باشید که بخیه های این نوع عمل جراحی قابل جذب هستند و نیازی به کشیدن بعد از ترمیم ندارد ولی باید مراقب باشید و جای بخیه ها را مداوم خشک و تمیز نگه دارید.

نکته نهایی

چنانچه سوال یا پیشنهادی در مورد این متن داشته اید می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر و یا حتی بخش دیدگاه های وب سایت رسمی خانم دکتر مژده نامداری مطرح کنید.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

02122884654 09374053325


صفحه اینستاگرام دکتر مژده نامداری

برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب