دکتر مژده نامداری / مقالات / مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن
مدت زمان مطالعه ۷ دقیقه

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن

زیبایی در ناحیه تناسلی در افزایش اعتماد به نفس زنان و بهبود کیفیت رابطه جنسی آن ها بسیار موثر است برای زیبایی واژن و اندام تناسلی انواع جراحی های زیبایی از جمله تنگ کردن واژن، لابیاپلاستی، پرینورافی، تزریق ژل به واژن و… انجام می شود. تیرگی های پوست در واژن یکی از دغدغه های مهم در زمینه زیبایی ناحیه تناسلی برای زنان به شمار می رود. در این مقااله با معرفی کربوکسی تراپی به عنوان روشی موثر و کم عارضه برای رفع تیرگی و لک های پوستی و بیان مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن اطلاعات مفیدی با استفاده از منابع مختلف معتبر و علمی در اختیارتان قرار می دهیم.

کربوکسی تراپی واژن چیست؟

از روش کربوکسی تراپی برای رفع تیرگی های پوست در مناطق مختلف بدن انجام می شود اساس انجام کربوکسی تراپی تزریق کربن دی اکسید به بافت های زیرین پوست از طریق سوزن های کوچک دستگاه کربوکسی تراپی است.

درمان تیرگی واژن با روش کربوکسی تراپی در زنان به دلیل تاثیرگذاری و عوارض محدود، از محبوبیت بالایی برخوردار است.تزریق کربن دی اکسید به پوست، خون رسانی به بافت را افزایش می دهد با باز شدن عروق خونی و افزایش اکسیژن رسانی به بافت، تغذیه و رشد و ترمیم سلول ها افزایش می یابد و در نتیجه مشکلات پوستی موجود در منطقه مورد نظر، به حد زیادی اصلاح می شود. کربوکسی تراپی واژن برای رفع چروک و شل شدن پوست واژن و سلولیت نیز کاربرد دارد.

مکانیسم عمل کربوکسی تراپی

دلیل اصلی بروز عارضه و آسیب های پوستی و طولانی بودن اثر زخم روی پوست، کم بودن گردش خون در آن قسمت از بدن می باشد. در روش کربوکسی تراپی با ایجاد تغییراتی در حجم کربن دی اکسید موجود در سلول های بافت باعث تغییر جریان خون و گردش بیشتر در آن منطقه می شود. کربن دی اکسید به عنوان محصول تنفس سلولی و ماده ی سمی از بدن دفع می شود و سلول های بدن حین تنفس سلولی از گلبول های قرمز خون  اکسیژن جذب کرده و دی اکسید کربن را به خون منتقل می کنند.

کربوکسی تراپی برای بازسازی پوست ریزش مو
بیشتر بدانید

در کربوکسی تراپی با تزریق کربن دی اکسید به بافت تراکم دی اکسید کربن بالا می رود و جریان خون برای تصفیه سلول ها و اکسیژن دهی افزایش می یابد. در نتیجه تیرگی های پوست بر اثر کمبود جریان خون درمان می شود.

امکان انجام کربوکسی تراپی در قسمت هایی از بدن مانند پلک، صورت، گردن، بازوها، معده، باسن و پاها و… نیز وجود دارد.

در این مقاله بیشتر به بررسی کربوکسی تراپی واژن پرداخته می شود.

دستگاه کربوکسی تراپی

دستگاه کربوکسی تراپی به طور معمول دارای مخزنی برای نگهداری کربن دی اکسید است که این مخزن  با لوله ها به جریانی برای کنترل میزان کربن دی اکسید متصل می شود. میزان سرعت انتقال کربن دی اکسید به تشخیص پزشک قابل تغییر و تنظیم است.

گاز کربن دی اکسید از مخزن خارج می شود و پس از دستگاه تنظیم کننده به لوله ای فیلتردار و استریل منتقل می شود و پس از اطمینان از خلوص با یک سوزن باریک توسط پزشک به پوست بیمار تزریق می شود.

درمان سلولیت با کربوکسی تراپی

زمانی که گاز کربن دی اکسید به سلول های بافت چربی تزریق می شود به دلیل بالا رفتن حجم کربن دی اکسید موجود در سلول ها، سیستم ایمنی بدن سلول های چربی را سمی و آلوده قلمداد می کند و آن ها را از بین می برد.

مدت زمان ماندگاری کربوکسی تراپی

مدت زمان ماندگاری کربوکسی تراپی واژن به عوامل متعددی از جمله سن بیمار، جنس و ویژگی های پوست و واکنش پوست به تزریق کربن دی اکسید بستگی دارد. عوامل محیطی و آلودگی هایی از قبیل مصرف دخانیات در ماندگاری اثر کربوکسی تراپی تاثیر سوء دارد. با توجه به موارد فوق می توان گفت: با انجام کربوکسی تراپی در ناحیه واژن خود می توانید تا میانگین به مدت 6 ماه از مزایای آن بهره مند شوید.

معمولاٌ افراد برای کسب بهترین نتیجه ممکن در تعداد دفعات بیشتر این روش استفاده می کنند، به طوری که بین 6_10 جلسه کافی خواهد بود و هر جلسه هم مدت زمانی بین 10_25 دقیقه طول می کشد تا نتایجی مثبت حاصل شود.

کربوکسی تراپی سلولیت
بیشتر بدانید

موارد منع استفاده از روش کربوکسی تراپی واژن

همانطور که در مباحث پیشین بدان اشاره شد، کربوکسی تراپی واژن در موارد مختلف درمانی و زیبایی استفاده می شود، اما در نظر داشته باشید که متسفانه برخی از افراد با شرایطی که در ذیل بدان اشاره خواهد شد، از این روش برای زیباسازی ناحیه واژن و حتی درمان آن نمی توانند کمک بگیرند، زیرا احتمال بروز خسارات و عوارض جانبی بیشتری برای شان وجو.د دارد.

  1. افرادی که به بیماری های قلبی عروقی مبتلا هستند.
  2. آن دسته از کسانی که از بیماری های حاد تنفسی رنج می برند.
  3. افراد مبتلا به سندروم خونریزی های غیر قابل کنترل نیز نمی توانند از این روش درمانی بهره مند شوند.
  4. خانم های که عفونت قارچی یا باکتریایی در ناحیه واژن خود دارند که باید پس از اتمام دوره درمانی از این روش استفاده کنند.
  5. کسانی که میزان قند خون بالای و دیابتی کنترل نشده دارند.
  6. افرادی که از کم خونی شدید رنج می برند.
  7. زنانی که در حال حاضر تحت دارو درمانی از طریق شیمی درمانی هستند.
  8. حتی خانم های باردار و شیرده هم انجام این کار را باید به بعد از اتمام دوره پیش رو موکول کنند.

عوارض کربوکسی تراپی واژن

کربوکسی تراپی واژن از روش های کم عارضه ی درمان و زیبایی واژن محسوب می شود و بعد از تزریق کربن دی اکسید امکان درد خفیف، سوزش و گز گز شدن پوست در منطقه تحت درمان وجود دارد و در برخی موارد کبودی خفیفی نمایان می شود که پس از مدت کوتاهی بهبود می یابد.

هزینه کربوکسی تراپی واژن چقدر است؟

با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است این روش درمانی_ زیبایی هم همانند سایر روش های مشابه خود به میزان نیاز فرد کاندیدا و گستردگی محل درمان و هم چنینی نوسانات قیمتی که با آن رو به رو هستیم، بستگی دارد. پس اگر شما هم تصمیم به انجام این روش گرفته اید پیشنهاد می کنیم قبل از آن برای دریافت مشاوره و کسب آگاهی در مورد تمامی ابعاد آن علاوه بر مطالعه چنین مقالاتی، به بهترین متخصص زنان و زایمان در تهران مراجعه کرده و حتی در ان جلسه می توانید در مورد هزینه های مربوط به آن نیز سوال کنید.

درمان کربوکسی برای حلقه های سیاه زیر چشم
بیشتر بدانید

دکتر مژده نامداری، متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران، با استفاده از جدیدترین روش ها و تکنیک های پزشکی آماده ی ارائه خدمات درمانی به شما عزیزان در زمینه کربوکسی تراپی واژن می باشد.
جهت تماس و برقرای ارتباط می توانید با شماره 22884654-021 تماس حاصل فرمایید.
صفحه اینستاگرام دکتر مژده نامداری

در نتیجه

اگر برای درمان تیرگی واژن خود از پماد و کرم های گوناگونی با هزینه های زیاد استفاده کرده اید و نتیجه ای حاصل نشده است، نگران نباشید با روش کربوکسی تراپی واژن، امکان رفع تیرگی ها و رسیدن به زیبایی مورد نظر وجود دارد. توجه داشته باشید انجام هر کدام از روش های زیبایی واژن چه به صورت جراحی و بدون جراحی مستلزم انتخاب فردی متخصص و متبحر است چرا که در حال حاضر با توجه به گرایش صعودی بسیاری از بانوان از گذشته تا کنون فضای برای افراد سودجو غیر متخصص ایجاد شده است. به همین منظور لذا ضروری است قبل از انجام آن از تخصص و مهارت پزشک انتخابی خود اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بخوانید: درمان خشکی واژن

برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب