دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / کربوکسی تراپی و مراقبت از پوست صورت
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

کربوکسی تراپی و مراقبت از پوست صورت

کربوکسی تراپی و مراقبت از پوست صورت

کربوکسی تراپی سریع و موثر است، زیرا نتایج آن پس از اولین ویزیت قابل مشاهده است. برای رسیدن به نتیجه طولانی مدت، لازم است یک چرخه 6-10 درمان (یک بار در هفته) انجام شود و نتیجه به مدت 8-12 ماه حفظ شود.

کربوکسی تراپی صورت کلیدی برای داشتن پوستی درخشان و جوان است. درمانی که در طی آن هیپودرم با مقدار لازم دی اکسید کربن (CO2) تزریق می شود. سپس عملکرد عروق به شدت تشدید می شود، رگ های خونی منبسط می شوند و در نتیجه جریان خون بالاتر به بافت های عضلانی و چربی تضمین می شود. تراپی انقلابی بدون سوزن CO2 کربوکسی ما به افزایش متابولیسم پوست و تولید طبیعی اکسیژن کمک می کند و آبرسانی عمیقی به پوست می دهد. پوست پس از اولین استفاده به طور چشمگیری روشن تر، شاداب تر، یکنواخت تر، دارای خطوط کمتر و انعطاف پذیر به نظر می رسد. همچنین برای درمان کبودی، تورم و آکنه موثر است.

فیشال برای:

  • جوانسازی شدید پوست و توقف فرآیندهای پیری زودرس.
  • کاهش چین و چروک و عمق آنها.
    کربوکسی تراپی و مراقبت از پوست صورت

    کربوکسی تراپی و مراقبت از پوست صورت

  • بهبود فرآیندهای بازسازی پوست.
  • کاهش لکه های رنگدانه و حلقه های سیاه زیر چشم.
  • پوست صاف تر، منافذ کوچکتر و کانتور صورت برجسته تر.
  • کاهش تورم پوست.
  • پیشگیری از مویرگ های قابل مشاهده پوست.

CO2 کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی CO2 یک فناوری جدید اصلاح کننده ضد پیری پوست است. این پیشرفت درمانی حباب های فعال کننده ای تولید می کند که حاوی فرمول اختصاصی است که پوست را برای بازگرداندن زیبایی، انرژی و سلامت تحریک می کند. حباب های فعال بدون تزریق جذب پوست می شوند تا اکسیژن و توانایی پوست در جذب مواد مغذی لازم و از بین بردن سموم مخرب افزایش یابد.

CO2 کربوکسی تراپی چگونه کار می کند؟

کربوکسی تراپی CO2 به افزایش متابولیسم پوست و تولید طبیعی اکسیژن کمک می کند و آبرسانی عمیق را فراهم می کند. پوست پس از اولین استفاده به طور چشمگیری روشن تر، شاداب تر، یکنواخت تر، دارای خطوط کمتر و انعطاف پذیر به نظر می رسد. این درمان برای درمان کبودی، تورم و آکنه نیز موثر است. CO2 باعث افزایش عرضه اکسیژن (O2) می شود که برای متابولیسم سلولی حیاتی است. هنگامی که CO2 بین ژل و ماسک تولید می شود، ژل آن را حفظ کرده و به پوست منتقل می کند. هنگامی که پوست CO2 را جذب می کند، واکنش های فیزیولوژیکی را شروع می کند که وضعیت پوست را بهبود می بخشد.

چگونه ناحیه تناسلی را سفید و روشن کنیم ؟
بیشتر بدانید

کربوکسی CO2 تراپی چه چیزی را درمان می کند؟

با استفاده از کربوکسی تراپی دی اکسید کربن، یک دگرگونی قابل مشاهده در پوست را تجربه خواهید کرد، با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست پس از یک بار درمان. تراپی کربوکسی CO2 به روشن شدن، حجیم شدن و سفت شدن پوست، پاکسازی منافذ و حذف سموم کمک می کند. کربوکسی CO2 به یک وازوپرسور فعال تبدیل می‌شود و این واکنش گردش خون را فعال می‌کند که می‌تواند برای روشن کردن پوست صورت مفید باشد. این درمان می تواند لکه های قهوه ای مانند کک و مک را درمان کند و همچنین رنگ پوست را افزایش دهد. این می تواند یک درمان مستقل باشد یا با هر صورت همراه شود.

در صورتی که مایل به کربوکسی تراپی  و مراقبت از پوست با روشهای  مدرن جراحی در تهران هستید، می توانید به مطب دکتر نامداری مراجعه و از تخصص خانم دکتر مژده نامداری، جراح و متخصص زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت دریافت مشاوره و دریافت نوبت معاینه با شماره های 02122884654 و 02122884654 تماس حاصل فرمایید.

صقحه اینستاگرام دکتر مژده نامداری

به زودی نتایج ماسک کربن دی اکسید کربن را می بینم؟

درمان کربوکسی CO2 یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال درمان هایی هستند که نتایج آنی را ارائه دهند. پس از یک بار درمان، نتایج فوری از جمله رنگ پوست یکنواخت تر، صاف کردن چین و چروک های ظریف و پوست بسیار نرم را خواهید دید. نتایج تجمعی هستند، بنابراین هرچه بیشتر برای درمان کربوکسی CO2 مراجعه کنید، به طور مداوم از پوستی نرم، جوان و جوان لذت خواهید برد. هر زمان که احساس کردید پوست شما می تواند از لیفت استفاده کند، یک درمان کربوکسی تراپی CO2 را با اسپا زیبایی ارگانیک ویلیامزبورگ برنامه ریزی کنید و این درمان را تجربه کنید.

دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب