دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / کربوکسی تراپی / کربوکسی تراپی چگونه انجام می شود و عوارض آن چیست ؟
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

کربوکسی تراپی چگونه انجام می شود و عوارض آن چیست ؟

کربوکسی تراپی چگونه انجام می شود و عوارض آن چیست ؟

عمل های زیبایی زنانه، عمل هایی هستند که برای رفع چروک، تیرگی واژن، افتادگی و شلی واژن و … انجام می شوند. بسیاری از این عمل ها هم جنبه زیبایی و هم جنبه درمانی دارند. عمل های زیبایی زنانه با تکنیک های مختلفی مثل جراحی، لیزر لیدی لیفت و … انجام می گیرد.
یکی از تکنیک های پرکاربرد، موثر و کم هزینه در انجام این عمل های زیبایی، استفاده از کربوکسی تراپی است. در این مقاله قصد داریم شما را با کاربردهای کربوکسی تراپی واژن در تهران آشنا کنیم.

کربوکسی تراپی چگونه انجام می شود و عوارض آن چیست ؟

کربوکسی تراپی چگونه انجام می شود و عوارض آن چیست ؟

کربوکسی تراپی ناحیه تناسلی زنان

یکی از روش های جوانسازی و زیبایی واژن، کربوکسی تراپی است که یک روش بسیار کم تهاجم، طبیعی و بی خطر به حساب می آید. در این روش از تزریق co2 استفاده می شود که یک گاز طبیعی بوده و در بدن ما هم وجود دارد. تزریق این گاز باعث افزایش خونرسانی در محل تزریق و تسریع ترمیم بافت های واژن، استحکام و انعطاف پذیری آن می شود.

کربوکسی تراپی واژن چگونه انجام می شود؟

برای کربوکسی تراپی ناحیه تناسلی باید گاز دی اکسید کربن داخل یا زیر پوست واژن تزریق شود. برای تزریق گاز از سرنگ استفاده می شود. با تزریق دی اکسید کربن، غلظت این گاز در واژن زیاد می شود. بدن به طور طبیعی برای کاهش غلظت co2، خونرسانی و اکسیژن رسانی را به واژن بیشتر می کند.
اکسیژن رسانی به محل تزریق باعث ایجاد عروق خونی جدید، ترمیم زخم ها و تحریک کلاژن سازی در محل تزریق می شود. بدین ترتیب کربوکسی تراپی می تواند به درمان مشکلات واژن یا زیبایی آن کمک کند.

در صورتی که مایل به کربوکسی تراپی واژن یا تنگ گردن واژن با روشهای  مدرن جراحی در تهران هستید، می توانید به مطب دکتر نامداری مراجعه و از تخصص خانم دکتر مژده نامداری، جراح و متخصص زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت دریافت مشاوره و دریافت نوبت معاینه با شماره های 02122884654 و 02122884654 تماس حاصل فرمایید.

مراقبتهای بعد از کربوکسی تراپی واژن

معمولا بعد از کربوکسی تراپی نیازی به انجام مراقبتهای خاصی ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید، نپوشیدن لباس زیر نایلونی و چسبان است. باید محل تزریق از هوای تهویه شده برخوردار باشد. همچنین تا چند ساعت بعد از تزریق نباید به حمام، استخر یا سونا بروید.

معرفی انواع جراحی زیبایی واژن زنان
بیشتر بدانید

عوارض تزریق دی اکسید کربن به واژن

درد و سوزش در محل تزریق گاز یکی از عوارض کاملا طبیعی کربوکسی تراپی واژن است. چند ساعت بعد از تزریق، سوزش و درد بدون مصرف دارو یا هر چیز دیگری از بین می رود. کبودی بعد از تزریق نیز طبیعی است و به خاطر تجمع دی اکسید کربن و خون در واژن ایجاد می شود. کبودی بعد از چند روز تا یک هفته برطرف می شود.

کربوکسی تراپی واژن درد دارد؟

بسیاری از خانم ها نگران درد موقع کربوکسی تراپی هستند. در حالی که درد آن به اندازه درد تزریق آمپول است و درد زیادی ندارد. برای کسانی که به درد حساس هستند، پزشک می تواند قبل از تزریق گاز از پمادهای بی حسی در محل تزریق استفاده کند.

چه کسانی نمی توانند کربوکسی تراپی کنند؟

زنان شیرده یا باردار برای کربوکسی تراپی واژن باید تا پایان بارداری و شیردهی خود صبر کنند. کسانی که کم خونی، مشکلات قلبی-عروقی، دیابت کنترل نشده یا بیماری های حاد تنفسی دارند، نباید درمان با کربوکسی را انجام دهند. زنانی هم که عفونت واژینالی دارند باید کربوکسی تراپی را به بعد از درمان عفونت خود موکول نمایند.

هزینه کربوکسی تراپی واژن در تهران

سرپایی و بدون بستری بودن این تکنیک و همینطور عدم هزینه سفر و اقامت در شهری مثل تهران، باعث شده هزینه کربوکسی تراپی در تهران برای خانمها بسیار کم هزینه تر از کلان شهر های دیگر باشد. یکی دیگر از فاکتورهای موثر در قیمت کربوکسی تراپی واژن، تعداد جلسات آن است که بستگی به وضعیت بدنی، شدت عارضه دارد.
تعیین هزینه دقیق، بعد از معاینه پزشک و مشخص شدن کاری که می خواهید انجام دهید (درمان آتروفی واژن، سفید کردن واژن و …) امکانپذیر است. به طور کلی هزینه کربوکسی تراپی واژن از روشهای دیگری مثل لیزر کمتر است.

برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب