دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / آیا لابیاپلاستی دردناک است؟
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

آیا لابیاپلاستی دردناک است؟

آیا لابیاپلاستی دردناک است؟

آیا لابیاپلاستی دردناک است؟

اکثر بیماران هنگام انجام لابیاپلاستی بیهوشی عمومی را انتخاب می کنند، بنابراین هیچ دردی را احساس نمی کنند. هر گونه ناراحتی یا درد پس از جراحی با داروهایی که پزشک ارائه می دهد کنترل می شود و معمولاً ظرف چند روز از بین می رود. ناراحتی معمولاً نتیجه تورم است که پس از روزهای اول بهبودی کاهش می یابد. در این مقاله میخواهیم به این سوال که آیا لابیاپلاستی دردناک است یا خیر پاسخ دهیم.

اگرچه این قسمت از بدن حساس و ظریف است، لابیاپلاستی دردناک خاصی در نظر گرفته نمی شود.

لابیاپلاستی را می توان در اینجا در کلینیک کادوگان با استفاده از بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی انجام داد. اگر بیمار بی‌حسی موضعی را انتخاب کند، جراحی را می‌توان با یا بدون آرام‌بخش انجام داد.

با این حال، اکثر بیماران هنگام انجام لابیاپلاستی، بیهوشی عمومی را انتخاب می کنند، بنابراین هیچ دردی را احساس نمی کنند. هر گونه ناراحتی یا درد پس از جراحی با داروهایی که پزشک ارائه می دهد کنترل می شود و معمولاً ظرف چند روز از بین می رود. ناراحتی معمولاً نتیجه تورم است که پس از روزهای اول بهبودی کاهش می یابد.

لابیاپلاستی یک عمل ساده است که حدود یک یا دو ساعت طول می کشد. هنگامی که تیم پرستاری متخصص ما از کامل شدن بهبودی اولیه و سلامت بازگشت بیمار به خانه خوشحال شدند، به آنها اجازه داده می شود که با همراهی یکی از دوستان یا اعضای خانواده کلینیک را ترک کنند.

بیمار بدون توجه به نوع بیهوشی مورد استفاده در عمل می تواند همان روز جراحی به خانه برود.

دکتر مژده نامداری، متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران، با استفاده از جدیدترین روش ها و تکنیک های پزشکی آماده ی ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه عمل جراحی لابیا پلاستی می باشد. جهت تماس و برقرای ارتباط می توانید با شماره 22884654-021 تماس حاصل فرمایید.

ریکاوری لابیاپلاستی چقدر دردناک است؟

لابیاپلاستی عمل دردناکی نیست و بیماران توصیه می‌شوند که بلافاصله بیدار شوند. پس از عمل باید مقداری تورم، کبودی و درد را انتظار داشت. بیشتر تورم معمولاً در چند روز اول یا هفته های اولیه برطرف می شود. برخی از تورم های باقیمانده ممکن است برای ماه ها باقی بماند، اما به طور معمول در فعالیت های روزانه تداخلی ایجاد نمی کند. اکثر بیماران بین 4 تا 6 هفته پس از عمل به تمام فعالیت های عادی خود بازگشته اند. جراح شما در مورد طرح مراقبت پس از درمان با جزئیات بیشتری با شما صحبت خواهد کرد.

در هر مرحله از لابیاپلاستی خود چه انتظاری داشته باشید.
بیشتر بدانید

تعدادی کار وجود دارد که بیمار می تواند برای کمک به بهبودی پس از لابیاپلاستی انجام دهد. پوشیدن لباس های گشاد از اصطکاک و تحریک ناحیه آسیب دیده جلوگیری می کند. بیماران باید از ورزش و فعالیت های سخت پرهیز کنند. هر فردی که لابیاپلاستی انجام داده است باید حداقل 4 تا 6 هفته پس از جراحی از رابطه جنسی خودداری کند. همچنین باید به مدت 4 تا 6 هفته از تامپون اجتناب شود. استفاده از حوله های بهداشتی برای اولین دوره قاعدگی پس از جراحی توصیه می شود.

دراز کشیدن با پایین بالا می تواند به کاهش تورم کمک کند. قرار دادن یک کیسه یخ روی لباس زیر «20 دقیقه پوشیدن، 20 دقیقه استراحت» نیز می تواند کمک کننده باشد.

این ناحیه احتمالاً به جای دردناک شدن، دردناک است. اگر لابیاها بعد از جراحی درد دارند، به بیماران توصیه می شود از مسکن استفاده کنند.

خارش بعد از لابیاپلاستی در هفته اول شایع است در حالی که همه چیز در حال بهبود است. با این حال، اگر خارش ادامه یابد، این می تواند نشانه عفونت قارچی یا باکتریایی یا واکنش آلرژیک به دارو باشد. اگر این اتفاق افتاد، لطفا به دنبال مشاوره پزشکی باشید.

دسته ها: لابیاپلاستی
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب