دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / روشن کردن واژن / بهترین روشهای روشن سازی واژن در تهران
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

بهترین روشهای روشن سازی واژن در تهران

بهترین روشهای روشن سازی واژن در تهران

بهترین روشهای روشن سازی واژن در تهران

روشهای متعددی برای روشن سازی ناحیه تناسلی وجود دارد. اما ما در اینجا به بهترین روشهای سفید شدن سریع و قطعی لابیاها اشاره می کنیم. این روشها عبارتند از:

بهترین روشهای روشن سازی واژن در تهران

بهترین روشهای روشن سازی واژن در تهران

وایتنینگ واژن با لیزر لیدی لیفت

از جمله پرطرفدارترین روشهای روشن سازی ناحیه تناسلی در تهران، استفاده از لیزر لیدی لیفت است. از پرتوهای لیدی لیفت برای برداشتن لایه اپیدرم یا رویی پوست واژن استفاده می کنند. پرتوهای این لیزر با نفوذ به رنگدانه های زیر سطح پوست، ملانین آنها را از بین می برد. کاهش ملانین منجر به روشن سازی واژن و کشاله ران می شود. هم اکنون شما می توانید در مطب دکتر نامداری، از خدمات لیزر لیدی لیفت در تهران بهره مند شوید.

در صورتی که مایل به کربوکسی تراپی واژن یا تنگ گردن واژن با روشهای  مدرن جراحی در تهران هستید، می توانید به مطب دکتر نامداری مراجعه و از تخصص خانم دکتر مژده نامداری، جراح و متخصص زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت دریافت مشاوره و دریافت نوبت معاینه با شماره های 02122884654 و 02122884654 تماس حاصل فرمایید.

روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی

برای سفید شدن واژن با این روش، به لابیاها گاز دی اکسید کربن (co2) تزریق می کنند. تجمع این گاز باعث بهبود گردش خون و افزایش کلاژن سازی در لابیاها می شود. به کمک کربوکسی تراپی، ملانین تجمع یافته در لابیاها که باعث تیرگی واژن شده اند، از بین می روند. به علاوه، این روش باعث جوانسازی و رفع چروکهای واژن نیز می شود.
برای خانم هایی که روشن سازی واژن را در تهران انجام می دهند، رفع تیرگی ناحیه تناسلی با لیزر تراپی و کربوکسی به صورت ترکیبی انجام می شود. ترکیب این دو روش نتیجه بسیار خوبی در رفع تیرگی واژن دارد.

جهت دریافت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید، پس از بررسی درخواست شما توسط خانم دکتر مژده نامداری مشاوران کلینیک به شما تماس خواهند گرفت.

چگونه ناحیه تناسلی را سفید و روشن کنیم ؟
بیشتر بدانید

     

    مزایای رفع تیرگی واژن با لیزر لیدی لیفت و کربوکسی

    روشن سازی واژن با لیزر لیدی لیفت و کربوکسی تراپی بسیار سریع جواب می دهد و نتیجه آنها قطعی است. رفع تیرگی واژن با این روشها سرپایی است و در مطب انجام می شود. دیگر مزایای سفید کردن واژن با این دو روش عبارت است از:
    • بدون درد و خونریزی
    • مناسب تمام تایپ های پوستی تیره و روشن
    • بدون عارضه
    • ماندگاری طولانی
    • جوانسازی واژن
    • سفید شدن و زیبایی لابیاها
    همچنین، رفع تیرگی واژن و کشاله ران باعث افزایش اعتماد بنفس و میل جنسی زنان شده و رابطه جنسی زوجین را بهبود می دهد.

    شما هم برای گرفتن پاسخ سوالات خود درباره لیزر برای رفع تیرگی بیکینی در تهران می توانید در بخش نظرات سوالاتتان را بپرسید. در همین صفحه به کامنتهای شما در اسرع وقت پاسخ می دهیم

    برچسب ها:
    دکتر مژده نامداری

    دکتر مژده نامداری

    متخصص زنان و زایمان و نازایی

    دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

    جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

    (شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


    اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

    مقالات مرتبط

    پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

    سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

    3 دیدگاه ها
    1. نگین

      چقدر عالی

      پاسخ
      • یلدا

        سلام خانم دکتر چقدر اثرگذاره و تاثیر داره؟

        پاسخ
        • مشاور کلینیک

          سلام، اگر درمان با توجه به نوع پوست شما انجام شود، معمولا درمان های ترکیبی 50 درصد موثر هستند.

          پاسخ

    یک دیدگاه بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
    Call Now Buttonتماس با مطب