دکتر مژده نامداری / جراحی زیبایی زنان / چگونه بارداری بر ظاهر بدن شما تأثیر می گذارد
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

چگونه بارداری بر ظاهر بدن شما تأثیر می گذارد

چگونه بارداری بر ظاهر بدن شما تأثیر می گذارد

همه ما می دانیم که بدن یک زن با بارداری تغییر می کند. نه تنها شکم او با حرکت در دوران بارداری رشد می کند، بلکه سینه های او نیز بزرگتر می شوند که بدنش برای شیردهی آماده می شود. زنان نیز تمایل دارند در قسمت هایی از بدن خود اضافه وزن پیدا کنند که قبلاً هرگز با آنها دست و پنجه نرم نکرده بودند. و هنگامی که آن نوزاد شیرین به دنیا ظاهر می شود، بدن او اغلب به نظر می رسد، خوب … غیر قابل تشخیص است. جای تعجب نیست که وقتی زنان با پوست اضافی، افتادگی سینه ها و چربی های ناخواسته که به نظر مصمم به ماندن در جایی که هست باقی می مانند، از بدن بعد از تولد خود ناامید می شوند. در آن زمان است که دکتر نامداری می تواند وارد عمل شود و به زنان کمک کند تا با ترکیبی از روش های جراحی پلاستیک که به آنها تغییر شکل دادن مادر گفته می شود، به بدن هایی که قبلاً می شناختند بازگردند.

Mammy Makeover چیست؟

بسیاری از مادران در تهران هر سال به دنبال دکتر نامداری هستند تا به آنها کمک کند تا به بدن قبل از بارداری خود بازگردند. دکتر نامداری با سالها تجربه در خدمت ، مادرانی را با درجات مختلف نیازهای جراحی دیده است. پس از مشورت با بسیاری از زنان، او می داند که بازیابی شبح ایده آل خود چقدر برای آنها سخت است. با آرایش مامانی، این فرم بدن ایده آل در گوشه و کنار است. دکتر نامداری می‌تواند ترکیبی از هر یک از روش‌های زیر را به طور همزمان انجام دهد تا بدن شما را متناسب با نیازهای خاص شما سفارشی کند:

• بزرگ کردن سینه، که به سینه های خانم ها حجم می دهد.
• لیفت سینه، که سینه های زن را به موقعیت طبیعی خود باز می گرداند.
• کوچک کردن سینه، که به کاهش درد زنانی که سینه های بیش از حد بزرگ دارند کمک می کند.
• تامی تاک که پوست اضافی شکم را از بین می برد و همچنین عضلات مجزای شکم را ترمیم می کند.
• لیپوساکشن، که می تواند تا 4 پوند چربی را در هر جلسه از بین ببرد و برای خلاص شدن از شر چربی در آن نواحی سرسخت عالی است.

با چکاپ های ضروری زنان آشنا شوید
بیشتر بدانید

Mammy Makeover شما در جراحی

دکتر نامداری بیش از همه به سلامت کلی هر یک از بیماران خود، از جمله سلامت روانی و نحوه نگرش آنها به خود، توجه دارد. هنگامی که زنان با او در جراحی پلاستیک نامداری ملاقات می کنند، با لبخندی گرم از سوی یکی از کارکنان دوستانه او استقبال می شود. دکتر نامداری همیشه با هر یک از بیماران خود دقیق است و مطمئن می شود که نیازها و خواسته های فردی آنها را درک می کند. او همچنین مراقب است که هر یک از سوابق پزشکی بیمار خود را قبل از برنامه ریزی برای تغییر مامان بررسی کند. زنان برای اینکه کاندیدای خوبی برایMammy Makeover در نظر گرفته شوند باید:

• سلامت کلی جسمانی خوبی داشته باشید و توسط پزشک عمومی خود برای جراحی معاینه شوید.
• از سلامت روانی خوبی برخوردار باشید و ابراز کنید که انتظارات واقع بینانه ای برای نتایج تغییر مادرتان دارید.
• غیر سیگاری باشید، زیرا سیگار کشیدن می تواند جراحی و بهبودی شما را به طور جدی با مشکل مواجه کند.
• بچه دار شدن را تمام کنید و یک برنامه پیشگیری از بارداری ایجاد کنید، زیرا بارداری های آینده می تواند نتایج تغییر مادر را خنثی کند.

 

برچسب ها:
دکتر مژده نامداری

دکتر مژده نامداری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر مژده نامداری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران و عضو هيات علمي دانشگاه می‌باشد. دکتر نامداری 4 سال سابقه‌ی جراحی در شهرهای پرجمعيت استان خوزستان را دارد و از سال 1386 مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر نامداری دوره‌های مختلف تكميلی طب زنان با تمركز بر جراحی زيبایی زنان، با تکنیک‌های روز و استفاده از بهترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی، پلاسما جت، پلاسما DBD، آر اف سرجیکال و میکرونیدلینگ به فعالیت‌های پزشکی مشغول است و آماده‌ی ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و یا اخذنوبت از مطب دکتر مژده نامداری، متخصص زنان در تهران از طریق شماره‌های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

(شماره تماس مطب -> 02122884654) (فقط واتساپ -> 09374053325)


اینستاگرام دکتر نامداریواتساپ دکتر نامداری

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ با دکتر مژده نامداری

سوالات شما در اسرع وقت توسط دکتر و یا مشاورین کلینیک پاسخ داده می شود.

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیامتان را از طریق SMS به شماره 09374053325 ارسال کنید.
Call Now Buttonتماس با مطب